Dat komt er als proef. Als de nieuwe treinen rijden. Wanneer het er komt weet ik niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik wil maar wat graag een Station in Hoogkerk
GAAF!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat komt er als proef. Als de nieuwe treinen rijden. Wanneer het er komt weet ik niet.
Dat is idd sneuquote:Op maandag 12 juni 2006 16:24 schreef nietzman het volgende:
Die lelijke IBG-gebouwen mogen van mij wel tegen de vlakte, maar er zit daar ook een stelletje prutsers in Groningen. Wie heeft in hemelsnaam toestemming gegeven voor het slopen van die paar prachtige oude panden die nog naast het UMCG staan?.
Ik wist dat ze ze gingen slopen, maar ik was oprecht geschokt toen ik er maanden geleden langs liepquote:Op maandag 12 juni 2006 16:24 schreef nietzman het volgende:
Die lelijke IBG-gebouwen mogen van mij wel tegen de vlakte, maar er zit daar ook een stelletje prutsers in Groningen. Wie heeft in hemelsnaam toestemming gegeven voor het slopen van die paar prachtige oude panden die nog naast het UMCG staan?.
Hebben we het over het Poortgebouw en dat grote gebouw ernaast?? Langs de Oostersingel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist dat ze ze gingen slopen, maar ik was oprecht geschokt toen ik er maanden geleden langs liepIk heb verdorie nog college gehad in die oeroude houtenbankjes collegezaal. En dat gebouw róók van binnen gewoon naar geneeskunde begin 20ste eeuw. Heel spijtig dat het weg is.
Ja, niet te harden iddquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:28 schreef RedFever007 het volgende:
Hebben we het over het Poortgebouw en dat grote gebouw ernaast?? Langs de Oostersingel?
Dam'n dat was wel een mooi gebouw opzich![]()
Van mij mogen ze!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:23 schreef pierce het volgende:
De gemeente Groningen heeft sowieso wat met het verkrachten van het straatbeeld, en dus niet alleen met ziekenhuizen. Slopen van prachtige oude panden om er vervolgens een vreselijk afzichtige betonnen toren voor terug te bouwen![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:13 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hier is dat vage kunstwerk expositieruimte vlakbij NS Centraal:
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |