Een waar woord.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:50 schreef cerror het volgende:
Bier is net als dode cavia's, je kan er niet genoeg van hebben.
Ik heb zelfs 2 ventilators en nog steeds is het bloedverziekend heet.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Laten we het houden op 'hetemiddag'.
Egocentrische eikel. Geef mij er 1.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:48 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 ventilators en nog steeds is het bloedverziekend heet.
Ik ben niet egocentrisch.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Egocentrische eikel. Geef mij er 1.
Ik heb ook 2 ventilatoren, maar ook een platdak waar de zon 80% van de dag op schijnt, dus,quote:Op zondag 11 juni 2006 13:48 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 ventilators en nog steeds is het bloedverziekend heet.
Niet waar, ik zou heb gebruiken om aan een verfrissend briesje te komen.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:50 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik ben niet egocentrisch.Maar aan je naam te zien zou je hem toch alleen maar mollen of er om gaan zitten lachen.
OMG.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 ventilatoren, maar ook een platdak waar de zon 80% van de dag op schijnt, dus,
kmoet eigenlijk een airco'tje
Je maakt nu toch niet zo'n grapje he?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet waar, ik zou heb gebruiken om aan een verfrissend briesje te komen.
Ik doe niet aan grapjes.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:06 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Je maakt nu toch niet zo'n grapje he?
Rpp ook, maar ik heb het toch maar even wel gedaanquote:Op zondag 11 juni 2006 14:22 schreef Chowi het volgende:
Whehehe! Chowi is vergeten uit te loggen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:04 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
OMG.![]()
Dat is serieus klote.
Ligt er niks op van grind ofzo?
Woef.quote:
Sex.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:27 schreef JDude het volgende:
Zo. En weer als mezelf.
Maar ik ga naar het Noorden des Stads fietsen en aldaar voetbal kijken.
Tot later, vrinden.
Ik ken je niet, dus dat weet ik niet.quote:
Dan heb je aan ventilatoren niet genoeg nee.quote:
Ook voor jou moet er een eerste keer zijn.quote:
Ik zoek een thuis eigenlijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, we hebben al een overschot aan aandachtszoekers hier. Vertel, wat moet je?
was die niet van pink floyd ?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:43 schreef ehqo het volgende:
Roger Waters was zeer tof.
Een plek waar ik geaccepteerd word en waar ik me niet constant hoef te verdedigen vanwege mijn voorkeur voor pannenkoeken.quote:
Ja.quote:
Ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:11 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Een plek waar ik geaccepteerd word en waar ik me niet constant hoef te verdedigen vanwege mijn voorkeur voor pannenkoeken.Hou je van pannenkoeken?
![]()
Moet je bij mij thuis komen!quote:
Slechte pick-up line mên.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:19 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Moet je bij mij thuis komen!Ik heb kisten vol!
Bij dikke meisjes werkt-ie vaak welquote:Op zondag 11 juni 2006 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Slechte pick-up line mên.
Probeer het nog 's.
Ah! Een verkapt complimentje! Goed bezig! Zie je, je komt er wel!quote:Op zondag 11 juni 2006 15:26 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Bij dikke meisjes werkt-ie vaak wel
Dikke meisjes zijn goed voor de economie hoor, en niet alleen omdat ze zo ontzettend, ontzettend veel eten en daardoor de supermarkten en kledingbranche sponsoren.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah! Een verkapt complimentje! Goed bezig! Zie je, je komt er wel!
Getergd?quote:
Ja, er was nog een oude Pink Floyder bij, 3 uur durend concert, met nummers van o.a. The Wall en Dark Side of the Moon in zijn geheel. En het was zeer puik.quote:
Heaumeau!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:22 schreef Chowi het volgende:
Whehehe! Chowi is vergeten uit te loggen.
Plezier wel, ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:30 schreef ehqo het volgende:
Stoned? Cake? Plezier? Vertel?
Okay, okay. Jij wint.quote:
Muil houwe.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
God. Ver. Domme.
Zég. Het is verder niets persoonlijks, hoor. Maar dat eeuwige gezeik wordt langzamerhand nogal irritant.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik jou wil horen rammel ik wel met de pisbak.
Jaaaaaa ik wilde ook.quote:
Zo blijkens... excuus.quote:
Of je post voor de verandering eens iets positiefs. Dat eeuwige gezeik werkt wel meer mensen op de zenuwenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik jou wil horen rammel ik wel met de pisbak.
Slimme zet, ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:30 schreef Litso het volgende:
Niemand de uitslag verklappen asjeblieft want ik wil zo ongeïnformeerd mogelijk blijven.,
Hoe naief ben jij precies?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:30 schreef Litso het volgende:
Ik heb door het hele voetbal heen geslapen
Niemand de uitslag verklappen asjeblieft want ik wil zo ongeïnformeerd mogelijk blijven.,
Servië 0 - 1 Nederlandquote:Op zondag 11 juni 2006 18:30 schreef Litso het volgende:
Ik heb door het hele voetbal heen geslapen
Zo te horen ben jij afgegaan als een gieter op een date.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Of je post voor de verandering eens iets positiefs. Dat eeuwige gezeik werkt wel meer mensen op de zenuwen.
Ja. Dat eeuwige gezeik over hasj ook. Dat kloongedoe een tijdje terug was óók tergend irritant. Het feit dat jullie twee over elke post van mij die ook maar in de buurt van een 'flirt' [quote:Op zondag 11 juni 2006 18:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Of je post voor de verandering eens iets positiefs. Dat eeuwige gezeik werkt wel meer mensen op de zenuwen.
Hasj?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Dat eeuwige gezeik over hasj ook. Dat kloongedoe een tijdje terug was óók tergend irritant. Het feit dat jullie twee over elke post van mij die ook maar in de buurt van een 'flirt' [] komt moeten vallen is daarentegen wel weer grappig.
Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik zie "godverdomme" niet echt als een flirt.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Dat eeuwige gezeik over hasj ook. Dat kloongedoe een tijdje terug was óók tergend irritant. Het feit dat jullie twee over elke post van mij die ook maar in de buurt van een 'flirt' [] komt moeten vallen is daarentegen wel weer grappig.
Eh, nee?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:33 schreef Socratestikel het volgende:
Zo te horen ben jij afgegaan als een gieter op een date.![]()
Nee.quote:
Daarvoor moet je niet bij mij wezen.quote:
Nee, dat was iets wat me al eerder opvielquote:Op zondag 11 juni 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik zie "godverdomme" niet echt als een flirt..
Vind je het zo nog niet genoeg dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:44 schreef Chowi het volgende:
Yes. Nog even over die tieten, waar kan ik een extra paar bestellen?
Ik wil een extra paar voor als ik uitga. Je weet maar nooit.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
Met ketchup?
quote:
Je moet je frustraties niet op iemand uitleven die jouw gevoelens totaal niet beantwoordde. That's it.quote:
Nee.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:07 schreef ehqo het volgende:
Is hier ruzie, onenigheid, of iets? Ik wil vermaakt worden.
Spijtig dat je niet was dan. Het was echt heel heel heel heel heel heel 14.gif.quote:
.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:07 schreef Socratestikel het volgende:
Je moet je frustraties niet op iemand uitleven die jouw gevoelens totaal niet beantwoordde. That's it.![]()
Wie ben je?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:07 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Je moet je frustraties niet op iemand uitleven die jouw gevoelens totaal niet beantwoordde. That's it.![]()
Het is wel warm, ik dronk net koffie en stikte er bijna in.
Ik had een arm gegeven om daar te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Spijtig dat je niet was dan. Het was echt heel heel heel heel heel heel 14.gif.
Ik heb afgelopen middag in een bui van saaiheid heel ver teruggelezen.quote:
"I'll see you, on dark side of the moon."quote:Op zondag 11 juni 2006 19:10 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik had een arm gegeven om daar te zijn.Ik had graaag Dark Side Of The Moon live gezien.
Dat is echt 1 van de gaafste albums die ooit gemaakt zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
"I'll see you, on dark side of the moon."
Kan ik enkel beamen.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:12 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de gaafste albums die ooit gemaakt zijn.
Dat is geen antwoord.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:10 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen middag in een bui van saaiheid heel ver teruggelezen.
Ik heb Pink Floyd in 1994 nog in de Kuip gezien. Ik was toen, eh, 12quote:Op zondag 11 juni 2006 17:12 schreef ehqo het volgende:
Ja, er was nog een oude Pink Floyder bij, 3 uur durend concert, met nummers van o.a. The Wall en Dark Side of the Moon in zijn geheel. En het was zeer puik.
Tof! Ik ben op mijn 8e naar AC/DC geweest, dat was ook best kek.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb Pink Floyd in 1994 nog in de Kuip gezien. Ik was toen, eh, 12.
Iets roken en dan die CD op surround in het midden gaan zitten...quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:16 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Iets roken en dan die CD op surround in het midden gaan zitten...
Zo zou ik mogen sterven eigenlijk.
Koude washandjesquote:Op zondag 11 juni 2006 19:22 schreef ehqo het volgende:
Tijd voor een koud bad.
Met de sproeier meespringen, uitglijden in het modderige gras en onder de smurrie opstaan, lachend een vreugdelijk sprongetje maken. Met een miniscuul zwembroekje.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:35 schreef JDude het volgende:
Vroeger. Bij mijn ouders. De tuinsproeier op het gras en dan net zo lang in het water rondstampen tot er amper gras meer over was.
Those were the days, eh.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:38 schreef ehqo het volgende:
Met de sproeier meespringen, uitglijden in het modderige gras en onder de smurrie opstaan, lachend een vreugdelijk sprongetje maken. Met een miniscuul zwembroekje.
Foto's, uiteraard.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Met de sproeier meespringen, uitglijden in het modderige gras en onder de smurrie opstaan, lachend een vreugdelijk sprongetje maken. Met een miniscuul zwembroekje.
+ Mu.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:42 schreef ehqo het volgende:
Shroom.
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
quote:
Misschien dat de NVD de leeftijdsgrens dáárvoor ook even kan verleggen?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:41 schreef ehqo het volgende:
Weemoed. Hoewel ik toen nog niet legaal bier mocht.
Goeie. Ik richt mijn eigen partij op, dat 'naakt mogen rondlopen als je wil'-punt spreekt me niet zo aan.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat de NVD de leeftijdsgrens dáárvoor ook even kan verleggen?
Hou nou eens op over de NVD!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat de NVD de leeftijdsgrens dáárvoor ook even kan verleggen?
Whehehe nee, en dat vadsige mannetjes van 58 het legaal met deernes van 12 mogen doen lijkt me ook wat ver gaan.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:45 schreef ehqo het volgende:
Goeie. Ik richt mijn eigen partij op, dat 'naakt mogen rondlopen als je wil'-punt spreekt me niet zo aan.
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe nee, en dat vadsige mannetjes van 58 het legaal met deernes van 12 mogen doen lijkt me ook wat ver gaan.
Hm. Een nieuwe partij dus.Leeftijdsgrens voor bier naar 12 jaar.
Afschaffen van accijns op bier.
Gazonsproeiers in alle gemeentelijke parken en uitspanningen.
Met dat laatste punt verlies je stemmen. Tenzij je er een punt in verwerkt over dat vrouwen hun gehele ongesteldheid verwend moeten worden door de man. En iets met B&J.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:10 schreef ehqo het volgende:
[..]Alle domme mensen het land uit.
LSD op recept.
Vrouwen zijn verplicht tot seks als een man dat betaamt. Dit geldt overal, en voor iedereen.
We naderen een dappere nieuwe wereld.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:18 schreef ehqo het volgende:
[afbeelding] Bij vrouwen dient bij geboorte onmiddelijk de eierstokken verwijdert te worden. Dit in verband met mogelijke smoesjes. In ruil daarvoor krijgen zij een levenslang abonnement voor gratis B&J.
[afbeelding] Kinderen worden voortaan gekweekt, in speciale 'boerdevrijen'. Hiermee kan effectief de geboorte van domme mensen tegen worden gegaan.
Zoiets?
Ik zag wat er stond, maar snap niet hoe het kan. Ik deed hetzelfde als die voorgaande post.quote:
Bug gereportquote:Op zondag 11 juni 2006 20:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zag wat er stond, maar snap niet hoe het kan. Ik deed hetzelfde als die voorgaande post.
[afbeelding] Test.
Oeh, erg goed.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:18 schreef ehqo het volgende:Bij vrouwen dient bij geboorte onmiddelijk de eierstokken verwijdert te worden. Dit in verband met mogelijke smoesjes. In ruil daarvoor krijgen zij een levenslang abonnement voor gratis B&J.
Kinderen worden voortaan gekweekt, in speciale 'boerdevrijen'. Hiermee kan effectief de geboorte van domme mensen tegen worden gegaan.
Zoiets?
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[...]
Afgezien van het d/t-foutje bij verwijderdtd dan.
Dan is het goed.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Mij viel het ook al op. Dat was geen cynische post ofzo.
PVGBKquote:Op zondag 11 juni 2006 20:35 schreef JDude het volgende:
En hoe gaat de nieuwe partij heten?
I like the sound of that.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:38 schreef Litso het volgende:
PVGBK
Partij voor Vrijheid van Geest, Behalve voor Kneuzen.
Ik was meer voor de GHB eigenlijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, vergeet het partijpunt over rattengif in Breezers niet.
Ja ho, dan moeten mannen ook wel altijd klaarstaan voor de vrouwen hequote:Op zondag 11 juni 2006 20:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik was meer voor de GHB eigenlijk.
Oh, maar seks mocht toch al op commando. Dan maar rattengif idd.
Ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:00 schreef Misstique het volgende:
Good evening.
Okquote:Op zondag 11 juni 2006 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ho, dan moeten mannen ook wel altijd klaarstaan voor de vrouwen he.
Welneen, de ß is allang afgeschaftquote:Op zondag 11 juni 2006 21:12 schreef Neenetje het volgende:
Fuβball dan wel he..
Men werkt daar wel naartoe.quote:
Ach, tegen die tijd zijn we al weer een tijdje verder..quote:
Kwestie van 1 regeltje aanpassen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ach, tegen die tijd zijn we al weer een tijdje verder..
Ik zou wel pissig zijn, heb ik dat gedoe voor niks geleerd.
Vertel jij mij nou eens wat leuks.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja.
Jij wil het topic helemáál killen?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:50 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Vertel jij mij nou eens wat leuks.
Hoe bedoel je?quote:
Zo'n opmerking staat meestal garant voor een kill van minstens een paar uur.quote:
Dan vertel jij me toch wat gezelligs.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo'n opmerking staat meestal garant voor een kill van minstens een paar uur..
Ik ben niet gezellig. Het is té warm voor gezelligheid.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Dan vertel jij me toch wat gezelligs.
Ah toe?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben niet gezellig. Het is té warm voor gezelligheid.
Vertel me dan maar iets wat betrekking heeft op zinderende erotiek op een zuid-europees strand met zand in mijn schoenen en mijn tong in jouw mond.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben niet gezellig. Het is té warm voor gezelligheid.
Ik heb het overleefd. Op naar de volgende.quote:
En een stoeptegel in je nek.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:02 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Vertel me dan maar iets wat betrekking heeft op zinderende erotiek op een zuid-europees strand met zand in mijn schoenen en mijn tong in jouw mond.
Maar... knut heeft maar 1 wenkbrauw.quote:
Kijk, zo moet je ermee aan, weekenden.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd. Op naar de volgende.
Ik niet, kan je nagaan.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Maar... knut heeft maar 1 wenkbrauw.
Gelukkig maar, aan één Bert hebben we genoeg.quote:
Juist. Morgen weerquote:
Nu nog een Ernie?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:08 schreef Socratestikel het volgende:
Gelukkig maar, aan één Bert hebben we genoeg.
Werken?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:10 schreef Neenetje het volgende:
Ik doe het nou al in m'n broek...
Wieso?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:10 schreef Neenetje het volgende:
Morgen weer werken.. inderdaad..Ik doe het nou al in m'n broek...
Tóf.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:14 schreef Dagonet het volgende:
Wat vind je eigenlijk van je nieuwe icoon Mt my love?
Hoe was je weekend?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef JDude het volgende:
Morgen dagje vrij genomen. Lekker aan het strand liggen.
Dus morgen staat hier ergens hoe verbrand je bent?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef JDude het volgende:
Morgen dagje vrij genomen. Lekker aan het strand liggen.
Ik verbrand nooit. Niet door de zon, althans.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:17 schreef ehqo het volgende:
Dus morgen staat hier ergens hoe verbrand je bent?
Moe maar voldaan?quote:
Omdat je hem mijdt, of omdat je zont met mate?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verbrand nooit. Niet door de zon, althans.
Neuh, ik word gewoon direct bruin.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef ehqo het volgende:
Omdat je hem mijdt, of omdat je zont met mate?
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:24 schreef Dagonet het volgende:
's Nachts Call-TV kijken omdat je verschrikkelijke dorst hebt en thee bent gaan zetten?
Dat laat ik graag aan Jdude over, die zit toch al in het ritme.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:25 schreef ehqo het volgende:
Maak jij hem even vol?
Uitgewoond, half op het bed, half ernaast.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:26 schreef Dagonet het volgende:
Waar is Chowi eigenlijk?
Kan best een lekker standje zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Uitgewoond, half op het bed, half ernaast.
Niet alleen dit topic, van wat ik er van begrepen heb.quote:
Om maar niet te spreken van Jdude.quote:
Zonde van de tijd.quote:
Gevoelig onderwerpje daar.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:29 schreef Dagonet het volgende:
Iemand BS nog gezien de laatste tijd eigenlijk?
We laten geen enkel gevoelig plekje onberoerd.quote:
[/Jdude]quote:Op zondag 11 juni 2006 23:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We laten geen enkel gevoelig plekje onberoerd.
Oh, ík ben nog niet klaar hoor. Ik hou het nog wel effe vol.quote:
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:33 schreef JDude het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hij aan al die info komt. Ik vermoed een lek via Mt.
Ech nie!!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:33 schreef JDude het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hij aan al die info komt. Ik vermoed een lek via Mt.
Maar daar zeg ik niets nieuws mee.quote:
Heb ik jou ook niet voor nodig, ik boor m'n eigen bronnen wel aan.quote:
Welnee.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Valt dit onder postopkrikken?
Onder vermaak.quote:
Die ligt onder het bureau.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Misstique het volgende:
JD is gevlucht?
Je bent er nog.quote:
Hersenpan aan de kook. Vermoed ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:40 schreef Neenetje het volgende:
Gaat het nog dago?
Hij heeft energie over.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:40 schreef Neenetje het volgende:
Gaat het nog dago?
Beetje energie teveel vrees ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:40 schreef Neenetje het volgende:
Gaat het nog dago?
*bal terugkaatstquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, vertel een goede roddel dan.
Zie vorige pagina.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg ik.quote:
Ik gebruik zo het adminpanel dan wel.quote:
We nemen genoegen met een samenvatting.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Welzeker. Het reageren op die schier eindeloze reeks posts leek me alleen wat te veel werk.
Von Westen nichts Neues?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
We nemen genoegen met een samenvatting..
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:43 schreef Misstique het volgende:
We nemen genoegen met een samenvatting..
quote:
Nuhuh, íets meer mag wel.quote:
Ik heb niets boeiends.quote:
Van jou en Chow?quote:
Schopje KELquote:
Was dat je weekend?quote:
Here we go again.quote:
Ik ben ook tureluurs van mijn stoel gerold.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
Ik hou het even niet meer bij. Ik word oud.
Wat voor bier, wiens tieten en vagina?quote:
Ik begrijp je post niet, verklaar jezelf nader.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
Maargoed, het was dus een 'dan zoeken we het wel bij elkaar' weekend voor bepaalde mensen hier?
Ik moest werken.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
Maargoed, het was dus een 'dan zoeken we het wel bij elkaar' weekend voor bepaalde mensen hier?
Zal ik je troosten?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben ook tureluurs van mijn stoel gerold.
Zo blijkens het is.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
Ja. Waardeloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |