GA. JEZELF. VERGIFTIGEN.quote:
Dude.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, voor mij is dat een geweldig excuus, maar met de reputatie die jij rond jezelf hebt opgebouwd, altijd maar claimen dat je de beste bent en geweldig en die soort shit, is dit niet te accepteren.
Het is de waarheid, mijn beste.quote:
Jawel, mên!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk, voor mij is dat een geweldig excuus, maar met de reputatie die jij rond jezelf hebt opgebouwd, altijd maar claimen dat je de beste bent en geweldig en die soort shit, is dit niet te accepteren.
Rattengif.quote:
Ik ben geschokt Buppie.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, mên!Zo laat ik zien dat ik, hoe raar het soms ook lijkt, ook maar een mens ben.
Ik heb ook eens een fout gemaakt, die MissBliss () had ontdekt!
Nee, je bent je geloofwaardigheid (wederom) kwijt (als je die al had).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, mên!Zo laat ik zien dat ik, hoe raar het soms ook lijkt, ook maar een mens ben.
En jou nog vele gabande jarenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:46 schreef daaaan het volgende:
[..]
Oh! Ik wens jou nog vele mooie levensjaren toe.![]()
Ja meeeeenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:45 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hallo Godin. Is het bij jou ook zo slecht weer.![]()
Heb ik niet eens gebookmarked ofzo...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik jou het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:46 schreef daaaan het volgende:
[..]
Oh! Ik wens jou nog vele mooie levensjaren toe.![]()
Daarom houd ik ook zoveel van jou!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik niet eens gebookmarked ofzo...
Gabande! Je weet toch!quote:
Als het niet te lang is en de bestemming leuk/goed dan moet dat nog lukken, maar een lange zweterige rit naar een saaie gebeurteniss doet de moed, en het zweet, je in de voeten zakken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Ja meeeeen
En ik moet zo de auto in...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:46 schreef daaaan het volgende:
Bupatih heeft zelf eens 'vindt je' geschreven. En ja, 'je' was het onderwerp van die 'vindt'.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:49 schreef daaaan het volgende:
[..]
Nee, na zorgvuldig beraad heb ik dan toch besloten dat ik hoop dat je .. leeft.
En nu, moeten we je voeten kussen? Ik hak ze er liever af met een botte bijl.quote:
Ik zou willen dat ik hetzelfde van jou kon zeggen, maar het lukt gewoon nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
*ril*
*bibber*
Ik ben echt onder de indruk van de nieuwe, stoere Erik!
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:52 schreef daaaan het volgende:
Erik, wat ben je tof vandaag.![]()
Ik hoop dat je snel van je complexen af bent.![]()
Ga eens iets orgineels verzinnen johquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
*ril*
*bibber*
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
*ril*
*bibber*
Als ik in de buurt was, zou ik het doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:56 schreef DaMart het volgende:
Is er hier nog iemand die vanavond wat wil gaan drinken op een terrasje aan het strand van Zandvoort?
Leugenaar! Er is wel iemand!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Nee.
Zorg eens dat je in de buurt komt dan!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:00 schreef rena het volgende:
[..]
Als ik in de buurt was, zou ik het doen.![]()
![]()
Kom me maar halen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zorg eens dat je in de buurt komt dan!![]()
Nee, maar jij mag van mij wel je nek brekenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:04 schreef Bupatih het volgende:
rena, zou je dan voor mij de zee in willen lopen?Gewoon door blijven lopen, hè.
Ook als je al onder water bent!
Wat ben je romantisch.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:05 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, maar jij mag van mij wel je nek breken![]()
![]()
Ja hequote:
Jij mocht alleen met oostenwind de zee in, toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:04 schreef Bupatih het volgende:
rena, zou je dan voor mij de zee in willen lopen?Gewoon door blijven lopen, hè.
Ook als je al onder water bent!
Je windt me op, rena.quote:
Hela! Ik kan hartstikke goed kwallen vangen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij mocht alleen met oostenwind de zee in, toch?![]()
Bij andere windrichtingen drijven de kwallen te ver van de kust af he!![]()
quote:
DOE NIET ZO DOMquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela! Ik kan hartstikke goed kwallen vangen!Vraag maar aan Seauphie.
Die is al op de hoogte van mijn stoere kwalvangverhalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |