quote:Op zondag 11 juni 2006 23:30 schreef Arctica het volgende:
(zoiets bedoel je? )
En dat terwijl yvonne zo een mooi onderwerp isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hey de Y is nog overgeslagen in het vorige onderwerp....
Nee nog niet... er staat iets van dat het plaatje van de user private is. Waarschijnlijk mag/kan je het plaatje niet doorlinken.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef wyccie het volgende:
Ik zie 'm wel.
Ja nu welquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Doe eens control F5 dan?
Dat had ik zelf al een paar dagen eerder moeten doen. De PI was bij mij kapot, maar ik had er zelf nog niet eens aan gedacht om control F5 te doenquote:
met de sub en /sub functiequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:52 schreef Arctica het volgende:
deed die niet mee voor ivoorkust?
ik wacht wel op het volgende alfabet, als ik ergens geen verstand van heb, is het voetbal...
[size=1](vind het geen zak aan ook)
*vlucht*[/size]
edit: damn, hoe maak je tekst klein?![]()
dat is waarquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Xavier Margairaz (zwitserland)
Hey, als een Q te vinden is, dan een X ook
Heb je ook nog een acteur/actrice waarvan de achternaam met de 'E' begint?quote:
ah, sorry daar had ik even overheen gelezenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:32 schreef Sylv3r het volgende:
[..]
Heb je ook nog een acteur/actrice waarvan de achternaam met de 'E' begint?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Die had ik ook in gedachten, Melonovy, met precies hetzelfde plaatje, voor het geval ik te laat zou zijn met biljarten![]()
ik heb het ook. Zie sowieso veel spellen voorbij komen die ik óf heb óf gespeeld hebquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Quizt't
dit spel heb ik zelf - ooit gekregen - 1 keer gespeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |