Daar past Kees Prins maar liefst drie keer in, heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dat zijn de engste benen die ik ooit gezien heb.
Nu al aan het scoren.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:15 schreef Pek het volgende:
http://www.musicmeter.nl/album/51739/info/7
Lach Nooit (Als Je die Spelers Ziet Gaan)
lijkt me ook wel een toppertje, morgen ff scoren dan maar![]()
Toch een beetje misplaatst...ik bedoel, het meest blanke nederlands elftal in decennia enzoquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 03:10 schreef Catch22- het volgende:
eindelijk kans om ver te komen
Zoiets las ik ook jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:09 schreef Urquhart het volgende:
Is Melvin nu echt serieus in opspraak in de Duitse media vanwege zijn reportage in het "spelershotel" van Oranje?
Nee dat is flauw, hè bahquote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef KansloosForEver het volgende:
Totaal niet grappig. Typische F. Barend humor![]()
De eerste vraag was "Hoe heet de bondscoach van het Nederlands elftal?"quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef Nega het volgende:
Kunnen we hier niet de prachtige belspelvragen van Melvin opsommen? Ik er namelijk maar 3, die hierboven over Gio en: Wie is de regerend Wereldkampioen? A: Brazilie B: Brazilie C: Brazilie
En: Wat is de bijnaam van het Australische elftal: A: Oploskoffie B: Socceroos C: Houtlijm, en dan die tip: je vindt het niet in huis
Ik ben het met eerdere posters eens dat het een beetje too much is om hem elke uitzending uit te buiten, maar ik vind de liedjes geweldig als parodie op die schijtbagger die door serieuze artiesten uitgebracht wordt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:28 schreef evert het volgende:
mijn hemel, wat een aanfluiting en degeneratie van Kees Prins.
Iddquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:26 schreef Olio het volgende:
[..]
Als je het lied over de bankzitter bedoelt, mee eens, echt heel mooi gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |