Matisyahu - Jerusalem?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje heet? Hij gaat zo:
Mountain, Run to Jeruzaleem!
Beetje reggae achtig
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:31 schreef biertapper het volgende:
[..]
dat is Paul van Dijk - for an angel![]()
![]()
![]()
Met Video:
http://www.youtube.com/watch?v=BBGwVU_vD6A&search=paul%20van%20dyk
wir sind helden, aber natürlich, dankequote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je elke dag hoor als Studio Sportzomer is afgelopen.
"Ich will da sein, wenn die ..." Een duits nummer dus, gezongen door een duitse vrouw.
bvd![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016607.php?c=407047#c407047
Iemand die weet welke (film)muziek onder dit filmpje van Steven Gerrard zit? thanks
die is al een keer of 1000 langsgekomen....quote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je elke dag hoor als Studio Sportzomer is afgelopen.
"Ich will da sein, wenn die ..." Een duits nummer dus, gezongen door een duitse vrouw.
bvd![]()
Ja, maar NOS sportzomer komt ook errug vaak op TVquote:Op maandag 19 juni 2006 11:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
die is al een keer of 1000 langsgekomen....
The Wallflowersquote:Op maandag 19 juni 2006 11:39 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een nummer maar meer de naam van de band van de zoon van bob dylan. populair in de VS maar niet in europa. Weet iemand hoe die band heet?
Dat is toch Same Man van Till West & DJ Delicious? Vind ik wel!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat een vet nummer!
Nou ik toch in MUZ ben, is de zomerhit van 2006 al bekend?
Underdog Project - Summerjam?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:43 schreef xtuned het volgende:
afgelopen zaterdag in 6 pack.
nummer welke in t refrein gaat "put your hands on, put your hands on"
Reef - Place your handsquote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef xtuned het volgende:
nee was een engels britpop bandje welke een jaar of 3 geleden er een hit mee hadden.
"Rogier & Co - Schatje, mag ik je foto?"quote:Op maandag 19 juni 2006 15:22 schreef pimbo het volgende:
Weet iemand de titel en de zanger van een nummer waar de volgende regel in voorkomt:
Meisje mag ik je foto, heb je een foto voor mij?
Het is een feestnummer, beetje skihut-achtig.
Alvast bedankt
Dat zou hem wel eens kunnen zijn ja! Even Kazaa-en vanavond, Bedankt!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef Frenky-boy het volgende:
[..]
"Rogier & Co - Schatje, mag ik je foto?"
Michel Fugain - Une belle histoirequote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef Koewam het volgende:
Reclame van Orange, waarin ze melden dat 't in Wanadoo wordt omgezet, en twee dieren met elkaar gaan en zoHoe heet die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |