Zijn achternaam doet wel Italiaanse voorouders vermoeden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Italiaan? Giovanotti?
Yep, John Frusciantequote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:55 schreef NoSigar het volgende:
DIe gitarist van de RHCP, Fruiscante o.i.d.
Is dat tamme knoei TH?quote:
Is dat de favo muziek van Treintje?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat de favo muziek van Treintje?
Dus toch meer homo dan trein.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Het knaapje heeft een speciaal plankje voor al haar cd's en dvd's, zegt men
![]()
De laatste 10 jaar zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat tamme knoei TH?
Tong is eigenlijk voor Trinidad & Tobago.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:52 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet oranje, tong ?
Dat zou hetzelfde zijn als Jules Deelder geheel in het Oranje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:52 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet oranje, tong ?
Ook jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong is eigenlijk voor Trinidad & Tobago.
Je kan wel met je Hazes-awardicoontje pimpen Tong.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als Jules Deelder geheel in het Oranje.
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan wel met je Hazes-awardicoontje pimpen Tong.![]()
En de Iepie Poepjes award...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Je kan wel met je Hazes-awardicoontje pimpen Tong.![]()
Eén plankje ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:Het knaapje heeft een speciaal plankje voor al haar cd's en dvd's, zegt men
![]()
Postopkrikker !quote:Op zondag 11 juni 2006 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
nee, ik moet passen
Nope. Er is wel óver m'neer geschreven.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:12 schreef Natalie het volgende:
Schrijver wellicht?
Niet primair. Alhoewel boze tongen wel beweren dat m'neer wellicht de kluit belazerde.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:39 schreef fotoloog het volgende:
Crimineel?
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Zakenman?
quote:Op zondag 11 juni 2006 11:29 schreef Natalie het volgende:
Een celeb? Acteur ofzo?
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 15:02 schreef NoSigar het volgende:
Het was geen sporter begreep ik.
Gisterenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe laat begint het voetbal eigenlijk?
Voor eenmalig gebruik dan toch, hooguit.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Vond hij ook iets uit voor onder de douche?
Nah.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij vond de magnetron uit?
Daar wordt door een fiks team van wetenschappers aan gewerkt, wereldwijd, en dat onderzoek is, bij mijn weten, nog in volle gang.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Koude kernfusie?
Nee; m'neeer is niet Jeff Goldblum.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
De teletransporter?
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
De broncode?
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan ..... met een korte achternaam.
Ik herken 'm niet zo snel en ben er vandoorquote:Op zondag 11 juni 2006 19:23 schreef fotoloog het volgende:
Meneer bespeelt de sopraan,alt,tenor en de barriton sax
Er staat er nog een openquote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Hahaha!Wie en waar?
(Mevrouw had het warm.)
De mijne was een TDP'tje.quote:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Hahaha!Wie en waar?
(Mevrouw had het warm.)
Plaats ik een keer een luchtig geklede negerin, is het wéér niet goed.quote:
Zie je liever haar achterkant?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:02 schreef Gellius het volgende:
Luchtig, maar zeer onbevallig.
I spoke too soonquote:Op zondag 11 juni 2006 23:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zie je liever haar achterkant?
[afbeelding]
Hee, dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Op die tweede foto lijkt het net of die rechter zanger een joint in z'n hand heeft.
Nujunnutzegt. Het getuigt allemaal weer van weinig beschaving en verfijning.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Op die tweede foto lijkt het net of die rechter zanger een joint in z'n hand heeft.
Zingende ober misschienquote:Op zondag 11 juni 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Maar het is een spiekbriefje in het borstzakje van de andere zanger.
quote:
Hoe kan je zoiets nou weten? Met zoveel aplomb en zekerheid.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Toni Braxton.
Dat is nou een niemendalletje.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:25 schreef Gellius het volgende:
Is dat een niemendalletje?
Ehm, wie bedoel je? Aaliyah?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het die mevrouw wiens naam uit één woord bestaat?
Bravo wyccie!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Toni Braxton.
Laten we het op een generatiekloof houden, Gel.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:27 schreef Gellius het volgende:
Hoe kan je zoiets nou weten? Met zoveel aplomb en zekerheid.
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:32 schreef Gellius het volgende:
Kan er even een regeltje in het HR over dat gedoe met "Gel" enzo. Dat is zo heel onaangenaam.
Wat nu weer?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:01 schreef Gellius het volgende:
Hrmpf.
En dan ben je meteen boos?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:10 schreef Gellius het volgende:
Ik ben nog niet helemaal wakker.
Dat "gezellige" gezichtje boven je post, kijkt boos en niet een tikkeltje humeurig. Maar ikquote:Op maandag 12 juni 2006 09:18 schreef Gellius het volgende:
Wie zegt dat ik boos ben? Dat maak jij er maar weer van. Ik ben helemaal niet boos. Ik ben hooguit een tikkeltje humeurig.
Precies, die akelige metafoor van het aards leven: de blêrend eisende muil die slechts door de maag verbonden is aan het aarsgat. Alles is honger en stront.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:08 schreef NoSigar het volgende:
Ach welnee, van die kleine vogelbekjes die vragend naar voedsel omhoog reiken.
Alleen vervelend misschien dat ik een heggenschaar in mijn handen had en me erg met Al Zarkawhi indentificeer.
Enormquote:
* jaloers isquote:
Weinig merels, wel veel ekstersquote:Op maandag 12 juni 2006 11:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog merels gespot? Ik ga vanmiddag maar eens onder een boompje in het Oosterpark zitten![]()
Troost je....morgen moet ik ook weer aan de bak, Diaan. En moet nuquote:Op maandag 12 juni 2006 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is
Ben druk aan het werk..... al is de temperatuur hier binnen wel lekker gelukkig. Niet te warm. Van mij mag het wel een paar graden minder zijn hoor....
Klopt...maken een vreselijk lawaai.quote:
Volgens mij heb ik hem onlangs nog op tv gezien.... hij heeft een naam met een vogelnaam erin?quote:
Ow stofzuigen is zeker nu niet fijn, ik vind stofzuigen nooit fijnquote:Op maandag 12 juni 2006 11:18 schreef pos het volgende:
[..]
Troost je....morgen moet ik ook weer aan de bak, Diaan. En moet nu
stofzuigen, is ook niet fijn
Het zit je niet mee he zeurtjequote:Op maandag 12 juni 2006 11:20 schreef Gellius het volgende:
Bij ons aan de Mauritskade is de klimaatbeheersing kapot.
Dat kan kloppenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem onlangs nog op tv gezien....
Dat kloptquote:hij heeft een naam met een vogelnaam erin?
Gewoon brood, salade en soep makenquote:En koken... bah... veel te warm.
Schreef ik dan dat ik er last van heb, lieve Gellius?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb nochtans alleen maar constateringen gedaan: jij hebt al gezeurd.
Net als "walgelijk"?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:29 schreef Gellius het volgende:
Jazeker: "vreselijk" is een waardeoordeel.
Hmmmquote:
Gokje dan maar: meneer Mus?quote:Dat klopt
[..]
Goed ideequote:Gewoon brood, salade en soep maken![]()
quote:
Gewoon bakken in kleine stukjes en door de salade doen.quote:Goed ideealleen Peaceman nog voor zien te porren.... trouwens ik heb al kipfilet uit de vriezer gelegd vanmorgen. Dat moet dus vandaag gebakken worden..... hmmmm.
Pinoquote:Op maandag 12 juni 2006 11:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]een grotere vogel die geen eieren legt.
[..]
Ik lust geen saladequote:Gewoon bakken in kleine stukjes en door de salade doen.![]()
Mannetjesvogelsquote:Op maandag 12 juni 2006 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
* is nu hard aan het nadenken welke grotere vogel geen eieren legt
Mogguh, Tokayquote:
Vanaf 1982. Of-ie dat nog steeds is weet ik niet. Ik ben niet zo'n vroege vogel.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:51 schreef Tokay het volgende:
Meneer is medewerker van het programma Vroege Vogels?
Tegenwoordig bij de NCRV geloof ik.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:52 schreef Z het volgende:
Meneer is vogelkijker/bioloog/tros/eo/tv-programma oid toch?
Beroepsornitholoogquote:Wellicht zelfs een ornitholoog?
Kijk! Een vroege vogel meldt zichquote:Op maandag 12 juni 2006 12:01 schreef pyl het volgende:
Da's Nico de Haan, mensen, herkenbaar aan zijn ringbaardje dat in het winterseizoen wit kleurt.
Hou je even aan iets vast Diaan: de penguin is óók een vogel.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
Is een haan een vogel?? Tenminste bij het begrip vogels denk ik niet aan hanen.
Dat wist ik welquote:Op maandag 12 juni 2006 12:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hou je even aan iets vast Diaan: de penguin is óók een vogel.
Ben je nu pas wakker?quote:
Was dat maar waar... beetje druk....quote:
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:50 schreef Tokay het volgende:
Latijns Amerikaans land?
Maar ook:quote:Stroessner was born in Encarnación; his father, Hugo, was an accountant for a brewery who emigrated from Germany; his mother, Heriberta Matiauda, was a Paraguayan national. His name is spelled either Stroessner, Strössner or Strößner. At the age of 17, Stroessner joined the Paraguayan army and became a lieutenant two years later. He fought in the Chaco War against Bolivia in 1932, and over the subsequent years he rose steadily in rank. In 1948 he attained the rank of brigadier general and became the youngest general officer in South America.
Stroessner became overcommendant of the army and in 1954 he was appointed to Divisions general and later forced Federico Chavez out of office with a military coup. Stroessner became president and then was re-elected to 8 consecutive terms (in 1958, 1963, 1968, 1973, 1978, 1983, 1988). In many of these elections, he was either the sole candidate, or the fairness of the election was heavily disputed. He stayed in power for 35 years, with only Fidel Castro having a longer tenure among 20th century Latin American heads of state.
quote:Stroessner showed definite sympathies to ex-Nazis, as he allegedly granted asylum and hid numerous ex-Nazis in Paraguay, including the infamous Dr. Josef Mengele, after the Second World War. The Mengele Affair resulted in a great deal of very bad press for Stroessner and he was heavily criticized by the world media for his alleged involvement. His regime also lost foreign support because of the genocidal acts it committed against Aché Indians by New Tribes Mission. Some were tortured in the infamous Tecnica torture center as well.
Neequote:Op maandag 12 juni 2006 12:52 schreef Gellius het volgende:
(zagen jullie de sublieme postopkrik?)
Neuh, Australiër.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Italiaan?
Jazeker, heer Gellius.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:01 schreef Gellius het volgende:
Iets sporterigs, Tokay?
Yes sir.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Zwemmert?
Ja dus.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ian Thorpe dus
Hij hangt al 21 jaren niet meer rond, scruti.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het één van die zatlappen die achter Hotel Arena in het Oosterpark rondhangen?
Je vraagt er om Gelliequote:Op maandag 12 juni 2006 13:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hij hangt al 21 jaren niet meer rond, scruti.
Ik word vaak afgekort tot Scrut, dat doet me teveel denken aan scrotumquote:Op maandag 12 juni 2006 13:36 schreef Gellius het volgende:
Ah, heb jij er ook zo'n hekel aan, scrutinizer?
Laten we een anti-afko-pact sluitenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:40 schreef Gellius het volgende:
Ik zal het alvast niet meer doen.
Nou ja!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik word vaak afgekort tot Scrut, dat doet me teveel denken aan scrotum![]()
Vóór! Hoewel ik wel een heimelijke liefde voor acroniemen koester, maar die hou ik wel voor me.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laten we een anti-afko-pact sluiten![]()
Op de prille leeftijd van negentig jaren, in de knop gebroken inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:42 schreef NoSigar het volgende:
Weer zo'n tragisch jongestorven dichter.
Gellius. Kan ik goed mee leven. Tokay.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou ja!Waar slaat dat nou weer op?
Maar als je het écht vervelend vindt, dan zal ik je voortaan geen Scrut meer noemen hoor, Scrutinizer.
En Gel, ik noem je nooit meer Gel, okay? Maar Gellius.
Had je zijn nationaliteit eigenlijk al prijsgegeven, Gellius?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:48 schreef Gellius het volgende:
Op de prille leeftijd van negentig jaren, in de knop gebroken inderdaad.
Nee, nog niet. Is daar behoefte aan?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Had je zijn nationaliteit eigenlijk al prijsgegeven, Gellius?
Nationaliteit en naam graag.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:51 schreef Gellius het volgende:
Nee, nog niet. Is daar behoefte aan?
Ik was eerst van plan me als Kanunanuk te registreren maar realiseerde me dat dat afgekort zou worden tot Kanuquote:Op maandag 12 juni 2006 13:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou ja!Waar slaat dat nou weer op?
Maar als je het écht vervelend vindt, dan zal ik je voortaan geen Scrut meer noemen hoor, Scrutinizer.
Mijnheer heette onder meer "Von Ranke", maar dat is niet zo heel bekend. Mijnheer was 'n Brit overigens, en zag er niet altijd zo lekker slonzig uit (hij was op vakantie).quote:
Ik had me zelfs nooit gerealiseerd dat de mensen Gellius zouden associeren met haargel en het ook navenant zouden uitsprekenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was eerst van plan me als Kanunanuk te registreren maar realiseerde me dat dat afgekort zou worden tot Kanu![]()
Zoals in Djellius? Ocharme!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:56 schreef Gellius het volgende:
Ik had me zelfs nooit gerealiseerd dat de mensen Gellius zouden associeren met haargel en het ook navenant zouden uitspreken.
Smelt niet. Het is echt smerig warm.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem nu eerst geen waterijsje, en ga dan de hitte in
De schaduw en luchtig geklede doch bevallige mejuffrouwenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:57 schreef Gellius het volgende:
Wat zoeken jullie toch in die hitte?
Hm, misschien zometeen ook nog even een zwier door hetquote:Op maandag 12 juni 2006 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De schaduw en luchtig geklede doch bevallige mejuffrouwen![]()
Ik vind hem toch meer iets voor pyl. Kom er maar in, pyl.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:34 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer was ook nog classicus.
Kijk mensen, het zijn dit soort uitwassen waar de anti-afko-beweging mordicus tègen is.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:05 schreef Tokay het volgende:
mamibo.
Ik weet nog een fijne: holebi.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:09 schreef Gellius het volgende:
Kijk mensen, het zijn dit soort uitwassen waar de anti-afko-beweging mordicus tègen is.
De Vlaamse verzamelnaam voor homo's, lesbiënnes en biseksuelen.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:14 schreef Gellius het volgende:
Vertel het maar.
Evenals brintaquote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer gebruik je dat woord dan? Hé daar loopt een holebi, lijkt me niet correct.
Horeca is trouwens op eenzelfde manier een samenstelling van afkortingen.
Misschien moeten we daarvan melding maken in het HR.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:21 schreef Gellius het volgende:
Stop de waanzin! De anti-afko beweging: omdat u recht hebt op het volle pond!
Nee, eerder in samenstellingen, zoals een holebi-manifestatie, of een holebi-informatiecentrum.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer gebruik je dat woord dan? Hé daar loopt een holebi, lijkt me niet correct.
Aangezien zelfs ik weet wat Hyves betekent neem ik aan dat dat inderdaad al weer passé is. "Kring", is dat wat?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:28 schreef Gellius het volgende:
"Beweging" is misschien wel wat een belegen term, Scrutinizer. Kunnen we geen Hyve openen? Of is dat ook alweer passé?
Ah oké, een holebi-info-centrum. Die organiseren zeker ook een jaarlijkse holebi-bbq?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, eerder in samenstellingen, zoals een holebi-manifestatie, of een holebi-informatiecentrum.
Of als groepsbenaming, als in: de GayParade is het jaarlijkse feest voor holebi's.
Maarre...Ik gebruik dat woord NOOIT!
quote:Op maandag 12 juni 2006 16:35 schreef Gellius het volgende:
Ik wil namelijk graag de jeugd bereiken. Dat is al van kindsbeen af aan een diep gevoelde wens van mij.
Oftewel: de Anafkri.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:35 schreef Gellius het volgende:
Kring! Mooi, aansprekend woord. Ik wil namelijk graag de jeugd bereiken. Dat is al van kindsbeen af aan een diep gevoelde wens van mij.
Anti Afko Kring. Afdeling Amsterdam-Oost..
Klinkt erg goed hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 16:35 schreef Gellius het volgende:
Kring! Mooi, aansprekend woord. Ik wil namelijk graag de jeugd bereiken. Dat is al van kindsbeen af aan een diep gevoelde wens van mij.
Anti Afko Kring. Afdeling Amsterdam-Oost..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |