Ja, Harmonie loop ik wel eens rondquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik heb in de Tweede Willemstraat gewoond!
En jou heb ik nog een keer volgens mij in het Harmonie gebouw gezien! Ik ben nu klaar met mijn studie en heb werk gevonden in Veldhoven, ga volgende week verhuizen..
Ik zit wel bij Ubboquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef captain.lefteye het volgende:
En zoals ik al zei, ik heb het fotoboek gecheckt en, hoewel hij wel een gezicht heeft dat opvalt (niet negatief hoor) kan ik me niet herinneren dat ik hem al gezien heb... (Zit bijvoorbeeld ook niet bij Ubbo)
@Tara: Anders nog herkansingen van eerste jaar gedaan?
Geen last van, vermaak me er wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef freecell het volgende:
ik woon dan in Vinkhuizen, maar vind het behoorlijk bagger hoor!
Zie mijn eerder post, laatste post op 5e pagina.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:34 schreef Crack_david het volgende:
Weet er iemand ook nog een leuke kamer?
Ben hard op zoek
Nope, al is het zo dat alle recidivisten (quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zit wel bij Ubbo
Maarja, heb weinig contact met eerstejaars. Alleen een paar die niet door zijn gegaan naar het tweedejaar. Anton Schotanus, ken je die dan?
Ik heb een herkansing van ESG gedaan en moet volgende week Oudheid herkansen.
Ik werk daar iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:09 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Je werkt in de AH Vinkhuizen?Ik woon op er op zo'n 100 meter van!
![]()
En voor de mensen die Groningen te dorps vinden, ik zou ze nu bijna gelijk geven... Ik ken die Priscilla (die bij de AH werkte) namelijk ook. (Bij in de klas gezeten) It's a really small world![]()
Dat is idd de willemstraat, 2e Willemstraat heeft hogere huizen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, Harmonie loop ik wel eens rond
2e Willemstraat is een leuk straatje trouwens, met al die arbeidershuisjes (of is dat de Willemstraat?)
Al een tijdje geleden geloof ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:41 schreef BdR het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1873410073946927144&q=groningen
nee hoor, dit is heel recent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden geloof ikWel gaaf.
11 juni 2006, vorige week zondag..quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden geloof ikWel gaaf.
Ik wilde net zeggen, het is rustig op straat, wijst op een zondag. Een paar mensen in oranje, dus NL speelt of gaat zo spelen.quote:
Ik liep net nog langs je huisquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, het is rustig op straat, wijst op een zondag. Een paar mensen in oranje, dus NL speelt of gaat zo spelen.
Grote Markt bushalte ligt eruit, evenals A-Kerkhof, dat is ook van vorige week
jup, 5 jaar reeds..quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Miss_kausalaya het volgende:
in Paddepoel trouwens, wonen er nog meer fokkers in Paddepoel?
Ow die! Vooral in het eerste semester gezien, in het tweede eigenlijk niet meer. Hij viel inderdaad wel op tussen al die andere studentenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anton is een man van 60+
Maareh, veel succes met je mondeling. Ik vond hem wel te doen eigenlijk
Was hier verleden week door iemand van Fok! al gepost (en dat was volgens mij ook de maker ?)quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef pierce het volgende:
[..]
nee hoor, dit is heel recent.
Kijk maar naar het stukje over het akerkhof, daar zie de weg nog opengebroken liggen van het herbestraten, dat is pas een paar dagen geleden afgemaakt. Dus het filmpje is van vorige week denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |