Liefquote:
quote:
na mijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Dan heb je me al bijna ingehaald
eejjjjjjjj PSquote:
Nog rustiger?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj PS
moet je wel een keer weer 'rustig aan' gaan doen, want ik heb geen zin om me te haasten
moet er niet binnenkort weer iemand verhuizen ofzo?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog rustiger?Ik doe al zo kalmpjes aan.
Heej malle... breng niemand op ideeën zegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
moet er niet binnenkort weer iemand verhuizen ofzo?
nog maar 595 plaatsen te gaanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Dan heb je me al bijna ingehaald
jij helpt toch graag?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej malle... breng niemand op ideeën zeg
Half jaartje?quote:
Niet te dol he hondjequote:
dat werkte de vorige keer ook goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej malle... breng niemand op ideeën zeg
Was alleen van korte duurquote:
Het gevoel van euforie kan je zo weer oproepen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lang genoeg
voortaan wel ff melden he dan kan ik er gelijk op inspringen
dan moet je eens niet wachten met De Lounge betreden tot ik in bed ligquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het gevoel van euforie kan je zo weer oproepen?
Je moet gewoon opletten of ik er wel of niet ben
Blijf dan ook langer wakkerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je eens niet wachten met De Lounge betreden tot ik in bed lig
Ik vind dat ik al te vroeg moet opstaan elke dagquote:
dat komt omdat je zo laat gaat slapenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik vind dat ik al te vroeg moet opstaan elke dag
Dat komt omdat ze hier in de straat al om 7 herrie aan het maken zijn met die stomme grote kranen enzoquote:
22:22quote:
7 is een mooie tijd om wakker te wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze hier in de straat al om 7 herrie aan het maken zijn met die stomme grote kranen enzo
PSquote:
Zeker... nog mooier om rond die tijd de slaap uit mijn lijfje te douchenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
7 is een mooie tijd om wakker te worden
Arceequote:
afgesprokenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zeker... nog mooier om rond die tijd de slaap uit mijn lijfje te douchen![]()
Hoelang denk jij dat ik nodig heb om mezelf wakker te douchen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
afgesproken
zie ik je morgen om 7:30u hier
nou vooruit, 8:00u danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoelang denk jij dat ik nodig heb om mezelf wakker te douchen?
Ik geloof dat dat gemiddeld genomen nog best meevaltquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Hmmm goed weer is niet goed vor je postcount.
Zorgen ze voor verkoeling met grote waterkranen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze hier in de straat al om 7 herrie aan het maken zijn met die stomme grote kranen enzo
Mwah, je gaat toch vaker naar buiten en slaapt later uit(als je vrij bent dus).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef Light het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat gemiddeld genomen nog best meevalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |