Ja dat bedoel ik, geluk dat ik die Tv missiles steeds ontweek op Dalian. Wat ik deed was wanneer die tv missile steeds dichter in de buurt kwam (want je kon hem makkelijk zien aankomen op dat moment) gewoon een beetje half schuin gaan vliegen en als het ware snel proberen weg te "vliegen" (te ontwijken) terwijl je schuin hangt. Je staart zeg maar snel wegdraaien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:50 schreef staticdata het volgende:
nou geluk zal het niet zijn geweest, je kon dat ding gewoon goed besturen. echter ben ik zelf nooit voorstander van hangen tegen over elkaar, omdat dan je kansen veel kleiner zijn om te ontkomen. ik benader een chopper liever van achter en dan knallen.
volgende keer als je mijn gunner ben moet je maar ff zeggen hoe schuin ik moet vliegen als er een tv guided kom. leer ik weer wat
Ja precies en als je dat op het laatst doet moet de gunner dat ding nog een keer sturen. Zo'n attackheli reageert namelijk best snel om nog weg te vliegen als hij stil hangt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:59 schreef staticdata het volgende:
misschien is dat het dan. ik probeerde al te ontwijken toen hij ongeveer op de helft was. dan kan je natuurlijk nog corrigeren omdat je ziet waar ik naar toe vlieg.
Voor de gunner zeker, veel scoren!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:10 schreef staticdata het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon weer keer sharqi doen, dat is ngo wel het leukste met de chopper
oman is dan wel ideaal, mits er geen andere idoot telken een tv guided in je chopper boortquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Voor de gunner zeker, veel scoren!
Maar voor tv guided is Oman denk ideaal (Hoop voertuigen en open veld)
Ik ga er nu vandoor, ben er over een aantal uur wel weer.
Tis inderdaad wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel stil hiero!quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Stilte voor de storm?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je kan je ook gewoon aan de snelheid houden of zeg ik nu iets geks?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
oman is dan wel ideaal, mits er geen andere idoot telken een tv guided in je chopper boort![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef Morpheus2002 het volgende:ff stoken
Ze reageren alleen amper
Het gesprek ging voor me gevoel goed en op de vragen wist ik zo antwoord te geven. Echter handelen ze in verschillende producten en de producten waar ik zelf het minst vanaf weet (althans de dingen waar ik me nooit in verdiept hebt) daar worden de meeste vragen over gesteld dus dat kan ik me nadeel werken. Ik wacht het af, het zou geen ramp zijn als het niks word. Zit dalijk wellicht ook weer met school en heb voorlopig werk op het moment.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Diamond: Hoe ging je sollicitatie? Maak je een beetje kans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |