Onscherpquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
Zie hier de avonturen gek.
[...]
Wieats die knappe jongen achter me ?
[afbeelding]
[...]
Komende week krijg ik mijn 2de grote wuppiedus dan ga ik weer fotos maken + filmpje.
Alvast een sneak preview: het gaat er intiem aan toe wanneer ik het ga filmen
Ik kan hem ook nergens meer krijgenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:28 schreef Canisfire het volgende:
Ik kreeg er vandaag dus zowaar 6..
Maar die grote is uitverkocht
Wuppies zijn je vrienden hôr! En.. En .. ze zijn heel lief! ze klagen ook nooit .. zijn het altijd met je eens.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Smots het volgende:
Wuppies waren al muf in de jaren 80. Ze zijn er niet leuker op geworden.
De allerlaatste levering is zaterdagmiddag geweest.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:59 schreef MonoSynth het volgende:
is er al bekend of er een nieuwe lading mamawuppen aankomt? Ik heb nl drie spaarpunten maar hier in Zwolle zijn ze iig op
hmmm zaterdagmorgen ben ik voor het laatst naar de AH geweest. Zou ik nu echt zo lam zijn dat ik speciaal voor een wup bij de AH boodschappen ga doen?quote:Op maandag 19 juni 2006 17:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De allerlaatste levering is zaterdagmiddag geweest.
Ze komen niet meer.
Je krijgt er wel een trip van denk ik zoquote:
Ik baal er ook van.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:59 schreef MonoSynth het volgende:
is er al bekend of er een nieuwe lading mamawuppen aankomt? Ik heb nl drie spaarpunten maar hier in Zwolle zijn ze iig op
Waaaat!!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De allerlaatste levering is zaterdagmiddag geweest.
Ze komen niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |