Da's een van die twee Molukse broertjes of niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef Cart_man het volgende:
B1 heeft naast de beker en de landstitel, gisteren ook de supercup gewonnen door ajax met 3-2 te verslaan. Grote man aan Feijenoords zijde was Kevin Wattamaleo.
Wilhelmson is een joodquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
tja let zo is op wilhelmson bij zweden. Dat is nog eens een rechtsbuiten....
Akale is van Auxerre, dat moet kunnen op zich.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:02 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil Akalele van Ivoorkust naar Feijenoord halen.
Vind je dat nog kunnen? Zal een dure jongen zijn vrees ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Akale is van Auxerre, dat moet kunnen op zich.
Auxerre is toch niet de grootste Franse club, dus daar zou wel een mogelijkheid zitten.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind je dat nog kunnen? Zal een dure jongen zijn vrees ik.
Hoeven we nog geen Wanchope te halen?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor Oud Feyenoordquote:
Nee, Loco van Angola.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeven we nog geen Wanchope te halen?
Vinden jullie wel lekker ofniet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maakt niet uit als jullie hem niet willen pakken wij hem wel![]()
Anderlecht.quote:
Ach stel je aan kneusquote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Anderlecht.
ajax - Nederland
tottenham hotspur - Engeland
anderlecht - België
Wat is de overeenkomst tussen deze clubs?
Inderdaad![]()
Dat mag jij vinden.quote:
Hm ajax en anderlecht spelen voorronde champions league, maar tottenham niet. Dus ik hou het op ze spelen europees voetbal.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:37 schreef Keltie het volgende:
ajax - Nederland
tottenham hotspur - Engeland
anderlecht - België
Wat is de overeenkomst tussen deze clubs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |