Doet me denken aan die reclame met Frans Bauer / Jack Bauer... die was hilarisch!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik ben nu bij ep 4 van seizoen 5
Frank Bauer
Ik heb daar al zolang naar gezocht, maar niemand schijnt 'm te hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame met Frans Bauer / Jack Bauer... die was hilarisch!Staat die toevallig ergens legaal online?
![]()
Die ken ik nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame met Frans Bauer / Jack Bauer... die was hilarisch!Staat die toevallig ergens legaal online?
![]()
Holy crap... dat is iets van 90 uur beeldmateriaal! Dat is iets van 8,5 uur per dag 24 kijken!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:08 schreef Richardfun het volgende:
Ik heb 2 huisgenoten verslaafd gekregen aan 24, alle 5 seizoenen met ze gekeken in anderhalve week ongeveer
Heb net dat interview geluisterd, maar met kromme tenen. Mijnn god, die interviewer is vervelend. Z'n stem slaat zo ongeveer tijdens elke zin over, hij stottert, praat veel te snel en struikelt daardoor over z'n eigen woorden. Echt een ontstellend slecht interviewquote:
Dat heet zomervakantie. Elke twee dagen ff boodschapjes doen, beetje wiet halen, en dan gezellig rond 5 uur 's middags beginnen met kijken. Af en toe dus een blowtje, kijken tot 2-3 uur 's nachts, slapen, en dan weer. Ben nu echter wel ff 24 moequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Holy crap... dat is iets van 90 uur beeldmateriaal! Dat is iets van 8,5 uur per dag 24 kijken!!!![]()
![]()
![]()
Waar haal je de tijd vandaan?![]()
...impressive.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:19 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dat heet zomervakantie. Elke twee dagen ff boodschapjes doen, beetje wiet halen, en dan gezellig rond 5 uur 's middags beginnen met kijken. Af en toe dus een blowtje, kijken tot 2-3 uur 's nachts, slapen, en dan weer. Ben nu echter wel ff 24 moe
Edit: En ik denk niet dat het echt 8.5 uur per dag was elke dag btw, denk dat we eerder 2 1/2 week over hebben gedaan. But still
Zozo, ik moet nog 20 afleveringen van seizoen 5....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heb ook deze vakantie all 5 de seizoenen gekekenBen nu dus helemaal fan en heb zin in S6 14.gif
Groetjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nooit gedacht dat ik in Merkie's favoriete topicreeks zou belandenIk heb in sneltreinvaart 5 seizoenen gezien
Momenteel heb ik helaas geen sociaal leven meer
Na het laatste shot van de laatste aflevering denk dat koning Jack wat hulp nodig heeft van Scofish
![]()
hoi Link_The-Sink![]()
Zulke dingen kan je nu nog echt niet zeggen hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Henry Ian Cusick (Desmond uit Lost) speelde ook mee halverwege dit seizoen zag ik. Kan eigeniljk helemaal niet, want hij kan helemaal niet dat eiland af
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je nu nog echt niet zeggen hoor.
Jah die zoek ik ook nog steeds...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Helaas, ja. Betekent wel dat we dus geen weken met herhalingen er tussen hebben zitten, net als vorig jaar. Hopelijk weer een 2 hour premiere zelfs zoals seizoen 5quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef GewoneMan het volgende:
begon 24 season 6 nou in januari?
Tjah... was gewoon een combi reclame voor "24" en "De Bauers" of hoe heette die reallife soap van Frans... Maar het was briljant gemonteerd, met Jack die dan opneemt: "Bauerquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die ken ik niet?
Vertel..?
mailtje naar RTL?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het was natuurlijk een promo van RTL5. Valt denk ik niet onder reclame. Fan Made is het denk ik ook niet als het op TV kwam. Denk dat dit iets is wat gewoon niet op internet staat.
http://www.emmys.org/awards/primetimeawards.phpquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:04 schreef Myers het volgende:
Vanavond Emmy awards! Zou dat ergens live te zien zijn?
Coolquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.noellachoi.com/24countdown/
NOG 140 dagen, pfffffffff!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjah... was gewoon een combi reclame voor "24" en "De Bauers" of hoe heette die reallife soap van Frans... Maar het was briljant gemonteerd, met Jack die dan opneemt: "Bauer" en dan Frans die ook opneemt "Bauer hier!
" en dan zo'n soort telefoongesprek tussen die twee. En dan zegt Jack iets van "Damnit we're running out of time" en dan begint Frans opeens heel hysterisch te lachen... Tjah, je moet het hebben gezien denk ik, maar het was hilarisch!
![]()
![]()
Daarom krijgt hij hem dit jaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:28 schreef qu63 het volgende:
eigenlijk wel zielig voor Kiefer, ieder jaar genomineerd worden voor beste acteur, maar nog geen enkele keer dat beeldje echt krijgen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Daarom krijgt hij hem dit jaar
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
wie zijn de andere genomineerden?
kijk daar maar eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.emmys.org/awards/primetimeawards.php
weet niet of het ook live via de 'webcam' te zien is, maar je kan het daar iig wel terukijken
Had ik al gekeken, maar nogal slechte (bagger) site. Maar heb het nu gevonden. Moet toch te doen zijn.quote:
ik zag afgelopen week ineens een stukje op tv ja. heb die film alleen al een tijdje geleden gezien (maand of 2 ofzo?)quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef FortunaHome het volgende:
Jack is dit jaar nog even ergens anders de hero aan het spelen
http://www.imdb.com/title/tt0443632/
![]()
Die film is echt bagger.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef FortunaHome het volgende:
Jack is dit jaar nog even ergens anders de hero aan het spelen
http://www.imdb.com/title/tt0443632/
![]()
Ik vond het een aardige film. In de bios zag de trailer er idd een stuk interessanter uit, maar zeker niet slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |