Omdat er leuke en minder leuke auto's voor de deur staan.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom ligt het eraan met welke auto jullie gaan?
Nu probeer je dus tóch uitleg te krijgen he, stiekemerd!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zou ik, als ik niet wist wat die fase inhield, minder hard zijn gaan lachen, aangezien ik dan niet wéét waar ik wel of niet om zou moeten lachen?
Gewoon de cabrio nemen!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:46 schreef rena het volgende:
[..]
Omdat er leuke en minder leuke auto's voor de deur staan.![]()
Nee, dat is een oldtimerquote:
Neeeee! Ik weet wat die fase inhoudt.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu probeer je dus tóch uitleg te krijgen he, stiekemerd!![]()
Het heeft niks met een fallus te maken overigens (dat dacht ik in eerste instantiequote:Op zondag 11 juni 2006 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neeeee! Ik weet wat die fase inhoudt.Maar jouw opmerking (waar ik dus op reageerde) sloeg nergens op. En dat probeerde ik uit te leggen in die opmerking van mij hierboven.
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef dus niet uit te leggen wat die fallische fase is?
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je zou dan waarschijnlijk minder hard zijn gaan lachen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zou ik, als ik niet wist wat die fase inhield, minder hard zijn gaan lachen, aangezien ik dan niet wéét waar ik wel of niet om zou moeten lachen?
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu probeer je dus tóch uitleg te krijgen he, stiekemerd!![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neeeee! Ik weet wat die fase inhoudt.Maar jouw opmerking (waar ik dus op reageerde) sloeg nergens op. En dat probeerde ik uit te leggen in die opmerking van mij hierboven.
Ik denk alleen dat jij mij vandaag iets te serieus neemt!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:54 schreef Bupatih het volgende:
Of dacht jij dat ik dacht dat de fallische fase met een stijve pik te maken had?
Heb ik morgenquote:Op zondag 11 juni 2006 15:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, ik ben weer lekker verbrand..
Tennissen in deze hitte..
Die afko kan beter.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Pal... Ovide.
Ik weet best dat er Ovidius staat
Sta ik bekend om mijn geweldige grollen en grappen? Nee, dus niet zo zeurenquote:
Hoi, a.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Hee P.
Ik 3-1 voor Nederland.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:54 schreef Dizer het volgende:
Alleen wel slecht voor mijn poel! Ik had gezegd, 2-0 voor NL
ik 3-0quote:Op zondag 11 juni 2006 16:54 schreef Dizer het volgende:
Alleen wel slecht voor mijn poel! Ik had gezegd, 2-0 voor NL
Nou, een tweede plaats is genoeg hoor voor mijn poule.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Dizer het volgende:
Ach, als Engeland maar de WK wint, dan komt het wel geod met de poel
quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Dizer het volgende:
Ach, als Engeland Australië maar de WK wint, dan komt het wel geod met de poel
Ze beginnen rustigquote:Op zondag 11 juni 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
Wat speelden [afbeelding] en Sneijder trouwens belabberd, zeg.Slechte passes, slechte aanname!
wou je zeggen dat je de tv niet direct uitgegooid hebt en weer naar buiten bent gevlucht?!quote:Op zondag 11 juni 2006 17:02 schreef Dizer het volgende:
Johan op teevee. Het is wel heel logisch natuurlijk dat zo een wedstrijd op een logisch manier gespeeld wordt. Heel logisch...
Herken je deze wel?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
zonder de url had ik echt nooit kunnen raden wie/wat dit voorstelt
Uuhm.. zonnebrand creme is op... dus kan niet zo veel buiten zitten...quote:Op zondag 11 juni 2006 17:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
wou je zeggen dat je de tv niet direct uitgegooid hebt en weer naar buiten bent gevlucht?!
want wat een takkehitte binnen....
Dan ben je eindelijk newbie afquote:Op zondag 11 juni 2006 17:07 schreef babette21 het volgende:
ow by the way, nog 20 [nu 19] posts en ik zit op 20.000
tja, in Purmerend hebben ze natuurlijk geen schaduwquote:Op zondag 11 juni 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
Uuhm.. zonnebrand creme is op... dus kan niet zo veel buiten zitten...
Maar dan ben ik dat ook al bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |