quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:18 schreef Zhenar het volgende:
Van Ain't it Cool News:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef qu63 het volgende:
[..]Misschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien...ik hoop het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:17 schreef Myers het volgende:
Klinkt goed allemaal, maar er komt geen preview.
Dat zei Howard Gordon in een interview, maar kan het zo eventjes niet vindenquote:
hij viel mij ook een beetje tegen jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef Merkie het volgende:
Gisteren The Sentinel gezien, wat een boutfilm. Sjek met een pistool maakt veel goed, maar verder is het niet echt veel soeps.
Ja toch?? Zo niet danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef IV_Xample het volgende:
zal misschien wel in september zijn...als ze het nog gaan uitzenden in nld..
ooh dan! ja staat genoteerd!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:01 schreef -Mo- het volgende:
Winter 2007 presumably op een donderdag rond 21:34 komt er een grapje over Jack Bauer in een bepaalde serie op bepaalde zender, aldus mijn SBS6-mole.
Noteeer het alvast in uw agenda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |