niet als je de hele dag al met de hele familie hebt doorgebracht in en rond een restaurant omdat oma jarig was...quote:
Juist niet.quote:
Jou kennende is een combinatie met een laptop nog steeds sickquote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet als je de hele dag al met de hele familie hebt doorgebracht in en rond een restaurant omdat oma jarig was...
Wat heb je oma gegeven???quote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet als je de hele dag al met de hele familie hebt doorgebracht in en rond een restaurant omdat oma jarig was...
Ja, het oranje wordt veel te veel gehypedquote:
Mamma Mia?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:54 schreef creno het volgende:
ik ga de crenomobiel starten en richting antwerpen
zoiets, Robbert is bijna klaar met werken en ik haal hem op.quote:
een kusje.. cadeautjes dat is taak van een ander familielidquote:
ik ga al formatten en herinstallenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jou kennende is een combinatie met een laptop nog steeds sick
Leuk. Doe hem de groeten van mequote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef creno het volgende:
[..]
zoiets, Robbert is bijna klaar met werken en ik haal hem op.
Ja das ook weer waar. Maar he verpest m'n fantasie nou niet!!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:07 schreef wonderer het volgende:
Vocht is meestal niet zo goed voor laptops...
Werd eens tijdquote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef petre86 het volgende:
ik ga al formatten en herinstallenhopelijk tot vanavond.. en anders weet je waar het aan ligt
Dan is het nu DE TIJD om een goede buur te worden.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
Ik kwam er trouwens via Google Earth achter dat de buren een zwembad in hun tuin hebben...dat is best raar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |