Je bedoelt de 'Kroatische Messi' zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:57 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord blijkt ook interesse te hebben in een Kroaat.
Een linksback is noodzaak, Barca zou nooit de champioens league hebben gewonnen met Bosschaart als linksback. Schreuder hoeft van mij n ooit meer een seconde te spelen. Dat hij een nieuw contract heeft gekregen is niet professioneel en achterlijk wanbeleid.
quote:'Feyenoord volgt wederom Iturra'
zaterdag, 10 juni om 11:30
Feyenoord heeft wederom belangstelling voor Manuel Iturra, zo melden lokale media. Vorig jaar werd de Chileense verdediger ook al in verband gebracht met de Rotterdammers, maar tot een overgang kwam het toen niet.
Iturra's club Universidad de Chile lijkt meer dan open te staan voor een transfer. Recentelijk wist de Chileense topclub een faillissement ternauwernood af te wenden en een transfersom voor de verdediger zou welkom zijn om de financiele situatie te verbeteren.
Waarschijnlijk vraagt Universidad de Chile een bedrag van rond de 1,5 miljoen euro voor Iturra. De 22-jarige Chileen speelde het afgelopen seizoen voornamelijk op het middenveld, maar komt het beste tot zijn recht als rechtsback.
Tjongejonge. Komt hij weer. Hoe staat het met Portillo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden we hem maar op rechtsbuiten
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:34 schreef daaaaan het volgende:
Bonaventura?
Speelt ie voor Ivoorkust dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Nee, Salomon.
Al een poster van hem boven je bed hangen?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al een poster van hem boven je bed hangen?
Feyenoord heeft nu al Huysegems en Kolkka gehaald, dus ik denk niet dat ze Wilhelmson halen
Dat vindt hij denk ik nou net zo mooi aan hemquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het ook niet... Al is het alleen maar om die oerlelijke staart in z'n nek. Net een wijf.
Maakt niet uit als jullie hem niet willen pakken wij hem welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het ook niet... Al is het alleen maar om die oerlelijke staart in z'n nek. Net een wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |