Midden op de stoep zeker ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
da's hier bij mij in de buurt heel normaal
Gouden ketting heb ik altijd aan, behalve als ik ga slapen, die panter is kut als je op je borst gaat liggen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:40 schreef DeeCruise het volgende:
Blauw dorp![]()
Trek je slippers aan, gouden ketting om, en ga erbij staan zou ik zeggen...
Je moet er korter bij gaan staan met je camera ....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh fotos maken :/ dat zuigt totally n00b want ik kan niet zover inzoomen
Zo stom is dat, ik ga op straat fotos maken van andere mensenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je moet er korter bij gaan staan met je camera ....
ga erbij staan met je snorfietsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo stom is dat, ik ga op straat fotos maken van andere mensen
Dat vind ik nu hendig sjiek en des FOKs uiteraardquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sommige fotograven doen dat voor hun beroep. Is dat dan ook stom?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Even stom als een filmpje maken van je huis ..... dusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey bek houden over Maikuuuls filmpje.. die was cool!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Even stom als een filmpje maken van je huis ..... dus
Grijns....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Even stom als een filmpje maken van je huis ..... dus
Ga gewoon dood...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:54 schreef xman het volgende:
[..]
Ey bek houden over Maikuuuls filmpje.. die was cool!![]()
Vind je dat lekker....aan Maikuuul z'n reet likken?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:54 schreef xman het volgende:
[..]
Ey bek houden over Maikuuuls filmpje.. die was cool!![]()
met andere woorden, trek je zondagse kleren aan...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:40 schreef DeeCruise het volgende:
Blauw dorp![]()
Trek je slippers aan, gouden ketting om, en ga erbij staan zou ik zeggen...
Wat wou je doen... me dood vervelen?quote:
Nee, maar wtf alsof ik mijn poortje uitga, naar hun toeloop, foto maak, en weer naar binnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:51 schreef Panzer het volgende:
[..]
Sommige fotograven doen dat voor hun beroep. Is dat dan ook stom?
Vind je dat lekker...een huillie zijn?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vind je dat lekker....aan Maikuuul z'n reet likken?
Hijs hendig klein dus zeer waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:58 schreef Quannum het volgende:
Is het dé OMGWTFBBQ Maikuuul?
mijn pc wat doe jequote:
Nee dankjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:10 schreef error32 het volgende:
gewoon meedoen, gratis bier is altijd leuk
Die is van 1 van de mensen die daar staanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:27 schreef Ame_thyst het volgende:
hmm hebben ze die opel daar expres neer gezet ofzo haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |