Is ooit begonnen als keeper en is ere lid van Real Madrid.quote:
Ik had 0-4 gepouled, maar dat zie ik echt niet gebeuren. Had van T&T echt verwacht dat ze heel veel doelpunten tegen zouden krijgen en het een bagger ploeg zou zijn.quote:
want?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:47 schreef Eppie_NL het volgende:
toch terech tdat T&T op het wk is
Ik had geloof ik 1-4quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:48 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik had 0-4 gepouled, maar dat zie ik echt niet gebeuren. Had van T&T echt verwacht dat ze heel veel doelpunten tegen zouden krijgen en het een bagger ploeg zou zijn.
Kansloos commentaar zeg. Verder natuurlijk niet erg om te kijken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:49 schreef washandje het volgende:
En maar weer naar het WK lingerie...
Iedereen die op het WK speelt heeft het verdiend, ze hebben de kwalificatie tenslotte zelf afgedwongen. Ik word altijd zo moe van dat commentaar als "Zo'n land hoort niet op een WK".quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:48 schreef WeebI het volgende:
Dan verdient ieder land er te spelen
Nou ik ben al weer terug naar reclames. Wat een lelijke wijven...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kansloos commentaar zeg. Verder natuurlijk niet erg om te kijken.
Niet alles mag zomaar tussen de benen __O-quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:49 schreef washandje het volgende:
En maar weer naar het WK lingerie...
Hier is al 2 keer meer gescoortquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:51 schreef washandje het volgende:
[..]
Nou ik ben al weer terug naar reclames. Wat een lelijke wijven...
geluid kan uit hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kansloos commentaar zeg. Verder natuurlijk niet erg om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |