Ookquote:
Ahuhquote:Op maandag 12 juni 2006 02:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
OokPlus m'n grote paarskoppige vriend en z'n twee bollige vriendjes...
![]()
Neem je die boxers van mij waar je elke nacht opgewonden en naakt overheen rolt en over je lichaam wrijft ook een keer weer mee?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
AhuhHet wordt tijd dat ik weer langskom zo te lezen.
![]()
Voor dit soort huishoudelijke mededelingen bestaat nou tegenwoordig MSN schatquote:Op maandag 12 juni 2006 03:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Neem je die boxers van mij waar je elke nacht opgewonden en naakt overheen rolt en over je lichaam wrijft ook een keer weer mee?Ik krijg rauwe plekken op m'n liezen van het boxer-loos rondlopen.
![]()
Ow shit... ach, 't is ook al 3:05quote:Op maandag 12 juni 2006 03:03 schreef Brennie het volgende:
[..]
Voor dit soort huishoudelijke mededelingen bestaat nou tegenwoordig MSN schat
Jij danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
Man ga slapen.
Weet je het zekerquote:
Sjonge jonge, reageert er nog iemand op je tieten topic, loop je weer te mauwen!quote:
Ja, dus post je in mn topik, en zit je druk te postenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
als ik tieten had willen zien lag ik nu wel in bed.
Welneequote:
Wel waarquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sjonge jonge, reageert er nog iemand op je tieten topic, loop je weer te mauwen!
als ik tieten had had je ze mogen zien, bier heb ik wel.
Ja, over jouquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Nog zitten roddelen op de radio vanavond?![]()
Alweerquote:
Jij en dronken en badasssistersledgequote:
Jij mot je kop houden anders zal ik jouw bezopen topics eens opzoekenquote:
Oh b0yquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij en dronken en badasssistersledgeenzo
Ja, maar juiced had het al in geuren en kleuren verteldquote:
en ik zei niet eens wat!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij mot je kop houden anders zal ik jouw bezopen topics eens opzoeken
Braaf, houden zoquote:
Da's een goeiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
Waar blijven die godverdomde tetten?
Ja, lachenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar juiced had het al in geuren en kleuren verteld
Die van yvonne hebben we al gezien.quote:
Jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:50 schreef mcDavid het volgende:
Die van mij heb je al, bio!
Hmmmquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Die van yvonne hebben we al gezien.
Ik heb vandaag wel tetten gezien maar ik had geen camera bij me.
Slapenquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slapen
M'n tieten van mn kniëen ophijsen en weer netjes oprollen
Weinigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er zouden hier tieten zijn?
Organisatie: 10+quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slapen
M'n tieten van mn kniëen ophijsen en weer netjes oprollen
Doel je nou op mn kuttopik, of de vrouwen die geen tieten postenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:55 schreef Aurelianus het volgende:
Verbazingwekkend weinig animo.
Ja, ze belde me al huilendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik vroeg mijn vriendin of ze mee wilde helpen aan dit topic, ze werd boos![]()
40 nog maarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het raakt zo snel in de vergetenheid, tussen de rest van die 400 GB he
Nee tochquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
Ze zegt al tijden dat ze Biogarde heerlijk vind!
Op de vrouwen die geen tieten posten in je kuttopic, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doel je nou op mn kuttopik, of de vrouwen die geen tieten posten![]()
Ren, je UI is oranje, wat doe je?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:59 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Op de vrouwen die geen tieten posten in je kuttopic, natuurlijk.
Mn schijven sneuvelenquote:
Ik laat me van mijn meest patriottische zijde zien. En ik draag 'onze jongens' een warm hart toe.quote:
Naja, ik kijk ook stiekem naar het WK.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:03 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik laat me van mijn meest patriottische zijde zien. En ik draag 'onze jongens' een warm hart toe.
Ik heb Nederland tegen Servië-Montenegro gekeken. En die vriendin van je, is die misschien niet in staat om hier wat foto's te plaatsen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, ik kijk ook stiekem naar het WK.
Behalve de eerste wedstrijd want toen was ik met een vriendin opzoek naar een ijsco.
Ze is 16 en een mensenhater!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik heb Nederland tegen Servië-Montenegro gekeken. En die vriendin van je, is die misschien niet in staat om hier wat foto's te plaatsen?
Hier word ik niet vrolijk van. Nee, laat ik dat hyperboliseren: hiervan krijg ik sterk de neiging om huilend mijn polsen open te snijden in een donker hoekje van mijn kamer.quote:
Wat is er met je kleurtje aan de hand, verlopen oranje?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:14 schreef BaajGuardian het volgende:
als ik ze had....tja
Klinkt nogal gothic.quote:
Ik noem d'r telkens zo maar dan word ze pissed....quote:
Gewoon met je piemel op dr voorhoofd kloppen! Dan leren ze het wel afquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik noem d'r telkens zo maar dan word ze pissed....
Zal wel iets met hormonen zijn. Gothics hebben die ook, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik noem d'r telkens zo maar dan word ze pissed....
16 en tetten hoort niet zo, dat zal het wel wezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zal wel iets met hormonen zijn. Gothics hebben die ook, geloof ik.
Nouquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:28 schreef Mastertje het volgende:
geile tatoo heeft ze wel ofniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |