Hier heeft dat geen zin, die beesten maken echt heel veel herrie.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:18 schreef Trance_X het volgende:
Dan doe je je raam dicht! Hoor je ze ook niet meer.
Hoe wil je dat doen, dan wordt de hele buurt die met moeite door die kikker herrie heen slaapt weer wakkerquote:Op maandag 12 juni 2006 02:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Zet je een zacht muziekje op dat die kutkikkers overstemd.
Dan lees ik straks weer topics over dat geklaag...is de cirkel weer rond.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:22 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen, dan wordt de hele buurt die met moeite door die kikker herrie heen slaapt weer wakker
Ik woon vier hoog. Ik weet nog niet wat ik het water in kan gooien. Ik wil eigenlijk iets van vuurwerk.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:22 schreef Houniet het volgende:
je kan ook een steen in dat water ingooiendan zijn ze voor tien minuten stil
Mijn mama vond vandaag nog wat rotjes in een zak, zo'n 200 (A)quote:Op maandag 12 juni 2006 02:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik woon vier hoog. Ik weet nog niet wat ik het water in kan gooien. Ik wil eigenlijk iets van vuurwerk.
Zou dat zat zijn voor een kikker?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:25 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Mijn mama vond vandaag nog wat rotjes in een zak, zo'n 200 (A)
Als jij kinderen hebt wil je ook nog steeds wel seks, hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 02:15 schreef Jegorex het volgende:
r zwemmen hier al genoeg kikkervisjes rond voor de komende 10 jaar, dus roepen om een mannetje/vrouwtje hoeven ze ook niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |