Groningenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:03 schreef Ringo het volgende:
Kunnen we het er trouwens over eens zijn dat Groningen met afstand de mooiste stad van Nederland is? Alleen de vorm al, die ronde kern met de grachten en de uitwaaierende randwijken daaromheen.
Groningen binnenkomen is een soort van eicelbevruchting.
Ben er inmiddels zo'n 4,5 jaar weg en Den Haag bevalt me prima, maar Groningen....
Niet alle nieuwbouw is mooi hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
GroningenEn het word maar mooier en mooier.
Okay...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De meeste nieuwbouw hier in de stad vind ik eigenlijk ronduit lelijk.
* freecell meldt als stadjer!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Een klein onderdeel van het Noorderplantsoen:
Het Prinsenhof:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:05 schreef freecell het volgende:
en vergeet niet onze prinsentuin, waar je als het warm is zo heerlijk kan zitten lezen op een bankje
(foto werkt niet, jammer dan)
Nee hoor. Over het algemeen is het daar best rustig. Hoewel met mooi weer in de tentamenperiode er allemaal studenten daar zitten te blokken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
Moet ik ook maar eens heen gaan.
is het daar altijd druk ofzo?
Ik ga eens met mijn camera erheenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee hoor. Over het algemeen is het daar best rustig. Hoewel met mooi weer in de tentamenperiode er allemaal studenten daar zitten te blokken.
En laat dat nu precies het geval zijn
Prachtige tuin overigens, net achter Martinikerkhof
Soms, maar ook best vaak heel erg lekker rustigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
Moet ik ook maar eens heen gaan.
is het daar altijd druk ofzo?
Wij hebben een compensatietuinquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Soms, maar ook best vaak heel erg lekker rustig
goed plekje als je geen tuin hebt
Ik heb een balkon(netje) op 8-hoog, waarvoor ik dóór de kamer van mijn huisgenote moet. (wat dus niet kan als ze weg is of slaapt).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben een compensatietuinRedelijk huis icm. een kleine(re) tuin
Ah dat ken ik, best irritant eigenlijk. Moest ook altijd door mn huisgenoot zijn kamer heen.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een balkon(netje) op 8-hoog, waarvoor ik dóór de kamer van mijn huisgenote moet. (wat dus niet kan als ze weg is of slaapt).
TARA heeft een zolderkamer en dus zelfs geen balkon.
Jij hebt iets waar je met een tuinstoel en een biertje kan zitten, niet zeiken
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:12 schreef maok het volgende:
Ik zit nu in Groningen lekker in mijn tuintje in het zonnetje op m'n (nep) Fatboy met laptoppie op schoot.
Laat ik eens een ijsje gaan pakken
Dat ben ik wél en ik probeer steeds tegen je te praten, maar jij bent er nietquote:Op zondag 18 juni 2006 14:56 schreef Isabeau het volgende:
ah, daarom ben je niet meer op MSN
Succes, freecell!
Nee,zo kan er tenminzte niets boven Groningen gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:38 schreef Renesite het volgende:
Toch blijft er een nadeel. Als groningen nou een, ik zeg, 100 km zuidelijker lag dan was het allemaal perfect geweest.
Ik vind het feitelijk wat ver van alles
Met al die boeren...... nee dank je!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:57 schreef RealZeus het volgende:
Bovendien,als je uit de drukte weg wilt zit je zo in het rustige en wijdse platteland.
Nou,ik heb liever een boerderij waar een trekker net mest aan het injecteren is,dan zo'n vies industrieterrein zoals bijv.Akzo Delfzijl.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Met al die boeren...... nee dank je!![]()
Met het platteland zelf is niks mis, alleen de mensen die er meestal wonen en hun mentaliteit.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,ik heb liever een boerderij waar een trekker net mest aan het injecteren is,dan zo'n vies industrieterrein zoals bijv.Akzo Delfzijl.
Het is nog echt een stad met een mooie strakke overgang tussen stad en platteland. Groningen bevalt mij ook nog wel prima.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:03 schreef Ringo het volgende:
Kunnen we het er trouwens over eens zijn dat Groningen met afstand de mooiste stad van Nederland is? Alleen de vorm al, die ronde kern met de grachten en de uitwaaierende randwijken daaromheen.
Groningen binnenkomen is een soort van eicelbevruchting.
Ben er inmiddels zo'n 4,5 jaar weg en Den Haag bevalt me prima, maar Groningen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |