Goed, speciaal voor jou noem ik ze Spacey bodybags!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:13 schreef michellikoes het volgende:
hangmatte?? het lijkt meer op spacey bodygags![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
begrijpelijk hoor!!! heel menselijk!!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:16 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
whahaha, wat ben ik toch een lul ook. Ga ik nog kijken op die link ook:(
Als je echt 12,50 euro wilt betalen, dan mag dat uiteraard. Apart houden is geen probleem...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:51 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik zit nu in het buitenland, maar is het mogelijk dat je er voor mijn eentje apart houdt? Ik betaal je 12,50 (incl. verzendkosten). Laat het me weten of het mogelijk is.
mail: erikdijkman apenstaartje hotmail![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:59 schreef Nachtdier het volgende:
oke, dat is goed. Ijsmeis gaat ooknin het zonnetje hangen...Zal ik ook even mailen zo...
Ik neem aan dat het niet meer dan 10 kg weegt en het niet groter is dan 100 x 50 x 50 cm?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:59 schreef Nachtdier het volgende:
oke, dat is goed. Ijsmeis gaat ooknin het zonnetje hangen...Zal ik ook even mailen zo...
Ga er tenminste vanuit dat dit met normale pakketdienst verzonden kan worden, a 6,20..
Misschien doen ze niet zo moeilijk over een paar cm's meerquote:Op zondag 11 juni 2006 00:24 schreef Nachtdier het volgende:
Mail heb ik net gestuurd..Minuut geleden ongeveer.
Moet even de lengte van het pakketje opmeten. Kan best dat dat een meter is, die stok.
Mailtje teruggestuurd, met gegevens..quote:Op zondag 11 juni 2006 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien doen ze niet zo moeilijk over een paar cm's meer
En mailtje inderdaad ontvangen
Geld overgemaaktquote:Op zondag 11 juni 2006 00:31 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Mailtje teruggestuurd, met gegevens..
Formaat weet ik zo even niet. Breedte is in ieder geval rond e 80-85 cm, lengte ongeveer +-190, van houtje tot houtje?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:46 schreef NootjesBV het volgende:
hoe lang is ie eigelijk ?
[TIP] Gratis pakje versturen! (actie van DHL/Selektvracht) << zie dit topic. Ik kan maar een keer een gratis pakketje verzenden en dan leek met mij het interessants als ik dat combineer met allemaal in een keer kwijt zou zijn en die koper van de actie zou profiteren. Daarom had ik ze ook goedkoop neergezet...quote:Op zondag 11 juni 2006 00:48 schreef sk888er het volgende:
Ok vind het een beetje raar:
Als je er 5 neemt mag je ze voor 22,50 incl verzenden.
als die nog geld dan doe ik datmaya ik ben eerlijk mens dus ik zeg wel wat ik eigenlijk in gedachten had
![]()
Ik wil er eigenlijk 2.
2 x 5 = 10 euro, 10 euro + 6 euro verzendkosten is 16 euro.
maya als ik voor 22,50 er 5 kan krijgen dan doe ik dat natuurlijk liever![]()
Dus zeg maar welke deal je wilt.
Loten.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:03 schreef Nachtdier het volgende:
Pff, volgens mij moet ik dat net redden: 2 voor Sk888ter en 2 voor Nighthawk...
Sturen jullie alletwee maar een mailtje: richardvanh @ hotmail.com
Blijf ik alleen met de vraag zitten, wie het ding gratis verzonden krijgt...
Klopt, vond ik even makkelijker om een mailtje te sturen, had ik geen zin meer in. Of ik had je in eerste instantie al gemaild, dat weet ik niet meer.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:43 schreef mordradead het volgende:
Ik zie dat je me al hebt geadd op msndan komt het prima in orde.
quote:
Niet ontvangen, maar je hebt mail.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:06 schreef sk888er het volgende:
Woeps ik ging slapen gisternachtJe krijgt zo een email
/edit: done
Niet ontvangen, maar je hebt mail.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:06 schreef sk888er het volgende:
Woeps ik ging slapen gisternachtJe krijgt zo een email
/edit: done
Ik vond het al raar dat ik niets terug kreegquote:Op maandag 12 juni 2006 00:01 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Niet ontvangen, maar je hebt mail.
Volgens mij is nu iedereen gemaild, die hangmatten wilde hebben, en die in bovenstaand lijstje staan van de gelukkigen.
Ik zal straks even kijken... om de een of andere vage reden kan ik geen hotmail op deze pc openenquote:Op maandag 12 juni 2006 00:01 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Niet ontvangen, maar je hebt mail.
Volgens mij is nu iedereen gemaild, die hangmatten wilde hebben, en die in bovenstaand lijstje staan van de gelukkigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |