abonnement Unibet Coolblue
pi_40515783
Werk; ze mogen het niet zien.
Sport; hij wil al zijn tanden graag houden.

Gokje hoor
pi_40515947
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Werk; ze mogen het niet zien.
Sport; hij wil al zijn tanden graag houden.

Gokje hoor
Z'n werk is ook lichamelijk, dus net als met sporten wilt hij z'n tanden houden...
En hij vindt het ook mooier, wilt een niet-opvallend balletje.
Dus dat komt goed uit voor hem

[ Bericht 10% gewijzigd door Noisekick op 05-08-2006 18:18:58 ]
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40519478
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:01 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Z'n werk is ook lichamelijk, dus net als met sporten wilt hij z'n tanden houden...
Nou ja, ok
pi_40522245
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:13 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Nou ja, ok
Waarom lach je nou
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40533857
Omdat het antwoord simpeler was dan ik dacht, en dat vond ik grappig...
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:36:18 #181
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_40537200
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:01 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Z'n werk is ook lichamelijk, dus net als met sporten wilt hij z'n tanden houden...
En hij vindt het ook mooier, wilt een niet-opvallend balletje.
Dus dat komt goed uit voor hem
*zucht* *draait met z'n ogen*

Dat had hij 'm ook verder naar achteren kunnen zetten
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_40537260
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:36 schreef DanielBo het volgende:

[..]

*zucht* *draait met z'n ogen*

Dat had hij 'm ook verder naar achteren kunnen zetten
Alsof hij dan helemaaaal niet meer zichtbaar is.
pi_40537329
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:36 schreef DanielBo het volgende:

*zucht* *draait met z'n ogen*

Dat had hij 'm ook verder naar achteren kunnen zetten
Nee, dan is hij voor andere dingen te ver weg
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:30:42 #184
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_40542499
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:38 schreef Speedski het volgende:

[..]

Alsof hij dan helemaaaal niet meer zichtbaar is.
Er wordt gesproken over het houden van tanden... Toch is een tongpiercing die verder op de tong zit minder makkelijk te zien hoor? Je ziet 'm uiteraard wel als je 'r echt naar kijkt

En wat betreft het te ver zitten voor andere dingen, waar een user het over had... Ik heb daar geen problemen mee hoor?
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_40542824
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:30 schreef DanielBo het volgende:

En wat betreft het te ver zitten voor andere dingen, waar een user het over had... Ik heb daar geen problemen mee hoor?
Thanks for sharing

Ach hij moet het zelf weten, als hij gelukkig is met zo'n prullerig plastic doorzichtig balletje... je ziet hem uiteindelijk toch wel, maar ja...
Whatever floats yourhis boat
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40542926
Heeft zo'n plastic licht balletje niet veel minder effect dan een zwaardere gewone zilveren eik?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40553814
Ik heb een vraagje over gewone oorgaatjes, ik hoop dat dat hier ook gewoon mag aangezien velen hie rwel ervaring hebben of verhalen kennen over piercings die vervelend doen.

Ik heb in ieder oor drie gaatjes. De voorste vier heb ik bij een andere juwelier laten schieten dan de achterste twee. De laatste juwelier deed het met een bredere oorbel. Omdat ik het mooier vond om de achterste twee gelijk te hebben heb ik toen in mijn middelste gaatjes ook met veel moeite deze wat dikkere oorbellen gewurmd. Toen ik dik twee maanden later andere smalle oorbelletjes in wilde doen zijn alle problemen begonnen. De gaatjes willen gewoon niet normaal doen. Ze hebben lange tijd wat ontstoken. Ik heb ze nu een poos rust gegund en op zich zien ze er goed uit. (de laatste zijn overigens geschoten in juli 04 alweer).
ik wil nu weer oorbellen indoen in alle 6 de gaatjes. Op zich geen probleem, ze zijn gewoon open, maar het doet zó'n pijn. De voorste gaatjes niet, maar de achterste twee dus wel bij ieder oor. Ik kan niet op mijn zij slapen, op geen van beiden, want de oorbellen geven gewoon een heel felle pijn. Ik heb eerst ringetjes geprobeerd en heb nu gewone in. Overdag heb ik weinig last, maar zodra ik eraan zit is het vreselijk geïrriteerd. slapen lukt dus ook niet echt.

Kan ik hier nog iets aan doen, is er nog hoop dat ik ooit pijnloos dag en nacht oorbelletjes in kan hebben?
I had a signature once. It was awful.
pi_40553915
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een vraagje over gewone oorgaatjes, ik hoop dat dat hier ook gewoon mag aangezien velen hie rwel ervaring hebben of verhalen kennen over piercings die vervelend doen.

Ik heb in ieder oor drie gaatjes. De voorste vier heb ik bij een andere juwelier laten schieten dan de achterste twee. De laatste juwelier deed het met een bredere oorbel. Omdat ik het mooier vond om de achterste twee gelijk te hebben heb ik toen in mijn middelste gaatjes ook met veel moeite deze wat dikkere oorbellen gewurmd. Toen ik dik twee maanden later andere smalle oorbelletjes in wilde doen zijn alle problemen begonnen. De gaatjes willen gewoon niet normaal doen. Ze hebben lange tijd wat ontstoken. Ik heb ze nu een poos rust gegund en op zich zien ze er goed uit. (de laatste zijn overigens geschoten in juli 04 alweer).
ik wil nu weer oorbellen indoen in alle 6 de gaatjes. Op zich geen probleem, ze zijn gewoon open, maar het doet zó'n pijn. De voorste gaatjes niet, maar de achterste twee dus wel bij ieder oor. Ik kan niet op mijn zij slapen, op geen van beiden, want de oorbellen geven gewoon een heel felle pijn. Ik heb eerst ringetjes geprobeerd en heb nu gewone in. Overdag heb ik weinig last, maar zodra ik eraan zit is het vreselijk geïrriteerd. slapen lukt dus ook niet echt.

Kan ik hier nog iets aan doen, is er nog hoop dat ik ooit pijnloos dag en nacht oorbelletjes in kan hebben?
Misschien een suffe vraag, maar waarom wil je s'nachts oorbellen in als de gaatjes toch al open zijn
pi_40554862
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:06 schreef Speedski het volgende:

[..]

Misschien een suffe vraag, maar waarom wil je s'nachts oorbellen in als de gaatjes toch al open zijn
Ms omdat het vervelend is om ze elke keer s'avonds uit te moeten doen? Denk ik
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40554901
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:21 schreef Noisekick het volgende:
Vanmiddag eindelijk m'n tepelpiercing laten zetten
Zo nu zit ik weer even vol genoeg
Ik ben echt verbaasd dat ik er na 24 uur al bijna geen last meer van heb
Elke andere piercing (tong, neus, lip, oor) deed veel langer zeer...
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40555837
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:06 schreef Speedski het volgende:

[..]

Misschien een suffe vraag, maar waarom wil je s'nachts oorbellen in als de gaatjes toch al open zijn
Omdat ik het zo prettig vind als ik op vakantie ga, om niet aan mijn oorbellen te hoeven denken, zodat ik gewoon drie ringetjes of drie knopjes aan iedere kant heb zitten. Dan ziet het er toch een beetje leuk uit en ik hoef niet mijn hele collectie oorbellen mee te sjouwen. En zeker op vakantie raak je, als je maar 6 oorbelletjes bij je hebt voor 6 gaatjes, toch snel oorbellen kwijt als je ze er iedere avond uit moet halen en dat ziet er ook zo raar uit...
I had a signature once. It was awful.
pi_40560316
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een vraagje over gewone oorgaatjes, ik hoop dat dat hier ook gewoon mag aangezien velen hie rwel ervaring hebben of verhalen kennen over piercings die vervelend doen.

Ik heb in ieder oor drie gaatjes. De voorste vier heb ik bij een andere juwelier laten schieten dan de achterste twee. De laatste juwelier deed het met een bredere oorbel. Omdat ik het mooier vond om de achterste twee gelijk te hebben heb ik toen in mijn middelste gaatjes ook met veel moeite deze wat dikkere oorbellen gewurmd. Toen ik dik twee maanden later andere smalle oorbelletjes in wilde doen zijn alle problemen begonnen. De gaatjes willen gewoon niet normaal doen. Ze hebben lange tijd wat ontstoken. Ik heb ze nu een poos rust gegund en op zich zien ze er goed uit. (de laatste zijn overigens geschoten in juli 04 alweer).
ik wil nu weer oorbellen indoen in alle 6 de gaatjes. Op zich geen probleem, ze zijn gewoon open, maar het doet zó'n pijn. De voorste gaatjes niet, maar de achterste twee dus wel bij ieder oor. Ik kan niet op mijn zij slapen, op geen van beiden, want de oorbellen geven gewoon een heel felle pijn. Ik heb eerst ringetjes geprobeerd en heb nu gewone in. Overdag heb ik weinig last, maar zodra ik eraan zit is het vreselijk geïrriteerd. slapen lukt dus ook niet echt.

Kan ik hier nog iets aan doen, is er nog hoop dat ik ooit pijnloos dag en nacht oorbelletjes in kan hebben?
Ik zou het anders even bij een piercingshop vragen, even voorleggen wat hun ervan vinden.
Misschien is het toch ergens nog ontstoken, dat kan ook, als het nog zo'n pijn doet.
Of ms een allergie voor bepaalde materialen?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40563793
Dat zou ik wel kunnen doen ja. Allergie voor bepaalde materialen... Ik heb er van alles al ingehad, tot plastic aan toe, en op zich heb ik daar geen extra last van ofzo. Het zou ook raar zijn als ik exact dezelfde ringetjes in een achterste gaatje stop, ze daar wel irriteren en voorin niet... maar desondanks, ik zou het ook niet uit kunnen sluiten. Misschien inderdaad anders maar eens in een fatsoenlijke shop vragen, kijken ze daar niet raar op als je met zoiets 'tuttigs' als gewone oorbellen aan komt zetten?
I had a signature once. It was awful.
pi_40566607
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Misschien inderdaad anders maar eens in een fatsoenlijke shop vragen, kijken ze daar niet raar op als je met zoiets 'tuttigs' als gewone oorbellen aan komt zetten?
Nee, want bij de meeste shops waar ik geweest ben schieten ze ook de gewone oor-gaatjes
quote:
Toen ik dik twee maanden later andere smalle oorbelletjes in wilde doen zijn alle problemen begonnen.
Nu bedenk ik me net, dat ik het jaren geleden ook van een vriendin heb gehoord, dat ze naar smallere oorbellen ging en dat het pijnlijk was...
Maar waar het nou aan lag, geen idee.

Misschien moet je het toch langer proberen om ze in te laten en gaat de pijn vanzelf weg. Als je een Industrial laat zetten heb je ook een paar weken erg pijnlijke oren zodra je er op wilt slapen of te hard tegen aan komt als je bv je haar kamt. Na verloop van tijd geneest het zoals alle piercings en gaat de pijn ook weg.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:29:28 #195
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_40566749
op www.rival-piercing.nl staat een lijst met geneestijden
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_40567671
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef DanielBo het volgende:
op www.rival-piercing.nl staat een lijst met geneestijden
Spam? Beetje zinloos dit.

Ik zou piercingringetjes halen (van die hele dunnetjes, 1mm). Geen scherpe randen, haakjes, metalen waar je niet tegen kunt. En verder gewoon met je tengels eraf blijven de komende weken. De pijn zal toch weg moeten gaan. Heb je ook pijn als je je oorbel heen en weer beweegt? Zit het tegen je kraakbeen aan? Een van mijn gaatjes is ook vlak langs mijn kraakbeen geschoten (ja, shoot me ) dat heeft ook heel lang zeer gedaan.

Als je niet kunt slapen, dan zou ik denk ik toch maar slapen boven oorbellen kiezen
pi_40579362
Piercingringetjes... te koop bij de piercer dan ook? Als iemand een goede weet in regio zeewolde hou ik me aanbevolen.

Ze zijn trouwens op zich netjes geschoten, alleen zit aan de ene kant het middelste gaatje niet 100% in het midden, maar ze zitten niet dicht tegen het kraakbeen aan. als ik aan mn lege gaatjes kom als ik er een tijd niks ingehad heb doet het geen pijn, als ik er wel oorbellen in heb gehad doen ze zeker nog 2 of 2 dagen geïrriteerd als ik er aan kom. Ze blijven dedondanks wel schoon, geen troep ofzo.

Zo ziet het er nu uit: (dat bruine vlekje is een moedervlek)



Afijn, ik zal morgen eens op zoek gaan misschien en anders gewoon na de vakantie. Dankjewel voor jullie adviezen!
I had a signature once. It was awful.
pi_40581646
Misschien moet je je oorbellen niet uitdoen voor een paar weken. Mijn gaatjes doen ook zeer als ik een tijd geen oorbellen heb gedragen. En die zijn al een jaar of twee oud, waarvan ik 3/4 deel oorbellen heb gedragen. Erin/eruit/erin/eruit worden ze ook niet blijer van.
Even doorbijten denk ik. En alleen ringetjes dragen (die gaan niet zo plat als je op je oor slaapt, van die studs wel).
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:22:13 #199
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_40582107
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Spam? Beetje zinloos dit.
Was niet als spam bedoeld, maar meer op een reactie waarin genezingstijd ff aan bod kwam, maar door het snelle lezen misschien verkeerd gelezen... Je kan 't uiteraard ook gewoon negeren hoor
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_40582444
Kan ja Maar ik doe het niet, want ik wilde weten waarom je het postte. Maar het is duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')