abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40563793
Dat zou ik wel kunnen doen ja. Allergie voor bepaalde materialen... Ik heb er van alles al ingehad, tot plastic aan toe, en op zich heb ik daar geen extra last van ofzo. Het zou ook raar zijn als ik exact dezelfde ringetjes in een achterste gaatje stop, ze daar wel irriteren en voorin niet... maar desondanks, ik zou het ook niet uit kunnen sluiten. Misschien inderdaad anders maar eens in een fatsoenlijke shop vragen, kijken ze daar niet raar op als je met zoiets 'tuttigs' als gewone oorbellen aan komt zetten?
I had a signature once. It was awful.
pi_40566607
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Misschien inderdaad anders maar eens in een fatsoenlijke shop vragen, kijken ze daar niet raar op als je met zoiets 'tuttigs' als gewone oorbellen aan komt zetten?
Nee, want bij de meeste shops waar ik geweest ben schieten ze ook de gewone oor-gaatjes
quote:
Toen ik dik twee maanden later andere smalle oorbelletjes in wilde doen zijn alle problemen begonnen.
Nu bedenk ik me net, dat ik het jaren geleden ook van een vriendin heb gehoord, dat ze naar smallere oorbellen ging en dat het pijnlijk was...
Maar waar het nou aan lag, geen idee.

Misschien moet je het toch langer proberen om ze in te laten en gaat de pijn vanzelf weg. Als je een Industrial laat zetten heb je ook een paar weken erg pijnlijke oren zodra je er op wilt slapen of te hard tegen aan komt als je bv je haar kamt. Na verloop van tijd geneest het zoals alle piercings en gaat de pijn ook weg.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')