Is een wereldberoemd ontwerp, hallo. verplichte kost voor elke architectuur student waar dan ook ter wereld.quote:
Aanfluiting it is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:20 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Is een wereldberoemd ontwerp, hallo. verplichte kost voor elke architectuur student waar dan ook ter wereld.
![]()
Dat rabobank hoofdkantoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Oh, heb je er verstand van?
Wat vind jij een goed ontwerp dan ?
tja smaken verschillen.. ik vind die rabo driehoek een lelijk geval..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat rabobank hoofdkantoor
[afbeelding]
Klopt, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
tja smaken verschillen.. ik vind die rabo driehoek een lelijk geval..
Bjoeksquote:
Ik ook, zeer regelmatig zelfsquote:
Ik ook zo'n 3x per week ofzo (nu even een weekje niet trouwens)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ook, zeer regelmatig zelfs
Je moet het een beetje bijhouden hè
1 Juli is trouwens opening van de nieuwe boulderhal, met de 7e BBX (Bjoeks Boulder Experience) met internationale gasten! Ik ga zeker meedoen, als is het voor de fun, want ik suck in boulderen
Het is maar wat je een foto noemt, die bovenste.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, aan de andere kant van de weg. Tegenover het koepeltje. Maar wel die kant van het spoor.
Dit herenhuis, met dat torentje:
[afbeelding]
Hier zie je links nog net het theekoepeltje en rechts mijn huis:
[afbeelding]
Deze foto's zijn trouwens uit de periode 1900-1910
Dat is wel degelijk een foto. Hij is ingekleurd. Zie je wel vaker met materiaal uit die tijd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:52 schreef m021 het volgende:
[..]
Het is maar wat je een foto noemt, die bovenste.
* m021 moet tot zijn schaamte toegeven dat hij lang niet alle plaatsen op de foto's in dit topic kan thuisbrengen![]()
- is zoooo kutquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:18 schreef Cassius het volgende:
[[url=http://i6.tinypic.com/14o0ugo.jpg]afbeelding][/url]
Bloemenjaarmarkt, 14 april jl. klikbaar![]()
Die foto laat niet echt veel zien van de bloemenmarkt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:24 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nah, toll ja? Maar idd, wel erg druk.
Dat was ZO KUTquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:18 schreef Cassius het volgende:
[[url=http://i6.tinypic.com/14o0ugo.jpg]afbeelding][/url]
Bloemenjaarmarkt, 14 april jl. klikbaar![]()
Vergeet Den Bosch niet, mijn oude stadquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:03 schreef Ringo het volgende:
Kunnen we het er trouwens over eens zijn dat Groningen met afstand de mooiste stad van Nederland is? Alleen de vorm al, die ronde kern met de grachten en de uitwaaierende randwijken daaromheen.
Groningen binnenkomen is een soort van eicelbevruchting.
Ben er inmiddels zo'n 4,5 jaar weg en Den Haag bevalt me prima, maar Groningen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |