abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38842347
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

'Al die onfatsoenlijke reacties'.
Dat getroll ja, maar TS staat er zelf ook bekend om en daarnaast kan ze wel wat hebben.
pi_38842396
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:10 schreef Etcetera het volgende:
ik ben blij dat het goed is afgelopen viking, en voor de overige blinde fokkers: TS is een toffe meid, met hele duidelijke denkbeelden en af en toe is ze een beetje fel - net als zovelen in deze wereld

veel plezier op de bruiloft
Ik deel deze mening niet, ben ik nou blind? Tis me wat, doof en blind....
  Redactie Frontpage woensdag 14 juni 2006 @ 11:19:21 #153
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38842436
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:17 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik deel deze mening niet, ben ik nou blind? Tis me wat, doof en blind....
meningen verschillen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_38842454
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:19 schreef Etcetera het volgende:

[..]

meningen verschillen
Ok, blind ben ik dus niet maar een meningverschillend iemand? Klinkt al veel beter
pi_38842656
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:16 schreef SolidasRock het volgende:

Dat getroll ja, maar TS staat er zelf ook bekend om en daarnaast kan ze wel wat hebben.
OK, maar je krijgt er meteen zo'n akelige sfeer van. Het is best een leuk topic met goede en gevarieerde reacties, en dan ineens gaat over haar 'vriend' en 'wie is er nou zielig' en 'wat ben je toch een dom wicht'. Nergens voor nodig. Een paar edits, en je hebt een heel ander topic.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Redactie Frontpage woensdag 14 juni 2006 @ 11:30:49 #156
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38842773
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ok, blind ben ik dus niet maar een meningverschillend iemand? Klinkt al veel beter
ik doelde vooral op de blinde fokkers die niet het topic lezen (op de OP na) en meteen hun mening klaar hebben. Voor zover ik weet heb jij wel het topic gelezen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:32:22 #157
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38842827
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:32 schreef mAnDy_OoSt het volgende:

[..]

jij bent best fel.. ben je je eigen sexuele onzekerheid aan het compenseren?
Ja want homo zijn is zooo erg

Dat meisje is gewoon een jankerd. In plaats van dat ze ff met de toekomstig bruid gaat praten, gaat ze een mail of brief schrijven...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:34:55 #158
88139 JoeyT
pi_38842904
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Van al dat schelden begrijp ik ook weinig. En dan wordt van de TS gevraagd om er niet op in te gaan...
Ze heeft t ook zo zwaar. We moeten allemaal maar medelijden hebben met haar

Ga gewoon praten als je iets dwars zit. Hoe moeilijk is dat nou
pi_38843081
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:30 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik doelde vooral op de blinde fokkers die niet het topic lezen (op de OP na) en meteen hun mening klaar hebben. Voor zover ik weet heb jij wel het topic gelezen
Ik lees vrijwel altijd de hele topic door. En nogmaals, TS is een bekende voor veel mensen, het zou best goed kunnen dat ze niet alleen op de OP afgaan maar ook op hoe ze bekend staat, zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.
pi_38843193
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:

Ze heeft t ook zo zwaar. We moeten allemaal maar medelijden hebben met haar

Ga gewoon praten als je iets dwars zit. Hoe moeilijk is dat nou
Kom op JoeyT, je kunt ook gewoon kritisch zijn en wél fatsoenlijk blijven. En ze heeft het prima opgelost, dus wat zeur je nou?
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:44:33 #161
88139 JoeyT
pi_38843229
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kom op JoeyT, je kunt ook gewoon kritisch zijn en wél fatsoenlijk blijven. En ze heeft het prima opgelost, dus wat zeur je nou?
Wat was er dan precies ontfatsoenlijk als ik vragen mag?
pi_38843482
Ik ben maar even verder gegaan in het feedbacktopic.
pi_38843607
-- hier stond een heeeeeeele hoop blah blah --- Sorry daarvoor maar weer

[ Bericht 46% gewijzigd door XTracer op 14-06-2006 12:03:42 ]
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_38843679
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef XTracer het volgende:
Euhm, bij ons is het 'traditie' dat op het vrijgezellenfeest van de vrouw (georganiseerd door de zus/vriendin van de vrouw) van het stel, alleen maar vrouwen komen. Het vrijgezellenfeest voor de man wordt meestal georganiseerd door de broers/vrienden (dat ben jij dus!) en daar komen alleen maar mannen.

Misschien opent je broer nu ook wel een topic, met het geklaag dat zijn broer geen feest voor hem heeft georganiseerd.
Kuch.
Ik zou je verhaal nog even heroverwegen .

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2006 11:59:40 ]
pi_38843793
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:59 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Kuch.
Ik zou je verhaal nog even heroverwegen .
Oooopppsss, nog een blunder. Ben GoT gewend waar 99.9% man is sorry
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_38844033
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:03 schreef XTracer het volgende:

[..]

Oooopppsss, nog een blunder. Ben GoT gewend waar 99.9% man is sorry

Dit is FoK he... een breezahsforum
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:18:26 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38844191
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je noemt t zelf je vriend, vind je t dan gek dat mensen dat dan ook geloven

Kom dan gewoon uit de kast, dan ben je er in 1keer vanaf
helaas heb je altijd mensen die je niet geloven tot je met een vrouw voor hun neus staat te bekken. En dat is nog niet gebeurd, niet omdat ik nog nooit een vriendin heb gehad , maar omdat ik ze nog nooit mee naar huis heb genomen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:21:11 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38844253
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:10 schreef Etcetera het volgende:
ik ben blij dat het goed is afgelopen viking, en voor de overige blinde fokkers: TS is een toffe meid, met hele duidelijke denkbeelden en af en toe is ze een beetje fel - net als zovelen in deze wereld

veel plezier op de bruiloft
pas op, straks zeggen ze dat je een kloon van mij bent Maar dank je wel hoor
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:31:14 #169
150983 mAnDy_OoSt
You Tarzan?
pi_38844510
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja want homo zijn is zooo erg

Dat meisje is gewoon een jankerd. In plaats van dat ze ff met de toekomstig bruid gaat praten, gaat ze een mail of brief schrijven...
maar wat heeft dat dan te maken met haar lesbisch zijn en jouw homosexualiteit?
Nu met PM :P
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:41:27 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38844751
Deze niet ter zake doende sideline kan vanaf hier achterwege blijven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38847373
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja sorry hoor, maar je hebt het steeds over mn vriend...
In Nederland betekent dat dat die persoon je vaste relatie is...
Oh. Dus als ik met m'n vriend naar de bios ga en daarmee m'n beste vriend bedoel, dan mag ik dat niet zo zeggen? Wat moet ik dan zeggen? Als ik met m'n vriendin naar de bios ga denkt ook niet gelijk iedereen dat ik een relatie heb, terwijl ik toch ook op vrouwen val.

Ik mis echt heel veel geloof ik.

Ik vind het ook niet zo gek trouwens dat Viking gemaild heeft ipv gewoon een gesprek aangaan. Sowieso vanwege haar slechthorendheid, maar ik vind dingen altijd tien keer dramatischer overkomen als je er voor gaat afspreken of opbellen terwijl het met een mailtje van tien regels ook geregeld kan zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door Maeghan op 14-06-2006 14:08:40 ]
Sanity is (not) statistical
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:13:53 #172
88139 JoeyT
pi_38850096
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:31 schreef mAnDy_OoSt het volgende:

[..]

maar wat heeft dat dan te maken met haar lesbisch zijn en jouw homosexualiteit?
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:16:48 #173
88139 JoeyT
pi_38850205
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Oh. Dus als ik met m'n vriend naar de bios ga en daarmee m'n beste vriend bedoel, dan mag ik dat niet zo zeggen? Wat moet ik dan zeggen? Als ik met m'n vriendin naar de bios ga denkt ook niet gelijk iedereen dat ik een relatie heb, terwijl ik toch ook op vrouwen val.

Ik mis echt heel veel geloof ik.

Ik vind het ook niet zo gek trouwens dat Viking gemaild heeft ipv gewoon een gesprek aangaan. Sowieso vanwege haar slechthorendheid, maar ik vind dingen altijd tien keer dramatischer overkomen als je er voor gaat afspreken of opbellen terwijl het met een mailtje van tien regels ook geregeld kan zijn.
Ik ga met een vriend/vriendin naar bios... Mijn vriend/vriendin staat toch 9 van de 10 keer voor partner.

Ontopic: Ik denk dat het eerder andersom is. TS zegt zelf dat ze beetje als zeur gezien wordt. Als ze dan een mailtje stuurt, gaan die mensen meteen van het negatieve uit. In een gesprek face to face kan je je eigen gevoel veel beter uitdrukken.
pi_38873571
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat zal wel ja.
Maar ik ben nu eenmaal niet zo sociaal, wat kan ik daar nou aan doen?! Ik voel me niet prettig in grote groepen en moet ik daar dan toch maar heen gaan om in m'n eentje zitten te kniezen? M'n vriend die vaak meegaat ervaart overigens hetzelfde. Hij wordt nooit bij het gesprek betrokken en het gekke is dat we bij zijn familie wél altijd gewoon als gelijke gespreksdeelnemers worden gezien.

Bovendien houden ze ook geen rekening met het feit dat ik niet goed hoor. Ze weten allemaal dat ik niet goed kan bellen en dat ik communiceer via e-mail, maar vervolgens checken ze hun mail nooit of reageren niet en krijg ik de schuld dat ik niet goed met hen communiceer.

Als men (je eigen familie) je niet als een gelijkwaardige gespreksdeelnemer ziet, wordt je vanzelf inderdaad niet als sociaal gezien (terwijl het hun eigen schuld is).
Als horende praten met een andere horende is altijd makkelijker dan als een horende praten met een doof/slechthorend iemand, want dan moet je soms een beetje moeite doen (en stel je voor dat ze moe gaan worden).
Dat zij geen rekening houden met het feit dat jij slechthorend bent komt doordat zij niet weten wat het inhoud en er ook geen moeite voor willen doen (zo komt het tenminste op mij over).
quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:05 schreef Thisbe het volgende:
Laat me raden: je wordt ZO overweldigd door een grote groep door elkaar pratende mensen, dat je helemaal niks meer verstaat. Bekend probleem. Je moet heel goed beseffen dat je alleen zelf iets aan je situatie kunt doen, anderen hebben nu eenmaal vaak niet in de gaten wanneer je iets wel of niet verstaat. En als je in een hoekje niks gaat zitten zeggen, dan kom je inderdaad niet erg sociaal over.
Verder is het zo dat je als dove/slechtorende nogal eens agressief of achterdochtig over kan komen, omdat je de intonatie van je stem niet helemaal onder controle hebt. Je komt al snel bozer over dan je zelf in de gaten hebt. Allemaal redenen waarom mensen weleens niet zo dol op je zouden kunnen zijn.
Ga eens op een (rustige!) manier met je schoonzus praten!
Mijn ouders zijn beide slechthorend en ik zie het zelfs op verjaardagen (zelfs die van mijn ouders, waarvoor de familie dus zelf langskomt) dat men niet of nauwelijks praat met hun, of zelfs met een hand voor de mond zodat zij ook niet kunnen liplezen.
En als mijn ouders dan een beetje moeite doen om te proberen het gesprek te volgen (wat iedereen doet) worden zij als achterdochtig bestempeld, vind je het dan gek dat doven/slechthorenden liever in een groep is met gelijkende in plaats van in een groep met horenden.
Dit zie ik trouwens niet alleen bij mijn ouders maar bij meerdere doven/slechthorende.

En voor Viking:
Veel plezier op het feest
en praat ze met je (a.s.) schoonzus
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:38:54 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38876471
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 06:02 schreef Paddokingnr1 het volgende:

Mijn ouders zijn beide slechthorend en ik zie het zelfs op verjaardagen (zelfs die van mijn ouders, waarvoor de familie dus zelf langskomt) dat men niet of nauwelijks praat met hun, of zelfs met een hand voor de mond zodat zij ook niet kunnen liplezen.
En als mijn ouders dan een beetje moeite doen om te proberen het gesprek te volgen (wat iedereen doet) worden zij als achterdochtig bestempeld, vind je het dan gek dat doven/slechthorenden liever in een groep is met gelijkende in plaats van in een groep met horenden.
Dit zie ik trouwens niet alleen bij mijn ouders maar bij meerdere doven/slechthorende.
heel herkenbaar. Maar zo gaat het mijn hele leven al, dus ik heb het geaccepteerd. Doven/slechthorenden moeten iemand hebben die alleen met hun praat en op verjaardagen enzo gaan de gesprekken toch al gauw in groepjes waarbij iedereen zijn aandeel levert aan het gesprek. Op het moment dat derden zich in het gesprek gaan mengen, reageert de gesprekspartner van de dove/slechthorende daar weer op, vervolgens gaat het allemaal zó snel dat de dove/slechthorende het niet meer kan volgen etc etc.
quote:
En voor Viking:
Veel plezier op het feest
en praat ze met je (a.s.) schoonzus
tnx ik heb er wel veel zin in hoor Ze hebben 15 (!!) vakantiehuisjes gehuurd, want we zijn het hele weekend met zo'n 90 mensen
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')