Wat schattig, een scheur in z'n egoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
ZEIK NIET AAN MIJN KOP, STELLETJE VARKENS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
r:!!11
HOU OP MET DAT BOLD, MONGOOLquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
ZEIK NIET AAN MIJN KOP, STELLETJE VARKENS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
r:!!11
Het siert hem nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat schattig, een scheur in z'n ego.
Eén! En ik was druk!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:40 schreef daaaan het volgende:
Twee fouten op één pagina. Schokkend.
Ja, Bupatih ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:40 schreef SPK het volgende:
[..]
Nah dat kan niet waar zijn
Ik denk toch niet al tig jaren dat het regelement is
Het is reglement.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:40 schreef SPK het volgende:
[..]
Nah dat kan niet waar zijn
Ik denk toch niet al tig jaren dat het regelement is
Niet!quote:
Smoesjes. Als je altijd tijd kunt vinden om anderen te verbeteren, heb je ook tijd zat om op je eigen spelling te letten!quote:
Conclusie van mijquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:41 schreef daaaan het volgende:
[..]
Het is reglement.
Conclusie: je beheerst de Nederlandse taal niet voldoende.
Anderen zijn soms belangrijker dan ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smoesjes. Als je altijd tijd kunt vinden om anderen te verbeteren, heb je ook tijd zat om op je eigen spelling te letten!![]()
Kijk, voor mij is dat een geweldig excuus, maar met de reputatie die jij rond jezelf hebt opgebouwd, altijd maar claimen dat je de beste bent en geweldig en die soort shit, is dit niet te accepteren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!
Ik dacht alleen niet helemaal na toen ik aan het typen was.!
Zo zit er ook iemand in mijn klas.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!
Ik dacht alleen niet helemaal na toen ik aan het typen was.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |