Gefeliciteerdquote:
OOooh, dus die komt nogquote:Op maandag 12 juni 2006 10:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
VASND zou die maken![]()
Anders doe ik het straks wel
VASND zei van wel een paar dagen geledenquote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
OOooh, dus die komt nog
Maare, dank je
Hij is het niet vergeten?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
VASND zei van wel een paar dagen geleden
Het zou me niks verbazenquote:
mij ook niet echtquote:
ja, en dat met dit mooie weerquote:
Ik ben nu ook best wel verkoudenquote:Op maandag 12 juni 2006 10:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja, en dat met dit mooie weer
Zo pauze
ik hoefde alleen maar te niesen gelukkigquote:Op maandag 12 juni 2006 10:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben nu ook best wel verkoudenGaat totaal niet samen met dit weer
![]()
Ik neem over een uurtje pauze![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik nies eigenlijk alleen met mooi weer![]()
![]()
Valt wel meequote:
Ik ben er nog jaquote:Op maandag 12 juni 2006 11:00 schreef Sebasser het volgende:
Iemand Thuis?
Leraar komt me vragen of ik ook nog bezig ga
Ach ja, hier is het zo als je iets wil doen dan komen ze met iets wat ver beneden mijn niveau is, en dan hebben ze een keer na 4 week iets nieuws en dan werkt het bijv weer nietquote:Op maandag 12 juni 2006 11:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben er nog ja![]()
We hebben met ons project een half werkend pong spelletje klaar op het moment
Meestal zijn die docenten nergens echt goed in en doen ze maar van alles door elkaarquote:Op maandag 12 juni 2006 11:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach ja, hier is het zo als je iets wil doen dan komen ze met iets wat ver beneden mijn niveau is, en dan hebben ze een keer na 4 week iets nieuws en dan werkt het bijv weer niet
En dan zeiken ze altijd dat je niks wil doen..
kutschool met een kut docent die maar snel naar zijn vak moet gaan waarvoor hij heeft geleerd
Gedaanquote:Op maandag 12 juni 2006 11:14 schreef VASND het volgende:
Feliciteer *hier* -Marlii-!
Feliciteren, godverrrrrdomme.
Ik zag hetquote:
Ik dach al, hij zou het toch niet vergeten zijnquote:
Ik sliep nog enzoquote:Op maandag 12 juni 2006 11:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik dach al, hij zou het toch niet vergeten zijn
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 12 juni 2006 11:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik sliep nog enzo.
Zou ik zo niet weg moeten sliep ik nu nog![]()
.
Maargoed, tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |