beijum valt wel mee kwa verdwalen.quote:Op maandag 19 juni 2006 07:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, je gaat Beijum in, je verdwaalt weer eens een keer en voor je het weet sta je midden in de weilianden
Het Groninger platteland kan best heel mooi zijn, de koolzaadvelden en dergelijke en van die kleine lieve dorpjes
Al heb ik niet zo heel veel met de veenkoloni"enben er zelf opgegroid (sappemeer) maar eigenlijk is er geen bal aan
Ken je Noorderhogebrug ?quote:Op maandag 19 juni 2006 01:45 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Het is nog echt een stad met een mooie strakke overgang tussen stad en platteland. Groningen bevalt mij ook nog wel prima.
Ja, je gaat Beijum in, je verdwaalt weer eens een keer en voor je het weet sta je midden in de weiliandenquote:Op maandag 19 juni 2006 01:45 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Het is nog echt een stad met een mooie strakke overgang tussen stad en platteland. Groningen bevalt mij ook nog wel prima.
ssssst, dat zei tara helemaal nietquote:Op maandag 19 juni 2006 07:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
beijum valt wel mee kwa verdwalen.
Je bent toch snel weer in bekende stukken hoor.
of indergeval op een verharde weg
huh ?quote:Op maandag 19 juni 2006 07:59 schreef freecell het volgende:
[..]
ssssst, dat zei tara helemaal niet![]()
Maar ik vind het niet meevallen, raak daar keer op keer de weg kwijt.
Vooral als ik Maok's huis probeer te vinden moet iemand me echt aan het handje meenemen
Hoe cliche kan iemand zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 01:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Met al die boeren...... nee dank je!![]()
Ja leuk hè?quote:Op maandag 19 juni 2006 08:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh ?
Oh, ben al te lang wakker blijkbaar.![]()
Maar als je het verschil wil zien tussen stad en een kilometer ernaast Weiland zover je kan zien moet je eens naar noorderhogebrug gaan.
vlakbij beijum en naast de hunze.
In veel van die tering kleine dorpjes (en dan bedoel ik niet Zuidhorn ofzo) hebben de mensen daar niks op met stadjers. Ze hebben vaak allemaal dezelfde eigenwijze ik weet alles beter mentaliteit, als je daar als nieuweling komt dan willen ze alles van je weten, je moet je gordijnen constant ophebben zodat ze bij je naar binnen kunnen loeren en je moet jezelf vaak echt bewijzen dat je het waard bent om daar in hun dorp te wonen. Maar meestal zal een stadjer altijd een outsider blijven en nooit one of the guys worden.quote:
West roelsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:42 schreef Gizmo112 het volgende:
Groningen binnenstad hier aanwezig
Zo hoort het toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:45 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ik zie de martinitoren vanuit mijn raam![]()
![]()
Dat zegt niks, ik zie hem ook en ik woon in Vinkhuizen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:45 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ik zie de martinitoren vanuit mijn raam![]()
![]()
Hoor je hem ook slaan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zegt niks, ik zie hem ook en ik woon in Vinkhuizen.![]()
Wel acht hoog
Je woont in Vinkhuizen?! Heb je nog nooit bij de suup gezienquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zegt niks, ik zie hem ook en ik woon in Vinkhuizen.![]()
Wel acht hoog
Ligt eraan wat je zoekt en wat je er voor over hebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:49 schreef dedeur het volgende:
Iemand een kamer over in mijn toekomstige woonplaats?![]()
wat een ranzige combinatie van spam en tvp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |