Ja inderdaad. Ik ben ontzettend jaloers. Ik loop er groen van aan.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:43 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ben ontzettend jaloers. Ik loop er groen van aan.
quote:Q: Does Maynard's decision on facing the crowd have anything to do with their behaviour? (The crowd's, that is.)
A: Maynard has oversensitive pupils. Some of you may have friends who suffer from a similar condition. Any change in light intensity, such as walking outdoors into bright sunlight from a dark room, makes them sneeze. No fun.
In addition, flash cameras are very distracting and make it difficult to connect with the audience. Try telling someone a personal story with them flashing a bright light in your eyes. Close to impossible.
Je hebt toch ook geen flitser nodig bij een optreden van Tool...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:43 schreef TAV74 het volgende:
telefoons hoef je idd niet in te leveren, bij 013 was er een rookverbod bij APC op verzoek van de band, zullen ze wel een goede reden voor gehad hebben, concert klonk als een klok en ik vond het rookvrij wel prettig.
Btw:flitsverbod heeft waarschijnlijk ook te maken met de lichtallergie van MJK, en dat is geen gein. Dat is dus ook de reden dat de lichten altijd van het podium af staan bij APC en Tool.
Quote van Toolarmy site:
[..]
Niet iedereen kan fotograferen, laat staan dat ze weten hoe de flitser uit moet op hun aldi-digicamquote:Op zondag 11 juni 2006 11:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je hebt toch ook geen flitser nodig bij een optreden van Tool...![]()
Het zijn dan ook geen fans. Die gasten kennen Tool niet eens, ze vinden het ws zelfs kutmuziek. Anders zouden ze zelf wel gaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:24 schreef Laton het volgende:
een echte tool fan naait niet iemand anders om geld.
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Niet iedereen kan fotograferen, laat staan dat ze weten hoe de flitser uit moet op hun aldi-digicam
Precies, eigenlijk moet iedereen die zooi boycotten zodat die zwartverkopers hun kaarten niet kwijt kunnen. Ik snap best dat je als Toolfan graag wilt gaan, ik ook...maar ik ga geen 100 euro of meer betalen voor een kaartje.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:16 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen fans. Die gasten kennen Tool niet eens, ze vinden het ws zelfs kutmuziek. Anders zouden ze zelf wel gaan.
Ik zie op Marktplaats trouwens idioot veel kaartjes ja, en wat me nog meer stoort is dat er inderdaad veel mensen zijn die gewoon veel te veel voor de dingen bieden. De sukkels, zo houdt die zwarte verkoop natuurlijk ook niet op.
Maar ja, voor zo'n extra concert krijg je ook meteen weer zwarte handel, dus je geeft dat soort ratten alleen maar meer inkomen.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:26 schreef denka het volgende:
Eigenlijk vind ik ook dat Tool maar xtra concerten moet geven, of binnen zeer beperkte tijd weer terug moeten komen zodat iedereen een kans krijgt om ze te zien. Zij krijgen ook wel te horen dat de concerten binnen enkele minuten zijn uitverkocht en dat er veel fans met lege handen zitten..
Check het kaartje van de OP ook om 10 uurquote:Op zondag 11 juni 2006 13:28 schreef woeeiiii het volgende:
Check die tijd, 10:00
ja maar er moet ook een afzetmarkt zijn voor de zwarte handel. Ik vind het wel een beetje overenthousiast als mensen denken dat Tool twee keer de HMH tot de nok toe kan vullen. Bon Jovi gaf een aantal jaren geleden ook onverwachts een extra concert (wat nog een dag eerder gepland werd dan het eerst geplande concertquote:Op zondag 11 juni 2006 13:35 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Maar ja, voor zo'n extra concert krijg je ook meteen weer zwarte handel, dus je geeft dat soort ratten alleen maar meer inkomen.
Ik ben trouwens wel heel blij dat ik de Tool topics op Fok volg, anders had ik nooit al voor tien uur bij het postkantoor gestaan, dan had ik het misschien morgen pas geprobeerd.
Same herequote:Op zondag 11 juni 2006 13:35 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel heel blij dat ik de Tool topics op Fok volg, anders had ik nooit al voor tien uur bij het postkantoor gestaan, dan had ik het misschien morgen pas geprobeerd.
Je moet het getal hebben wat voor 4280 staatquote:Op zondag 11 juni 2006 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb kaartje 4280. Om 10:03 geprint.
Bij mij staat er ook 4280 op!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Euw.. 2290?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je moet het getal hebben wat voor 4280 staat
Dat is volgens mij het aantal kaarten wat beschikbaar was!
We hebben hetzelfde kaartje!!!!!!111quote:Op zondag 11 juni 2006 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
zo weinig maarquote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tja, helaas is touren wat zwaarder dan op de administratie van de AH zitten.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:26 schreef denka het volgende:
[..]
Precies, eigenlijk moet iedereen die zooi boycotten zodat die zwartverkopers hun kaarten niet kwijt kunnen. Ik snap best dat je als Toolfan graag wilt gaan, ik ook...maar ik ga geen 100 euro of meer betalen voor een kaartje.
Eigenlijk vind ik ook dat Tool maar xtra concerten moet geven, of binnen zeer beperkte tijd weer terug moeten komen zodat iedereen een kans krijgt om ze te zien. Zij krijgen ook wel te horen dat de concerten binnen enkele minuten zijn uitverkocht en dat er veel fans met lege handen zitten..
er kunnen maximaal 5500 mensen in de HMH...wat doen ze met die andere 1000+ kaarten? Weggeven bij prijsvragen?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, ben ik ook niet van plan... Hoop mensen op Marktplaats gemaild dat ik 60 euro wil betalen voor een kaartje. Mailen ze terug dat ze er minimaal 75 voor willen hebben. Stelletje afzetters.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ja, en mij ookmaar niet voor 2 x de kostprijs. Dan is mijn moraal sterker dan de wens om een kaartje te willen bemachtigen
Dat was bij de Oosterpoort een goede tactiek: toen waren er veel van die losers die de kaarten nog even voor een woekerprijs dachten te slijten, maar te weinig mensen die er op de gok naar toe gereden waren, resultaat: de kaarten gingen bijna voor nopquote:Op zondag 11 juni 2006 17:41 schreef Reena het volgende:
Het beste is inderdaad nu wachten tot vlak voor het concert...of gewoon naar de HMH gaan en wachten tot die eikels hun kaarten niet meer kwijt kunnen, omdat het begonnen is. De kans is misschien klein, MAAR als je eenmaal een kaartje weet te bemachtigen heb je het voor een normale prijs.
iddquote:Op zondag 11 juni 2006 17:41 schreef Reena het volgende:
Het beste is inderdaad nu wachten tot vlak voor het concert...of gewoon naar de HMH gaan en wachten tot die eikels hun kaarten niet meer kwijt kunnen, omdat het begonnen is. De kans is misschien klein, MAAR als je eenmaal een kaartje weet te bemachtigen heb je het voor een normale prijs.
Hehe, je hebt gelijk, ik keek verkeerd. 1641 is het.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Volgens HMH.nl zijn er veel meer plaatsen beschikbaar...quote:Op zondag 11 juni 2006 13:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, en ik sta er ook nog niet in!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zeg guitarist.nl waarom staan Parselmouth en ik niet in die lijst?
dan mail je terug: "Ja, wel een grote Tool-fan, maar ik laat oplichters als jij geen geld aan mij verdienenquote:Op maandag 12 juni 2006 11:44 schreef PimD het volgende:
Net mailt een jankerd mij dat ie 105 euro voor 1 kaartje wil hebben![]()
![]()
![]()
"of ben je niet zo'n grote Tool fan?"
Scalpersquote:Op maandag 12 juni 2006 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan mail je terug: "Ja, wel een grote Tool-fan, maar ik laat oplichters als jij geen geld aan mij verdienen". Altijd leuk om ook even de ergernissen van Maynard over dit soort praktijken te vermelden. Hij heeft een bepaalde naam voor dit soort mensen, maar die kan ik me niet voor de geest halen...
Ik heb ook in Kampen gewoontquote:Op maandag 12 juni 2006 09:37 schreef FLR het volgende:
Ik ook! Hoewel het achteraf niet nodig was om om 7 uur al voor het postkantoor in Kampen (of all places...) te hangen, aangezien de volgende mens voor Tool pas om 9 uur en 9.45 uur binnenkwamen. Maar ach, het was erg gezellig en we hebben Tool-kaartjes!
Mijn reactie:quote:zoals je op marktplaatskunt zien wordt er al over de ? 65 geboden dus ik kan de kaarten niet aan jou verkopen..iK Weet zeker dat ze een week voor het concert rond de ? 100 per stuk opleveren (dat is namnelijk elders nu al geboden voor mijn kaarten) dus als je ze wilt hebben mag je ze voor ? 105 per stuk hebben...of vind je Tool nu ook weer niet zo goed?
quote:Hallo Marco,
ik vind Tool supergoed, maar niet zo goed om afzetters als jij er flink aan te laten verdienen. Bijna 3x de vraagprijs is gewoon absurd en ik betwijfel ook echt of je ze daar voor kwijtraakt, aangezien er nogal veel mensen zijn die kaartjes 'over hebben'. Mensen die een handvol kaartjes 'over hebben' zijn geen echte fans naar mijn mening.
quote:dus als je ze wilt hebben mag je ze voor ? 105 per stuk hebben...of vind je Tool nu ook weer niet zo goed?
ja maar met schelden bereik je niets en je wilt toch dat kaartje hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 12:31 schreef Svyatagor het volgende:
Jezus wat een rukker, die gast:
[..]
![]()
Je bent nog wel redelijk netjes in je antwoord, vind ik trouwens.
Je kunt het allerbeste maar gewoon zorgen dat je er op tijd bij bent, en dat je een paar mensen stand-by achter ticketmaster.nl hebt zitten, dan heb je dit soort eikels niet nodig. Ik zag jouw ad op marktplaats trouwens ook, 'zoek een echte baan'quote:Op maandag 12 juni 2006 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar met schelden bereik je niets en je wilt toch dat kaartje hebben. Je kunt ze beter op hun moraal aanspreken
nu hebben de meeste mensen liever meer geld dan meer moraal, maar er zitten heel soms ook wel een paar goede mensen tussen
dat heb ik aan den lijve ondervonden. De wereld is zo slecht nog niet
[crap] Ooooh was jij dat van die kaartjesquote:Op maandag 12 juni 2006 13:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb nog steeds een email adres voor oplichterij enzo, kankeroplichtersgetalife@hotmail.com heb ik laatst mee op metallica kaartjes geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |