dat is een soort kunststof demper om gespreid licht te creëren met je flitsapparaat ideaal voor zacht lichtquote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef Merovingian het volgende:
kun je een newbie op fotografie gebied vertellen wat een sto-fen diffuser is?
hoe ziet dat eruit [heb je n plaatje?] ?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
dat is een soort kunststof demper om gespreid licht te creëren met je flitsapparaat ideaal voor zacht licht
4?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
4 extra accu's voor mijn EOS300D
Geen gekloot met autoladers en andere niet oplaatmogelijklheden, maar een festival lang doorknallen..![]()
Veel RAW foto's schieten in combi met veel AF gebruik met een zwaardere lens vreet meer aan je accu's.. En aangezien ik geen stroom heb op de Wacken camping wil ik toch niet zonder accu's zitten.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
4?![]()
ik kan met mijn 350D zoveel foto's maken met 1 accu (300 haal ik wel) dat ik me afvraag waarom ik 1 extra accu heb... Is de 300D zoveel energie-onzuiniger ofzo?
Hij gebruikt em als video cameraquote:Op maandag 17 juli 2006 19:51 schreef Merovingian het volgende:
4?![]()
ik kan met mijn 350D zoveel foto's maken met 1 accu (300 haal ik wel) dat ik me afvraag waarom ik 1 extra accu heb... Is de 300D zoveel energie-onzuiniger ofzo?
Ja met 4 RAW's in burst mode en dan een 5 seconde wachten...quote:
Je weet wel dat je hier alleen mag posten als je ook in dit subforumpje je resultaten laat zien van je nieuwe aankopen, toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:31 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Kwam dit topic tegen dus ff posten...heb net (2 weekjes terug) een Canon EOS 300D <KNIP>
Zo ik ben trots
Ow en jehoeroen...als die SD kaartjes toch nutteloos zijn mag je ze best aan mij schenkenik kan SD kaartjes altijd wel gebruiken
En waar staat dat in de FAQ? Heb ik mijn ijsje al verdiend?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je weet wel dat je hier alleen mag posten als je ook in dit subforumpje je resultaten laat zien van je nieuwe aankopen, toch?
volgens mij was ik al druk bezig...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je weet wel dat je hier alleen mag posten als je ook in dit subforumpje je resultaten laat zien van je nieuwe aankopen, toch?
goed lezen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:30 schreef CocaColaLight het volgende:
En waar staat dat in de FAQ? Heb ik mijn ijsje al verdiend?
Een nep accu voor de d200??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
goed lezen.
En de ijsjes worden alleen uitgedeeld als ik op foutjes die erin staan gewezen word, niet op dingen die er niet in staan.
lekker puh
Om zelf OT te blijven, ik verwacht binnen kort een 10.5 fisheye, een 12-24 f/4 breedhoek, en een 50mm f/1.4 van Carl Zeiss, cokin ND filters en een nep accu voor mijn D200
Maar ja....verwachten is toch anders dan aankopen vind ik....
Kloon accu voor de Nikon...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Een nep accu voor de d200??leg eens uit..
Het is een kwestie van smaak. Ik vind dat je er soms leuke plaatjes mee kan schieten (ik heb al een 16mm fisheye, maar da's voor 35mm film.)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:53 schreef Merovingian het volgende:
Fisheye vind ik persoonlijk niet mooie foto's geven, maar ik heb er zelf ook nog geen ervaring mee. Wat is jouw idee om daarmee te gaan fotograferen, dat er wel mooi op komt?
Een accu die niet door ome nikon geproduceerd word @ 80 euro maar eentje van een ander merk @ 23 euro.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
Een nep accu voor de d200??leg eens uit..
Breedhoek?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
goed lezen.
En de ijsjes worden alleen uitgedeeld als ik op foutjes die erin staan gewezen word, niet op dingen die er niet in staan.
lekker puh
Om zelf OT te blijven, ik verwacht binnen kort een 10.5 fisheye, een 12-24 f/4 breedhoek, en een 50mm f/1.4 van Carl Zeiss, cokin ND filters en een nep accu voor mijn D200
ja, onder het mom: alle anglicismen de deur uitquote:
Hoezo zijn die andere SD kaartjes in 1x nutteloos dan? altijd handig toch zo'n extra lading kaartjes?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:49 schreef jehoeroen het volgende:
Na ongeveer 2 uur nadenken ja had het er vorige week op een ander topic al over maar toch (dus geheel niet impulsief) een tweedehands Canon EOS 10D gehaald met een 28-200mm Sigma lens erop. En om het af te maken een 1 GB CF kaartje (hup alle SD kaartjes van mijn vorige camera in 1 klap nutteloos.)
Lekker spulquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |