Zijn mening ben ik reeds bekend mee.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef tettenman het volgende:
Ik wacht nog even op Chriz2k.
Ben dr wel mee eens. mischien de enige hier. maar ik ben het er mee eensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Aurelianus het volgende:
Waarom is het een misdaad om als bv. een dertigjarige man op veertienjarige tienersletjes te geilen? Waarom word je meteen uitgemaakt voor pedofiel? Veelal zijn de secundaire geslachtskenmerken al rond die leeftijd aanwezig bij meisjes en kan er van pedofilie geen sprake zijn, want pedofielen vallen op kinderen die de puberteit nog niet hebben bereikt. Dus laat me nou maar masturberen op jonge meisjes met een lichaam dat volop in ontwikkeling is zonder me een schuldgevoel aan te praten met beladen woorden als 'pedo' en 'asperge'.
mee eenschquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:31 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ben dr wel mee eens. mischien de enige hier. maar ik ben het er mee eens![]()
Daar ben ik het mee eens, aanzitten is not-done, maar goed, dat geldt voor meerderjarige meisjes ook, daar zit je ook niet zomaar aan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef wolferl het volgende:
Ja het blijft een verdomd moeilijk onderwerp, ik vind aan denken moet kunnen, maar aan zitten of schematisch naar kijken is foute boel.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:44 schreef error32 het volgende:
jonge meisjes kunnen best lekker zijn
*jong meisje heeft*
Die grens is kunstmatig. Ik vind dat de grens per geval bekeken moet worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:39 schreef The_stranger het volgende:
Tsja, zolang je je fantasie niet ten uitvoer brengt, ga je gang.
Probleem is dat we besloten hebben als maatschappij dat de grens bij 16/18 ligt en alles daaronder is per definitie al fout. Er zijn culturen die er anders over denken/dachten, maar niet de onze...
Au contraire.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef PDOA het volgende:
Verkapt Fok!pedo's-verzamelt-u topic.
Ik neem aan dat je vriendin niet gedwongen word, dan ben je niet strafbaarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wil dit dus zeggen dat ik ( 18 ) niet mag geilen op mijn vriendin ( 16 ) ? Absurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |