Dus als ik iemand wil afpersen kan ik bij jou komen voor informatie?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat én niet leuk genoeg.
Golddiggen lukt me nog steeds niet, dirtdiggen aan de andere kant ...
Nee.quote:
LeBeauquote:
Hebben we vannacht al gedaan toch? O nee, dat was een kwartet.quote:
Christiaanquote:Op zondag 11 juni 2006 21:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dizer.
Hoezo? Gaat het leven niet zonder hemquote:Op zondag 11 juni 2006 21:51 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih hier niet?
Oh, jij hebt nu al een streepje voor in je modschap.quote:
Jaloers.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:55 schreef DaMart het volgende:
Toch wel een aangenaam uitzicht, als je even langs de boulevard fietst zo in de avonduren.![]()
![]()
Zag je mij lopen danquote:Op zondag 11 juni 2006 21:55 schreef DaMart het volgende:
Toch wel een aangenaam uitzicht, als je even langs de boulevard fietst zo in de avonduren.![]()
![]()
Het zou wel een beetje slijmerig zijn om nu te zeggen dat hij dat zonder blauw ook al deed?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:
Dizer valt nu extra op met z'n blauw tussen al dat oranje/zwart![]()
Doe je weer mee?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net gehoord dat er binnenkort een nieuwe ronde Mister Fok gaat komen
Dan ga ik gewoon voor de Mister Crew verkiezingquote:Op zondag 11 juni 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net gehoord dat er binnenkort een nieuwe ronde Mister Fok gaat komen
Oh wacht, mag dat als je mod en ex-Mr.F bent?quote:
Oeh ja!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon voor de Mister Crew verkiezing![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh wacht, mag dat als je mod en ex-Mr.F bent?![]()
Le-zen KutZhenar!quote:
En omdat ik wel zwaaide, reed ik rechtdoor in plaats van het fietspad linksaf te volgen, zo naar beneden de helling af, de parkeerplaats van de strandtent op, over het terras, door de klapdeur naar binnen, om precies tegen de bar tot stilstand te komen!quote:
En toen de barjuffrouw me schaapachtig aankeek, zei ik: 'Zo, nu eerst een Bavaria!'quote:Op zondag 11 juni 2006 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En omdat ik wel zwaaide, reed ik rechtdoor in plaats van het fietspad linksaf te volgen, zo naar beneden de helling af, de parkeerplaats van de strandtent op, over het terras, door de klapdeur naar binnen, om precies tegen de bar tot stilstand te komen!
Meteen de juiste positie voor een biertje. Je klaagt toch niet, hopelijk?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En omdat ik wel zwaaide, reed ik rechtdoor in plaats van het fietspad linksaf te volgen, zo naar beneden de helling af, de parkeerplaats van de strandtent op, over het terras, door de klapdeur naar binnen, om precies tegen de bar tot stilstand te komen!
Sorry, ik zag jou nietquote:
Zie mijn post boven je.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Meteen de juiste positie voor een biertje. Je klaagt toch niet, hopelijk?![]()
Jij drinkt toch geen bier?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen de barjuffrouw me schaapachtig aankeek, zei ik: 'Zo, nu eerst een Bavaria!'![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is het bij jullie ook zo ontzettend klam?
Ik ben ontzettend heet.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is het bij jullie ook zo ontzettend klam?
Ga doodquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |