Voetbal ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:00 schreef Bastard het volgende:
Ja sorry :2 was voetbal aan het kijken.
Shaka![]()
Het WK op 2.. was ff lachenquote:
Het hele WK niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het WK op 2.. was ff lachen
Om 2100 is nog een wedstrijd maar die landen boeien me niet...
Jawel.. kut collega is Zweeds, en ik wilde Maandag wat te lachen hebbenquote:
Dat kan je nu wel doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel.. kut collega is Zweeds, en ik wilde Maandag wat te lachen hebben
Al die Nederlandse vlaggetjes in de straat er weer afquote:Op zondag 11 juni 2006 02:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel doen.
Verliest NL morgen.
Dan valt er weinig meer te lachen.
Vind wel dat die vlaggetjes de buurt weer opfleuren.quote:Op zondag 11 juni 2006 07:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al die Nederlandse vlaggetjes in de straat er weer af
Wat vlaggetjes in een volksbuurt al niet kunnen doen hequote:Op zondag 11 juni 2006 11:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind wel dat die vlaggetjes de buurt weer opfleuren.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word een beetje moe van die vastlopers in Oblivion
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
StruikieHeerlijke gast met een fantastische vrouw
whehehehe, een neger die werktquote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef mr_Brown het volgende:
morgen weer werken
zal wel ff wennen zijn na 6 weken thuis![]()
gisteravond/nacht ook geweest... echt gave boten idd.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:09 schreef kepler het volgende:
vanmiddag ff wezen kijken bij de Volvo Ocean Race boten in de Veerhaven, Rotterdam. Dat zijn echt supergave boten
die stand was echt heel erg coolquote:Op zondag 11 juni 2006 23:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gisteravond/nacht ook geweest... echt gave boten idd.die van de Pirates is gaaf
Heb je die stand van Ericsson gezien trouwens?![]()
Toch wel weer lekker inderdaadquote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef mr_Brown het volgende:
morgen weer werken
zal wel ff wennen zijn na 6 weken thuis![]()
Achter de auto binden, blokje over het asfalt schuren en daarna in een hok gooien met Amerikaanse Steffordsquote:Op maandag 12 juni 2006 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Achter hun auto vastbinden en een rondje door grind racen!
Gefeliciteerd Gijsquote:
26 gijsquote:Op maandag 12 juni 2006 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Gijs
Hoe oud ben je nou geworden eigenlijk? 34, 35?
Hier alvast een kleinigheidje van mij voor jou, veel plezier er mee.
Cadeau voor Struikrover
quote:
Ik zit nu lekker cool binnen in de schaduwquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:21 schreef Strolie75 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
[Stephen Roberts]
wat een flauwerikquote:Op maandag 12 juni 2006 23:41 schreef O-Ren het volgende:
Queen
het zijn echt schatjesmaar sorry Brown wilt geen Katten
Je kids zien er echt cool uit![]()
Ja alles gaat lekkerquote:Op maandag 12 juni 2006 23:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat een flauwerik![]()
ach ja, had hier ook niet verwacht ze kwijt te raken, maar wie weet kent hier iemand die weer iemand kent die iemand kent die een kat wil, je kent dat wel![]()
alles goed verder? het is zo stil?
lekker he een tuin. Hier hetzelfde, open haard buiten aan (bbq) wat kaarsjes. het is gewoon nog heerlijk buiten!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:50 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja alles gaat lekkerAlleen een beetje druk
Sinds 1 mei nieuw huisje....hardstikke luek maar moesten er een hoop
aan doen![]()
Maar stukje bij beetje komt het goed
zit nu in de tuin met mijn laptopje
Hoe is het met jullie?
Lekker gijs, tis alleen focking druk op werk, al de 2de dag dat ik om 5.30 op werk benquote:
drup drup, zweet zweetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker gijs, tis alleen focking druk op werk, al de 2de dag dat ik om 5.30 op werk bengeen airco daar, allemaal ovens en asfalt van 160 graden
Tis nodig voor jou zeg maarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens in wat voor auto ik zometeen ga rijden:
[afbeelding]
Sport, V8, Supercharged.
Het zegt me niets, maar mn huisgenoot (die me rijdt in die auto) krijgt er een stijve piemel van
Dat is deze gijsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind hem niet zo mooi. Een gewone licht gepimpte Range Rover is mooier.
Rare jongenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:57 schreef Magneet het volgende:
Ik vind die standaard Range Rovers sowieso niet wat, dabn heb ik liever een Pinkie
kloptquote:
dooie musquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
En het gaat alweer niet meer doorKuthuisgenoten soms
Behoorlijk ja, grootste nadeel is nu ook dat ik met de trein naar Den Bosch moet, ipv met die auto...quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:08 schreef QueenR het volgende:
en dan nog maar even wat spammen
Robynn en Keagan klaar voor het WK
[afbeelding]
[afbeelding]
lieeeeeef hemijn droppies
En dan als overkapt verkooppostje:
mama kat, normaal heeft ze een pluizige staart maar die is afgeschoren, groeit dus wel weer aan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Haar dochter, ook nog zoekende naar een baasje
[afbeelding]
[afbeelding]
Haar zoontje, waarvan de mensen die hem besproken hadden niet zijn op komen dagen dus die is ook weer beschikbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
Pebbles, is besproken door mijn lieve vriendinnetje Angelcakes en schorpioen
[afbeelding]
zo dat was het spul wat in de verkoop zit (kinderen niet inbegrepen)
Ik doe mquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens in wat voor auto ik zometeen ga rijden:
[afbeelding]
Sport, V8, Supercharged.
Het zegt me niets, maar mn huisgenoot (die me rijdt in die auto) krijgt er een stijve piemel van
mama? 55 piek is ze voor jou. koopje voor een boskat toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]Die kids
Ik wilde Jasmijn ook Oranje maken... maar vond het toch zielig als ik dat zou doen..![]()
En daarbij, is anders straks dr hele bed Oranje..
Die kat![]()
Ik wil m
Merlijn had helemaal oranje kleren aan zondagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]Die kids
Ik wilde Jasmijn ook Oranje maken... maar vond het toch zielig als ik dat zou doen..![]()
En daarbij, is anders straks dr hele bed Oranje..
Die kat![]()
Ik wil m
Nee de kleine katerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
mama? 55 piek is ze voor jou. koopje voor een boskat toch?en je hebt nog ongeveer een jaar om haar weer minder bang te maken zonder dat ze angstig wordt van een rondrennende Jasmijn. Ze zit hier wat dat betreft echt niet lekker
.
Maar ze zijn weer heel lief. Ik hoop dat ik snel een baasje voor haar vind, want ik zie dat niet zo zitten een schrikachtige kat in een asiel.
dat is idd een hele mooie. Die wilde ik in eerste instantie zelf houden, maar ja, toen werd ie besproken en ben ik verder gaan kijken. En nu heb ik er 3 van mezelf en dat vind ik toch wel genoeg.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee de kleine kater
Wat een scheet zeg!
Wat schrikachtig betreft.. mn ouders hebben er nu ook 1.. britse korthaar.. zo schrikachtig is die zeg. Maar die is vlgs mij niet helemaal goed in zijn kop. Die word wakker en springt gillend weg soms, zo bang. En een half uur later ligt ie weer heel gemoedelijk bij je, niks gebeurt.
kijkt teveel naar zijn baasje en neemt dat gedrag over, zie je best vaak hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:57 schreef Magneet het volgende:
Ach die zwart witte van ons krijgt het voor elkaar om van een vensterbank af te kieperen ( van 20cm breed en hij stond in het miden )
doet ie al sinds hij een kitten was. Kans is groot dat het komt doordat zijn papa ook zijn opa isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
kijkt teveel naar zijn baasje en neemt dat gedrag over, zie je best vaak hoor.![]()
![]()
een redneck/hilbilly kat???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
doet ie al sinds hij een kitten was. Kans is groot dat het komt doordat zijn papa ook zijn opa is
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Inteelt...maar dat schijnt in Brabant meer voor te komen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Dit is `m trouwens ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldige auto
als je dat ding kiest kies je voor functionaliteit, de meeste "terrein" auto's komen nog niet over een vluchtheuvel heen bij wijze van sprekenquote:
En een bol hoofdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:26 schreef Magneet het volgende:
We weten idd 80% zeker dat het inteelt is, en net zoals in het geval van Strol levert dat idd wel eens problemen op. Gelukkig is de schade bij Strol gebleven bij een klein piemeltje.
tja aangezien ik op de snelwegen weinig "terrein" tegenkom vind ik het dus niet functioneel. Ik hou overigens wel van die mpv 4x4 ofzo, net als de X5, Kia Sorrento. die vind ik wel mooi. Maar dis te vierkant.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
als je dat ding kiest kies je voor functionaliteit, de meeste "terrein" auto's komen nog niet over een vluchtheuvel heen bij wijze van spreken
kromme beentes ...quote:
Ik hou van anders dan anders auto's en absoluut niet vierkantquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je nou je laptop mee naar het zwembad?
Godverdomme wat en contrast zeg...quote:
Heb je een natte bilnaad?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:
Godverdomme wat en contrast zeg...
Ik zit me hier uit de NAAD te werken in een zweterig hok met 4 zweterige mannen..... en jij ligt...achtertuin
ik ook maar das van chloorwaterquote:
Ja..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik ook maar das van chloorwater
*zal ophouden met klieren van de goede hard werkende mens*
quote:
ja iddquote:Op woensdag 14 juni 2006 06:46 schreef Bastard het volgende:
Ja kom nou maar weer uit het zwembad
moge![]()
Cool, net op het juiste moment een foto genomen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:29 schreef kepler het volgende:
goedemorgen
ik heb gister een coole foto gemaakt van het onweer in Delft:
http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/DSCN2598.JPG
geluk en een lange sluitertijdquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool, net op het juiste moment een foto genomen dan?
Ik hoorde het vanacht pas onweren.. uur of 2 ofzo vanacht ging nog even naar het toilet. FLITS.. ik zeg "zo we staan ook weer op de foto"
Maar twas vanochtend alweer warm in de zon
Cool gedaan hoor, nooit meer weggooienquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:07 schreef kepler het volgende:
[..]
geluk en een lange sluitertijd
hier in Delft is het een lekkere 18 graden
Die is tof gekquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:29 schreef kepler het volgende:
goedemorgen
ik heb gister een coole foto gemaakt van het onweer in Delft:
http://www.ricardis.tudelft.nl/~devlieger/DSCN2598.JPG
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...hele dag workshop gehad over integriteit, hoe je je netjes dient te gedragen op het werk.
Nu de rest van de middag beetje interneten.
Zieke wereld waar we in leven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/754(...)oning_Purmerend.html
Eierstokken zonder verdoving met een nijptang er uit trekken
kappen nouquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:40 schreef QueenR het volgende:
hier ook nog ff het grut spammen (het is toch zo vreselijk stil hier)
Eindelijk dan ook weer een Gijs in ons midden.
als eerste, de twee halve boskatjes. Eerst even ieder op een eigen kussen.....
[afbeelding]
ff zuslief uitdagen
[afbeelding]
en vervolgens rolde het zo snel over de bank en daarna vloer dat het ff niet meer lukte, het was al donker en met flits schiet dat niet op.
Dan mijn droppie Harry
[afbeelding]
met zijn krappe 9 maanden is ie alweer een oude vent en kijkt lui naar de rest(om zich vervolgens veel te lomp in het gedruis te storten)
En likt lief Pebbles schoon omdat die geen mama heeft![]()
[afbeelding]
En dan nog ff voorstellen aan Harry's nieuwe vriend Gijs. Gijs blijft ook bij ons wonen en samen maken we ons gereed voor nummer 3 de ragdoll (naam nog in discussie)
hier samen met schoonmoeder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aangenaam, Gijs is de naam. Jullie zullen mij nog wel veel zien![]()
![]()
![]()
hehe als het zo stil is mag ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:45 schreef kepler het volgende:
[..]
kappen nou
die foto's zijn veels te lief
het is dat ik geen kat mag in ons huis...
Nee, ik kop m niet in.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ahhwwww die katjes![]()
Ik zou ook zo graag een beestje willen hebben he..
Echt fucking irritant is dat jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Pff. prbeer al vanaf 0800 uur de dokter te bereiken, telefonisch afspraken maken tussen 0800 en 0830 ..
Nee, tis voor medicatieverlengingquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Echt fucking irritant is dat ja![]()
Bij ons is dat ook zo....
en als je dan een afspraak hebt is het over drie weken![]()
als je kpn hebt een vijf drukken dan belt hija utomagisch terug als ze niet meer bezet zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Pff. prbeer al vanaf 0800 uur de dokter te bereiken, telefonisch afspraken maken tussen 0800 en 0830 ..
Dat heb ik niet in deze telefooncentralequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
als je kpn hebt een vijf drukken dan belt hija utomagisch terug als ze niet meer bezet zijn.
wat een kutcentrale, zeker door 1 van die lamme collega's van je besteldquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in deze telefooncentrale
Zal ik jou eens doodslaan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je een topic moet doodslaan niet?
Je bent toch al zwakjes lees ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima, ben ik wel voor in de stemming.
Dat is dan nog altid 3x sterker dan jouquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je bent toch al zwakjes lees ik
Neequote:Op donderdag 15 juni 2006 09:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is dan nog altid 3x sterker dan jou
Tuurlijk, tis een geinig spelletje en DOA4 speel ik nooit.. ruil maar om dan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wil je Kameo gaan spelen gijs
Die tijd jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, tis een geinig spelletje en DOA4 speel ik nooit.. ruil maar om dan.
Heb ook nog CoD2 liggen die ik moet spelen, Oblivion moet ik nog uitspelen, Tafel tennis is verslavend... nu de tijd nog nemen om te gamen
Okamiquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Met Oblivion ben ik bijna klaar...voor zover mogelijk.Daarna GRAW en na de zomer Okami
Wat is zover mogelijk dan Gijs?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Met Oblivion ben ik bijna klaar...voor zover mogelijk.Daarna GRAW en na de zomer Okami
Ik ontwijkt expres al iedereen in de dorpen, blijft er quests bij krijgenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is zover mogelijk dan Gijs?
Ik vraag me af of je ooit 'klaar' kan zijn met Oblivion.
was die ook zo mooi lichtgrijs? Ik ben benieuwd hoe zijn vacht gaat worden. Hij is zo dik behaard heel anders dan alle anderequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
Die Gijs van jou QR, lijkt als 2 druppels op mijn Whiskey toen hij zo klein was
Nou die verzamel je dan toch lekker gewoon.. vanzelf dat je dan per ongeluk weer een update krijgt op 1 van je quests dat je er weer iets verder mee komt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ontwijkt expres al iedereen in de dorpen, blijft er quests bij krijgen![]()
Heb 14 qurrent quests ofzo
Whiskey was ook meer licht grijs dan toen die klein was..quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
was die ook zo mooi lichtgrijs? Ik ben benieuwd hoe zijn vacht gaat worden. Hij is zo dik behaard heel anders dan alle andere![]()
oh en goedemorgen trouwens
Main Quest, Thieves Quests, DB Quest, Fighting Guild Quests.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:20 schreef Bastard het volgende:
Wat is zover mogelijk dan Gijs?
Ik vraag me af of je ooit 'klaar' kan zijn met Oblivion.
Dan kom je actief en betrokken overquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
Zelf bellen?
Oeh, het wordt nu echt spannendquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Angs is net terug van de verlos, ze zit vandaag op 35 weken;
Ze vonden 2 weken geleden al dat de kleine al heel ver was ingedaald, nu is ze helemaal ingedaald, ze zit al vast met der hoofdje. Grote kans dat ze wat eerder kom, het " mag" vanaf week 37 komen ! En het wordt geen grote baby (gelukkig). Verder heeft ze al een dag of 4 krampen onderin der buik maar dat schijnen indalingweeen te zijnhebben niet veel mesnen last van maar dat kon geen kwaad
Ja stel je voor, over 2 weken alquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeh, het wordt nu echt spannend![]()
Dat doe ik morgen wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
Zelf bellen?
Word een leuk concertquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Ze vonden 2 weken geleden al dat de kleine al heel ver was ingedaald, nu is ze helemaal ingedaald, ze zit al vast met der hoofdje. Grote kans dat ze wat eerder kom, het " mag" vanaf week 37 komen ! En het wordt geen grote baby (gelukkig). Verder heeft ze al een dag of 4 krampen onderin der buik maar dat schijnen indalingweeen te zijnhebben niet veel mesnen last van maar dat kon geen kwaad
Ja.. maar je bent nog niet klaar toch? Je hebt heel veel guilds dingen nog niet gedaan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Main Quest, Thieves Quests, DB Quest, Fighting Guild Quests.
Mannetje is nu level 25. Alle skills die ik vaak gebruik op Journeyman of Expert niveau....
Wat je wilquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Dan wordt het een amsterdammertje
quote:Gijsje79's Xbox - 06/14/06
Where is Gijsje79 at? I want to disown him. I am putting myself up on eBay ASAP.
Ik moet nog bijkomen van afgelopen weekendquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eens pik?
Alleen de Mage Guild dan niet...en wat losse quests....maar ik vind het dan wel mooi geweest.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
Ja.. maar je bent nog niet klaar toch? Je hebt heel veel guilds dingen nog niet gedaan?
Whahahaquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:40 schreef Bastard het volgende:
Ben je benieuwd hoe je naam er in het Russisch uit ziet? Klik op de link en
>vul je naam in, in het balkje en klik op oke [kleine balkje onder de naam]
>moet je eens doen.
>
>
>http://www.callme.nm.ru/
bedankt he, stond hier met twee meisjes van 7 die nu doorflippen (ooohhhhhhh een naakte meneer)quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:40 schreef Bastard het volgende:
Ben je benieuwd hoe je naam er in het Russisch uit ziet? Klik op de link en
>vul je naam in, in het balkje en klik op oke [kleine balkje onder de naam]
>moet je eens doen.
>
>
>http://www.callme.nm.ru/
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
bedankt he, stond hier met twee meisjes van 7 die nu doorflippen (ooohhhhhhh een naakte meneer)![]()
spannuuuuuund, kind zal droppenquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...wat een vage bediening heeft GRAW zeg.
Gefeliciteerd Pjeequote:
Ouwe lulquote:
Wat een foto hequote:
Die avond jah, bier van de boerderij, tv van de boerderijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een foto he
Kwam van jou ook nog foto's tegen.. van die halo avond
Moggu Queen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:12 schreef QueenR het volgende:
en done, mogguh allemaal!
Heb je mijn kiddo's als supporters gezien B? lief he....![]()
leuk is dat voor die kleintje? lol praat je nu ook al magneets? (ik bedoel het filmpje he, niet de verf) maar ze vinden het heel stoer)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moggu Queen!
Ja leuk is dat voor die kleintje he![]()
Voor die kleintje.... ik ga teveel met buitenlanders omquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
leuk is dat voor die kleintje? lol praat je nu ook al magneets? (ik bedoel het filmpje he, niet de verf) maar ze vinden het heel stoer)
![]()
WHoehahahahahahahaha... die kleine meid springen en doen ook! Ze kan het wel goed trouwens.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:24 schreef QueenR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5vcUGd1_5qg dit filmpje
(staan er nog meer nieuwe op, chi chi hua is ook erg geinig)
Mjaaa...das toch minder zonder geluidquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef QueenR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=l_sQ43o7HeU hierzo(en dank van mijn dochtertje
)
ja leuk he!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mjaaa...das toch minder zonder geluid
Leuk trouwens.. ik heb ook een account daar (kennelijk) die filmpjes uploaden en sharen is gratis?
Klopt, ik heb ook familie in het buitenland, Groningenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja leuk he!![]()
Ik heb veel familie in het buitenland, en das toch wel leuker dan een fotootje![]()
*PROEST*quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:41 schreef QueenR het volgende:
oh en ivm het geluid, de eerste is ook stukke leuker hoor met geluidik fluister Keagan in wat hij moet roepen... en dan komt ie naar me toe terugfluisterend: Wat zeg je??
Druk, of gewoon echt niet naar je zin meer?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:16 schreef Bastard het volgende:
Goh, ben ik toe aan het weekend zeg.... deze werkweek heeft me gesloopt.. heb er koppijn van, mn nagels zijn op, en ik krijg eeltvorming aan mn vinger van het kauwen er op.
Stress
Heel veel van beide Gijs..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Druk, of gewoon echt niet naar je zin meer?
Dan kan het idd geen kwaad om verder te kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:38 schreef Bastard het volgende:
Heel veel van beide Gijs..
Nou moet ik zeggen dat het vandaag rustig is nog... gelukkig maar, ben alleen.
Dan openen we toch een nieuwe?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:04 schreef Magneet het volgende:
omdat we op de 300 reacties zouden zitten?
Rustig maar Magneet... dat gebeurt wel vaker.. de knop "Nieuw topic" is dan te gebruikenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
omdat we op de 300 reacties zouden zitten?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Rustig maar Magneet... dat gebeurt wel vaker.. de knop "Nieuw topic" is dan te gebruiken
Yups, écht werken. Dus niet betaald FOK!kenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whoahahaohaha, riiiiiiiiiiiiiight
Ik FOK in pauzesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yups, écht werken. Dus niet betaald FOK!ken
Ik werk als andere mensen niet kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yups, écht werken. Dus niet betaald FOK!ken
smoes? ik werk echt tussen het fokken door hoor. Iedere keer als er een baggeruser belt stop ik even met fokkenquote:
Hij kan met recht zeggen dat ie weet wat werken is zoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij zal alweer klaar zijn zeker, toch een uurjte of 4 gewerkt
Whehehehehequote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij kan met recht zeggen dat ie weet wat werken is zo
Guntquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ik pas over 7 uur... en ik ben om 09 uur vanochtend begonnen![]()
Oh leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Voor bij je verzameling B.
http://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=3182&cache=no
Die foto met die voetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:44 schreef QueenR het volgende:
nog even voor het weekend Gijs spam
om te laten zien hoe klein ie is;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de luie halve boskatjes:
[afbeelding]
ja he, lekker ding is dat die Gijs.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die foto met die voet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van Gijs.. nu al!!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:18 schreef Bastard het volgende:
Tzijn zulke heerlijke pluizenbolletjes dan nog als ze zo klein zijn.
Allemaal sprietjes op hun vacht.. piepkleine nageltjes, heerlijk stoer doe naar andere katten, en overal nog vanaf vallen
En dan moet je kijken naar de blik van zon volwassen kat... "Prutser.. je bent een schande voor mn volk :'w "
gezellig geweest?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:00 schreef ChOas het volgende:
Wat een ramp hier
Is net alsof m'n huis is ontploft, maar nee, het was een gewoon feestje
Ik ben alleen, de tweelingchicks zijn aan het shoppenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
gezellig geweest?![]()
lijkt altijd erger dan het is toch, ff met zijn tweetjes zo gebeurd?
Lekker gijsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ben alleen, de tweelingchicks zijn aan het shoppen
En het was waanzinnig gezellig!
Op de groei gekocht?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:51 schreef Magneet het volgende:
We hebben een zitzak gkocht voor Merlijn
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga je nu eindelijk je P eens halen?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, en de tentamens zijn begonnen!!
Ik hoop eind dit schooljaar mn strikdiploma te halen zodat ik volgend jaar kan beginnen aan mn zwemdiploma Aquote:Op maandag 19 juni 2006 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je nu eindelijk je P eens halen?
Waar is die voor?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je nu eindelijk je P eens halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |