De bbq bevind zich hier achter !quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:28 schreef okkie-man het volgende:
Dus die corsa zie jij aan voor een bbq![]()
nee dat noemen ze de grill van de auto n00bquote:
Nah dan moek me schoene weer aandoenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:32 schreef Fliepke het volgende:
Dit is niet duidelijk. Ga eens wat dichterbij staan
Ik loop altijd in mn sokken over straat als ik niet zo ver hoefquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nah dan moek me schoene weer aandoen
maak dan meteen een filmpje kun je patsen met je g-star schoenenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nah dan moek me schoene weer aandoen
Sinds wanneer maken die schoenen ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
maak dan meteen een filmpje kun je patsen met je g-star schoenen
Zij boos de raam dichtdoen, want dr witte was hing buitenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:42 schreef Lexie het volgende:
Ik was gisteren ook aan het barbecuen in de tuin. Komt opeens de bovenbuurvrouw uit het raam hangen. Ze dacht dat er iets aan het fikken was in haar kamer, Roflpantfl. Dus jeh, toen heb ik maar gezegd dat ik aan het barbecuen was, voor zover ze dat nog niet zelf gezien had natuurlijk.
Zij was mij namelijk bruut aan het pijpen en toen verslikte ze zich door de brandlucht. Dat was niet heel prettigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zij boos de raam dichtdoen, want dr witte was hing buiten
Asociale hondenlul
Voortuin ? het was op de stoep hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:26 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Beste vrind, dat huisje van jou is net zo oudbollig als de toko van mijn vrienden Gert en Samson. Over die pauperstraat maar niet te spreken, ook zij hebben een plastic tuinstoel en een aantal olijk versierde tuinkabouters in hun met stoeptegels bedekte voortuin staan.
De muziek kwam uit die blauwe corsaquote:Op zondag 11 juni 2006 13:26 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze ook een dikke vette stereo op straat staan met hits van jannes fransie B en Hazes.
Hendig weinig huur betaal je hier maarquote:Op zondag 11 juni 2006 13:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die buurtWat een pauperwijk vol met goedkope arbeiderswoningen
![]()
dan moet je ook niet janken als ze BBQ-en met z'n 2en in die corsa...quote:Op zondag 11 juni 2006 13:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hendig weinig huur betaal je hier maar
en met zijn 2en in die corsa ? wtfquote:Op zondag 11 juni 2006 13:34 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
dan moet je ook niet janken als ze BBQ-en met z'n 2en in die corsa...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |