die is geniaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef H.Flick het volgende:
Super! Ik hoor net zijn bewerking van het Duitse Volkslied
Welke melodieeen gebruikt dit gouden keeltje nog meer?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:50 schreef Urquhart het volgende:
Dat nummer op die melodie van "Purple Rain" van Prince is goed
1. Nederland oh Nederland (Mon Amour - BZN)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:51 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Welke melodieeen gebruikt dit gouden keeltje nog meer?
Jiskefet Mijn Club DVD?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb nog ergens een clipje van hem op dvd. Erg vermakelijk.
Klonk lekker en een sterke tekst ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastisch nummer over Van Persie
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef ASroma het volgende:
de bankzitterhahahaha
"maar dan komt weer dat zinnetje, je zit in de selectie joh dus wees maar blij"![]()
Dat is inderdaad prachtigquote:Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef ASroma het volgende:
de bankzitterhahahaha
"maar dan komt weer dat zinnetje, je zit in de selectie joh dus wees maar blij"![]()
Tony van Heemschut!quote:Op maandag 12 juni 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
Hier de vader van Melvin in het combo 'Recht vooruit.'
[afbeelding]
Dat was leuk in '88.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:57 schreef lubje25 het volgende:
Melvin is suprgaaf, maar moet me toch bij Guus M. aansluiten. Er is maar een echt oranje-nummer en dat is van H6.![]()
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:08 schreef kikoooooo het volgende:
Moet ik de link hier ook nog posten?
Of zou ik em alleen in die andere topics laten staan?
Moet je doen, zijn wij ook van jouw gejank af.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:40 schreef Dwaashaas het volgende:
Ik denk dat ik Villa BVD voortaan maar laat voor wat het is dankzij die jankvent.
Terecht!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef SCH het volgende:
dedain voor oranjefans
Melvin is een parodie, die zijn eigen teksten niet eens kent.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 11:47 schreef APK het volgende:
[..]
Melvin is een parodie, die zijn eigen teksten niet eens kent.
Het paupervolk met nederhosen, roeptoeters en 12 wuppies op hun hoofd trapt daar met beide benen in.![]()
er waren zelfs mensen die niet wisten dat hij gespeeld werd door de enige echte Kees Prins (quote:Op zondag 25 juni 2006 11:47 schreef APK het volgende:
[..]
Melvin is een parodie, die zijn eigen teksten niet eens kent.
Het paupervolk met nederhosen, roeptoeters en 12 wuppies op hun hoofd trapt daar met beide benen in.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |