Dat is dus alvast mogelijk een reden waarom ze je niet hebben uitgenodigd. Neem anders zelfs een wat initiatief en nodig anderen uit voor wat dan ook. Het allemaal maar op je af laten komen en het telkens afwijzen komt niet geweldig sociaal over.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt zin om het bij de bruiloft te laten afweten. Statement maken enzo.
Ja, dat wel.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:59 schreef Skinkie het volgende:
Gewoon statement maken, je hebt er echt alleen jezelf mee. Geef wel even aan de betrokkenen aan dat ze niet op je hoeven te rekenen bij andere festiviteiten
ik was wel van plan om naar de bruiloft te gaan hoor, en verjaardagen sla ik (meestal) ook niet over, tenzij ik een goede reden heb (studeren, andere verplichtingen). Bovendien heb ik zelf meerdere keren voorgesteld om langs te komen. M'n broer zou daar nog op reageren, maar dat heeft 'ie niet gedaan. Zelf nodig ik niet zo vaak mensen uit hier, omdat ik op een studentenkamer woon. Niet zo handig voor veel visite, lijkt me.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:01 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat is dus alvast mogelijk een reden waarom ze je niet hebben uitgenodigd. Neem anders zelfs een wat initiatief en nodig anderen uit voor wat dan ook. Het allemaal maar op je af laten komen en het telkens afwijzen komt niet geweldig sociaal over.
Dat dus. Als jij elke keer nee zegt op uitnodigingen, dan word je op een gegeven moment niet meer gevraagd.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:03 schreef XiChico het volgende:
Bullshit, op een gegeven moment houd het op met mensen vragen die toch altijd maar nee zeggen. Waarom moeite doen om diegene te bellen / sms'en. Laat zelf maar wat van je weten, dan hadden ze het er vast met je over gehad en kon je jezelf uitnodigen.
nou nee, niet bewust. Mijn broer laat het zelf zo vaak afweten bij een feestje, omdat 'ie andere prioriteiten heeft of op vakantie is oid, dus bij een verjaardagsfeestje valt het niet zo op dat deze of gene er niet bij is. Maar als er iemand mist op een bruiloft die er wel bij zou moeten zijn, valt dat wél op. Je mag er immers vanuit gaan dat mensen, zeker je naaste familie, bij de bruiloft aanwezig zullen zijn en als dat niet zo is, dan schort er iets aan. Dat weten zij ook dondersgoed.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:07 schreef KumA het volgende:
niet naar de bruiloft gaan is een statement ja, waarschijnlijk heb je die statement al eerder gemaakt....want door zulke dingen gaan mensen je niet meer uitnodigen!
al gehadquote:Op zondag 11 juni 2006 17:06 schreef Copycat het volgende:
En weet je eigenlijk wel zeker dat je een uitnodiging krijgt voor de bruiloft?
ze bedoelen dat je waarschijnlijk eerder al een boel uitnodigingen hebt afgewezen, en je gaf al aan dat je ook hierin niet zo'n zin zou hebben gehad.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, hoe kan ik iets van me laten horen als ik niet eens wéét van een vrijgezellenfeestje?
van m'n moeder. Zegt wel weer genoeg.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:13 schreef Copycat het volgende:
Van wie hoorde je trouwens over dat vrijgezellenfeest?
Ja, en als jij dus niet komt zul jij daar raar op aangekeken worden. Een oom van mij was ook een keer weggegaan op een feest na 10 minuten, met de reden: was te beroerd om zijn auto 100m verderop te zetten. Niemand die dat verder boeit, hij word er alleen raar op aangekeken.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou nee, niet bewust. Mijn broer laat het zelf zo vaak afweten bij een feestje, omdat 'ie andere prioriteiten heeft of op vakantie is oid, dus bij een verjaardagsfeestje valt het niet zo op dat deze of gene er niet bij is. Maar als er iemand mist op een bruiloft die er wel bij zou moeten zijn, valt dat wél op. Je mag er immers vanuit gaan dat mensen, zeker je naaste familie, bij de bruiloft aanwezig zullen zijn en als dat niet zo is, dan schort er iets aan. Dat weten zij ook dondersgoed.
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:15 schreef Megumi het volgende:
Mooi dat je wel voor de bruiloft bent uitgenodigd.Je kan het dan ook zien dat ze rekening met je houden.
Dus er zit best een positiefe kant aan dus.
ja mij niet voor de bruiloft uitnodigenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:15 schreef Megumi het volgende:
Mooi dat je wel voor de bruiloft bent uitgenodigd.Je kan het dan ook zien dat ze rekening met je houden.
Dus er zit best een positiefe kant aan dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |