http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.htmlquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:49 schreef MUUS het volgende:
Nu gaat dat verhaal gepost worden van die gast die uitlegt waarom je je konthaar niet moet scheren.
Goed verhaal thoughquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:49 schreef MUUS het volgende:
Nu gaat dat verhaal gepost worden van die gast die uitlegt waarom je je konthaar niet moet scheren.
En dan per ongeluk de helft van je zak meenemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:51 schreef veldmuis het volgende:
In de kikkerhouding gaan hurken, met een hand een bilhelft vastpakken en straktrekken, en dan met een scheermesje wat raspen?
Doen we dat volgende week dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
Billetjes uit elkaar trekken en een mesje er doorheen rammen. Ik wil volgende week ook wel m'n silképil voor je meenemen hoor..
Dan moet je wel onhandig zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dan per ongeluk de helft van je zak meenemen..
Ik kan het ook voor je vlechten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:52 schreef veldmuis het volgende:
Hé, MUUS, wil jij mijn konthaar es een keer scheren?
Boven de BBQ dan he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ík doe het zo voor je. Alsje dat echt wil.
De helft van mijn zak zit niet in mijn bilnaad. De andere helft evenmin.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:51 schreef MUUS het volgende:
En dan per ongeluk de helft van je zak meenemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |