Je gaat je naam toch niet veranderen voor een paar van die grapjassenquote:Op zondag 11 juni 2006 03:17 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Het is vrij eenvoudig, de achternaam laten veranderen, alleen het woordje 'of' verwijderen.![]()
Je ziet dat ook vaakt dat hele families in een keer hun naam veranderenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:15 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je gaat je naam toch niet veranderen voor een paar van die grapjassen![]()
Bovendien zijn flauwe grapjes niet eens een geldige reden.
Als je Poepjes of Strontjes van je achternaam heet, word het anders.
Ik niet, maar ik heb ook niet een rare naam, de buren welquote:Op zondag 11 juni 2006 10:15 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je gaat je naam toch niet veranderen voor een paar van die grapjassen![]()
Bovendien zijn flauwe grapjes niet eens een geldige reden.
Als je Poepjes of Strontjes van je achternaam heet, word het anders.
Hoe heten de buren dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 02:51 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb ook niet een rare naam, de buren wel![]()
Da's wel humorquote:Op maandag 26 juni 2006 09:57 schreef RaisinGirl het volgende:
Leuk, die verhalen achter namen.
Mijn oom heeft ook genealogisch onderzoek gedaan. Toen bleek onze achternaam te komen van een herberg die mijn voorouders hadden in de buurt van Vlaardingen..
Tja.. wat ik vooral wel leuk vond was dat één van mijn overgrootoma's trouwde met een man van adel in Vlaardingen, waarna ze als vorm van liefdadigheid een weeshuis oprichtte. Haar portret hangt nog in het gemeentehuis daar.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:06 schreef Natalie het volgende:
Da's wel humor
Is er verder nog iets opvallends uit het genealogisch onderzoek gekomen?
(overigens kun je daarvoor ook hier terecht)
Dat het ik ook een tijd gedacht!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik dacht dus serieus, toen ik met een half oor per ongeluk naar voetbalwedstrijden luisterde, dat de commentator altijd twijfelde.
Interessante geschiedenis
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
'Dames en heren, RONALDDD KOEMANNNNNNNNNN'
Bij het afscheid van ronald waterreus bij psv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |