Ilse Delangequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:26 schreef Stpan het volgende:
Ik zoek een country nummer (uptempo) gezongen door een vrouw waarin ze in het refrein zingt dat ze "never ever" van alles zou doen.
(ik wil het namelijk uit m'n hoofd krijgen, k*tnummer)
Andre van Duin - Ta ta taquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:37 schreef satecl het volgende:
ik zoek ook dat ene nummer die andre van duin gebruikte(heeeeeeel lang geleden) toen hij bekend werd op zo'n talentenjacht. gaat zoiets van: pa pa pa pa pa pa pa pa pe pe pe pe pe enz.....
weet iemand dat toevallig....
Bedoel je misschien de versie van Sandra (Cretu)?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:34 schreef satecl het volgende:
in die reclame van grolsch zingt zo'n vrouw 'everlasting love'. hoe heet die zangeres... of is er een nummer die er erg op lijkt(de stem)...
ik vind deze versie namelijk veel beter als die van jamie collum...
De zangeres van de Grolsch reclame heet trouwens Kerry Norton (excuses als ik het fout geschreven heb).quote:Op donderdag 15 juni 2006 07:16 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Bedoel je misschien de versie van Sandra (Cretu)?
Dat was een mega hit in the 80's en veel beter dan het gejengel in de Grolsch reclame.
Fragment van Sandra's versie : HIER
Dat was de inzending van Duitsland voor het Eurovisie songfestival volgens mij:quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:26 schreef Stpan het volgende:
Ik zoek een country nummer (uptempo) gezongen door een vrouw waarin ze in het refrein zingt dat ze "never ever" van alles zou doen.
(ik wil het namelijk uit m'n hoofd krijgen, k*tnummer)
Viva la google... heb hem al gevonden!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:17 schreef ChezMatik het volgende:
Duitstalig nummer...
en hij was ook pas 10 x eerder gevraagd in dit topic + vorigequote:Op donderdag 15 juni 2006 10:35 schreef ChezMatik het volgende:
[..]
Viva la google... heb hem al gevonden!
( Wir sind helden - Wenn es passiert )
Clint Mansell - Lux Aeternaquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:42 schreef Frenky-boy het volgende:
Ben op zoek naar het nummer wat wordt gedraaid bij de reclame van MTV asianscreen op MTV, het is geen nummer met zang maar een bepaalde 'viool melodie', erg mooi en wordt vaker gebruikt bij speciaal soort filmpjes...iemand enig idee welke ik bedoel? De reclame is erg donker, veel zwart en grijs...
w00t, dat je dat zo snel weet met zo'n 'nix-omschrijving'...bedankt man !!quote:
Dank je! Te erg, ik heb een hekel aan country, western, Song Festival en Duitsers, maar de combi krijg ik niet uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat was de inzending van Duitsland voor het Eurovisie songfestival volgens mij:
Texas Lightning - No No Never
dat nummer werd ook hier op het KXradio forum genoemd, dus gebruiker siejoe gemaild en kreeg dit antwoordquote:Op woensdag 14 juni 2006 04:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoorde deze geilige jazzy aanvalluh op de podcast van fred siebelink heeft iemand een idee wie of wat het is ?
klik
Daar heb ik dus nu ook last vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dank je! Te erg, ik heb een hekel aan country, western, Song Festival en Duitsers, maar de combi krijg ik niet uit m'n hoofd.![]()
(PS, de song festival versie is wat lafjes, de radio edit is met een iets dikkere beat geloof ik)
Requiem For A Dream Themequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:42 schreef Frenky-boy het volgende:
Ben op zoek naar het nummer wat wordt gedraaid bij de reclame van MTV asianscreen op MTV, het is geen nummer met zang maar een bepaalde 'viool melodie', erg mooi en wordt vaker gebruikt bij speciaal soort filmpjes...iemand enig idee welke ik bedoel? De reclame is erg donker, veel zwart en grijs...
Die staat volgens mij al drie keer in dit topic.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef Borkydude het volgende:
Uit die NN reclame met al die oranjemomenten, is vast wel eerder langsgekomen.
3de keer iemandquote:Op woensdag 14 juni 2006 04:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoorde deze geilige jazzy aanvalluh op de podcast van fred siebelink heeft iemand een idee wie of wat het is ?
klik
"That heat".quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef -ladybird- het volgende:
Hoe heet de nieuwste single van de black eyed peas?
Gaat m niet worden he?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:06 schreef Koepert het volgende:
Deepack vs The Prophet - Stampuuhhh!!
Kent iemand dit nummer? Ja ? Lees dan maar verder, de rest kan m overslaan.
Aan het begin van dat nummer hoor je het tunen van een radio, dat ze zeg maar de zenders afzoeken. Tijdens dat zoeken komt een deuntje langs wat mij erg aanstaat. Een soort jaren 80 foute tv-serie tune. IEMAND die weet welk nummer dat is? K kan verder ook niet echt een goede omschrijving bedenken.
Was dit niet goed dan?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef BdR het volgende:
[..]
dat nummer werd ook hier op het KXradio forum genoemd, dus gebruiker siejoe gemaild en kreeg dit antwoord:
-----
Marleen van Emmerik (Martini Remix) - Aanvallen
Zou de titel moeten zijn, maar ik kan em nergens vinden. Over de naam van de uitvoerende twijfel ik niet meer, aangezien dat een zangeres is. Maar ik vermoed dat het zal staan onder Martini Remix oid.
Mocht je in de toekomst nog muzikale vragen hebben, check het forum van www.kxradio.nl , vol dj’s en freakx die veel weten te vinden!
Grtz
Anton
Mas Que Nadaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef -ladybird- het volgende:
Hoe heet de nieuwste single van de black eyed peas?
Moet ik gaan zoeken of vertel je hem?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die staat volgens mij al drie keer in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |