Dat de hond eerst naar beneden kijkt, zich verbaasd afvraagt waarom hij niet op de grond staat, en dan maar naar beneden valt.quote:
Volgens de bron werd het beestje op de rotsen gevonden:quote:
En water is ook best hard als je vanaf 137 meter valt.quote:A coastguard spotted the dog's motionless body though binoculars, on the rocks below Tennyson Down, at Freshwater, Isle of Wight.
op de laatste 5 meter vastgebeten in de lucht ?quote:Op zondag 11 juni 2006 16:01 schreef MrSASO het volgende:
Lol, ik vraag me eigen af hoe dat beest neergekomens is.
Ja, dat schreef ik alquote:Op zondag 11 juni 2006 19:28 schreef Dagonet het volgende:
Nu heb ik dus helemaal het beeld van een jack russell die er vanaf rent, nog effies met z'n pootjes friemelt en dan naar beneden gaat.
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 juni 2006 15:45 schreef Light het volgende:
[..]
Dat de hond eerst naar beneden kijkt, zich verbaasd afvraagt waarom hij niet op de grond staat, en dan maar naar beneden valt.
Moet het toevallig niet glad zijn hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Mijn konijn kan ook van die 90 graden hoeken in volle snelheid maken, maf gezicht. Handig om roofdieren af te schudden...of te pletter te laten vallen
En drie dagen later ging ie dood aan een inwendige bloeding...quote:Op zondag 11 juni 2006 21:35 schreef rekenwonder het volgende:
Honden kunnen heel wat hebben; ik overreed er eens eentje met 80 km/u en dacht dat deze wel morsdood zou zijn. Een blik in de achteruitkijkspiegel leek dat te bevestigen. Het beest lag doodstil met zijn poten zijwaarts. Bij ommekeer bleek het beest in geen velden of wegen te bekennen. Na goed zoeken zat het beestje ietwat trillend aan de kant en leek het zo gezond als een pier.
Ja, ik heb er één.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:06 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als er wel 1 hondensoort compleet gestoord is, dan zijn het wel Jack Russels. Maffe beesten zijn dat!![]()
Dat beeld had ik dus ook toen ik de OP las!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:28 schreef Dagonet het volgende:
Nu heb ik dus helemaal het beeld van een jack russell die er vanaf rent, nog effies met z'n pootjes friemelt en dan naar beneden gaat.
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |