Ja hoorde hetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend: "Ja, maar die De Rossi gaf ook toe dat hij een doelpunt met z'n hand gescoord had tegen de scheidsrechter, dat moet je ook weten!"
Jan Mulder: "Hitler was ook lief tegen honden, Frits."
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:18 schreef wdn het volgende:
Frank Snoeks tijdens Amerika - Italie ''De Amerikaanse toeschouwers zijn nu de 10e man"'
Ik vraag me af wat Hugo en Jack allemaal tegen elkaar zeiden toen wij naar dat filmpje zaten te kijken dat Jack er tussendoor gooide.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een juweeltjes worden er toch weer aan m'n topic toegevoegd
Beetje een opmerking uit de kantlijn, waar ik echter wel helemaal dubbel om heb gelegen. Hugo Borst tegen Jack van Gelder:
"Als er iemand niet over klefheid moet beginnen ben jij het Jack"
Jack meteen helemaal pissig
jaaa... ik ga toch niet heel BvD overtypenquote:Op zondag 18 juni 2006 10:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoorde het
En Van Dorp was me over de ZEIK zeg
Oh en de tekst was iets uitgebreider meen ik. Ging erover dat Rossi een eerlijke speler is
die was leuk jaquote:Op maandag 19 juni 2006 10:07 schreef Hankster het volgende:
[Ronaldo die de trap op sloft]
Jan Mulder: en dan zie je maar één woord...'lift'
Ja hallo! Dat komt 'the ABC of football' van Cleese. Dat valt volgens mij een tikkeltje buiten het doel van dit topic hoewel hij natuurlijk wel briljant isquote:Op maandag 19 juni 2006 14:19 schreef Hathor het volgende:
Quote van John Cleese: A player is offside when the linesman puts his flag up.![]()
Zie: Ligt Frankrijk eraf met 2-2 bij Zwi-Kro?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:59 schreef Rocho het volgende:
Volgens mij kan Frankrijk er niet uit liggen als ze winnen van Togo.. dat lijkt me toch wel een vrij groot aanwezige kans...
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:07 schreef Leandra het volgende:
Jan Mulder op maandag 12 juni over het qua uiterlijk/kleding aantrekkelijke duo Van Basten en Van t Schip:
"Wij hebben de mooiste bank"
"heb je 'm?"quote:Op maandag 19 juni 2006 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Beenhakker over Trinidad & Tobago:
"Ze hebben daar altijd wel iets om te vieren, en als ze niets hebben dan vieren ze dat ze niets te vieren hebben."
Wat trouwens niet klopt maar 't is een geliefde opmerking. Hitlers hond was doodsbang voor z'n baasje. Iedereen die de filmbeelden bekijkt van Hitler met zijn Duitse herder kan de angst van die hond zien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend: "Ja, maar die De Rossi gaf ook toe dat hij een doelpunt met z'n hand gescoord had tegen de scheidsrechter, dat moet je ook weten!"
LOL!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef koningdavid het volgende:
Iemand van 2vandaag: "Frits, wat zou jij doen als er geen voetbal was?"
Frits Barend: "Neuken"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die had ik ook al in dit topic gepost! Match of the Day #1: For the real analyses and commentary!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:00 schreef Dynia het volgende:
Gister bij Spanje Tunesie zat er een vlieg op de lens, en ze lieten in de herhaling een rush van Trabelsi zien waar precies die vlieg op de lens zat:
"Its a spanisch fly!"
"But that spanisch fly is the only one covering Trabelsi!"
zoiets was het geloof ik,...:)
oh, en het was BBC
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef Jane het volgende:
Net op de BBC, de half time analyse van de wedstrijd Spanje - Tunesië, waar Spanje met 0.-1 achterstaat. Men laat een overzichtschot zien waaruit blijkt dat er 6 Spaanse spelers op een kluitje staan, waardoor de rest van het veld relatief onbezet is.
Komt er een vlieg op de lens zitten, vlakbij de plek in beeld waar een Tunesiër helemaal vrij staat met de bal.
"Is that a Spanish Fly??!"
"Well, he's the only one covering Mnari!
Dit was in koudere dagen, maar t uitzicht is er niet minder aantrekkelijk omquote:Op maandag 19 juni 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat was een goeie ja
. Is er geen leuk fotootje van?
quote:He doesn't give it up, even when he is knocked over by a 6ft geyser."
Ian Wright on Saviola's determination to get the cross in for the third goal, despite the attentions of a giant natural phenomenon.
"If that was Brazil, they'd be saying that was the best golfer ever."
Wright on the Argentina wonder goal that just eclipsed Geoff Ogilvy's efforts.
"This is basic stuff, the defendant should be pushing the midfield."
Gary Lineker reflects on England's criminal performance against Trinidad.
Serbia & Montenegro just got whipped - S&M.
Wright gives his summing up of the Argentina game.
"I was supposed to be getting married today, but I was dumped. I was distraught but now I am looking forward to the game."
Liam Fox, a 27-year old England fan from Leeds who had a ticket for the Trinidad & Tobago match.![]()
"Guus Hiddink is lucky. He has a horseshoe as big as my house."
Holland's Ruud Gullit on his fellow countryman, who managed Australia to a thrilling comeback against Japan.
"We can barely sleep because of the croaking. We are going to hunt them."
Ukraine defender Vladislav Vashchuk has a novel excuse for the 4-0 hammering by Spain - mating frogs near the team hotel keeping the squad awake.![]()
"England's like an old girlfriend. No split loyalties. What kind of parents would we be?"
Trinidad & Tobago midfielder Chris Birchall's father, Phil, on Five Live.
"I thought at the time it was a beautiful goal, now I want to go and watch it on the TV to see how magical it really was."
Argentina striker Hernan Crespo is modesty personified about his team's 24-pass wonder-goal against Serbia & Montenegro.
"It's boiling hot here in Munich. We're sat in a stadium that looks more like a spaceship - we're expecting to take off at some point during the game."
BBC Five Live Sport commentator Darren Fletcher before the Saudi-Arabia-Tunisia game.
"When we're in a ground that looks like a spaceship, we shouldn't be surprised that it's a close encounter."
BBC Five Live Sport commentator Darren Fletcher during the Saudi-Arabia-Tunisia game.
""I'm not going to say much because it will be front-page news and I will be the worst guy in the world. I'm not as politically correct as Figo."
Luiz Felipe Scolari after Portugal faced criticism following their 1-0 win over Angola.
"A miracle to be here?, No, we just came by plane."
Trinidad and Tobago Coach Leo Beenhakker. (Peter Cartwright, England).![]()
"It was a worry to pick up a booking, but I'm not going to change my game, although I may have to adapt it a bit."
Robo-Crouch, who's clearly not been programmed with a decent thesaurus.
"Football is not played on paper, it is played on a pitch. This game is not mathematics and in football, two plus two very rarely equals four - it's usually three or five."
Trinidad & Tobago coach Leo Beenhakker.
Reporter: Have you ever seen any player like that? (referring to Peter Crouch).
Roque Santa Cruz: "Yes, in the NBA."
"It was really difficult for us playing in the midday sun with that three o'clock kick-off."
David Beckham interviewed on BBC1.![]()
Dat zal zeker Frits niet leuk hebben gevonden, zo`n opmerking over Hitler.. Heb die uitzending helaas gemistquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Frits zei weinig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat zal zeker Frits niet leuk hebben gevonden, zo`n opmerking over Hitler.. Heb die uitzending helaas gemist.
Wie anders dan Johan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef Zjakkie het volgende:
"Als er iemand uitgaat, komt er altijd iemand in". Raad eens van wie
Dat viel wel mee...van Dorp kwam er nog wel op terug, maar Barend zei meteen dat 'ie het niet vond kunnen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Frits zei weinig.
Van Dorp ging compleet los![]()
Nu een keer niet logisch, als er iemand uit gaat en er al 3 wissels zijn geweest niet, of als er rood is gegeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef Zjakkie het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:24 schreef 456 het volgende:
Cruyff over Messi: "dat is een jongen zonder ster illusies"
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:24 schreef 456 het volgende:
Cruyff over Messi: "dat is een jongen zonder ster illusies"
Die klopt niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef Zjakkie het volgende:
Hij zei het iets anders, die journalist zei van: "Deze keer pakte de wissel wel goed uit." En toen zei Dick Advocaat: "Daar sta ik bekend om."quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef MaxPower het volgende:
Dick Advocaat: "Gelukkig pakte de ingreep goed uit. Ik kan dus wél goed wisselen"
'droogkloot'quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:45 schreef Bruce117 het volgende:
v. Gelder: " Wist je dat Togo ook nog ooit van Duitsland is geweest?"
v. Hanegem: "Dat verbaast me niets, alles is ooit zo'n beetje van hun geweest."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |