Ja ook van je geld op de bankrekening ivm met energiekosten van die zooiquote:
Ja ze geven het meteen als tip door en de dag erna staan ze op Fundaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:54 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hun ouders dan ook natuurlijk he![]()
Precies, en het kost je maar 25 euro.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:12 schreef thedude0 het volgende:
ik houd gewoon de hele nacht de ventilator aan anders is het idd onmogelijk om te slapen
Uhu. Belangrijk criterium om een huis te kopen in Nederland..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:13 schreef Gluckskafer het volgende:
Koop een goed huis. Dan heb je daar geen last van.
Tsja, daar doe je niks aan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:09 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja ze geven het meteen als tip door en de dag erna staan ze op Funda![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 zomers geleden, toen het zo'n prachtige zomer was, wekenlang bloedheet weer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:20 schreef Jossos het volgende:
Uhu. Belangrijk criterium om een huis te kopen in Nederland... Het is hier ook zo vaak warm!
Het komt weleens voor ja, maar omdat om die specifieke reden een huis dat koel blijft in een hete zomer is voor Nederland onzin.. Zo vaak is het hier in een jaar niet hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:54 schreef Noisekick het volgende:
[..]
3 zomers geleden, toen het zo'n prachtige zomer was, wekenlang bloedheet weer.
Huis uit 1910 en platdak, wat heb ik het toen zwaar gehad, nonstop de ventilator achter me aangesleept![]()
Dat zei ook niemandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:33 schreef Jossos het volgende:
Zo vaak is het hier in een jaar niet hoor.
Magquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:12 schreef Noisekick het volgende:
Ik hou zo van mijn huisSlaap heerlijk, t'is iets warmer dan normaal, maar prima te doen.
![]()
En een graad of 15 koeler, dan ik in voorgaande huizen heb gehad![]()
En dat met een plat dak![]()
![]()
Ventilator staat nog in de kelder![]()
Dat gezeik zit in onze genenquote:Op zondag 11 juni 2006 00:19 schreef Repeat het volgende:
Jezus het gezeik begint nu al.
1 zonnestraal en iedereen begint al weer met klagen. En in de winter is het zo koud![]()
![]()
Een bak koud water voor de ventilator zetten werkt naar het schijnt ook, ik heb het nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:59 schreef DaMook het volgende:
Ik heb een aircoIdeaal
.
Wat ik trouwens heb gehoord wat ook helpt is de ventilator naar buiten richten. Dan blaast ie de warme lucht weg. (Ik geloof het niet echt, maar mischien kun je het proberen) .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |