40 nog maarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het raakt zo snel in de vergetenheid, tussen de rest van die 400 GB he
Nee tochquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
Ze zegt al tijden dat ze Biogarde heerlijk vind!
Op de vrouwen die geen tieten posten in je kuttopic, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doel je nou op mn kuttopik, of de vrouwen die geen tieten posten![]()
Ren, je UI is oranje, wat doe je?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:59 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Op de vrouwen die geen tieten posten in je kuttopic, natuurlijk.
Mn schijven sneuvelenquote:
Ik laat me van mijn meest patriottische zijde zien. En ik draag 'onze jongens' een warm hart toe.quote:
Naja, ik kijk ook stiekem naar het WK.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:03 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik laat me van mijn meest patriottische zijde zien. En ik draag 'onze jongens' een warm hart toe.
Ik heb Nederland tegen Servië-Montenegro gekeken. En die vriendin van je, is die misschien niet in staat om hier wat foto's te plaatsen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, ik kijk ook stiekem naar het WK.
Behalve de eerste wedstrijd want toen was ik met een vriendin opzoek naar een ijsco.
Ze is 16 en een mensenhater!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik heb Nederland tegen Servië-Montenegro gekeken. En die vriendin van je, is die misschien niet in staat om hier wat foto's te plaatsen?
Hier word ik niet vrolijk van. Nee, laat ik dat hyperboliseren: hiervan krijg ik sterk de neiging om huilend mijn polsen open te snijden in een donker hoekje van mijn kamer.quote:
Wat is er met je kleurtje aan de hand, verlopen oranje?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:14 schreef BaajGuardian het volgende:
als ik ze had....tja
Klinkt nogal gothic.quote:
Ik noem d'r telkens zo maar dan word ze pissed....quote:
Gewoon met je piemel op dr voorhoofd kloppen! Dan leren ze het wel afquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik noem d'r telkens zo maar dan word ze pissed....
Zal wel iets met hormonen zijn. Gothics hebben die ook, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik noem d'r telkens zo maar dan word ze pissed....
16 en tetten hoort niet zo, dat zal het wel wezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zal wel iets met hormonen zijn. Gothics hebben die ook, geloof ik.
Nouquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:28 schreef Mastertje het volgende:
geile tatoo heeft ze wel ofniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |