Zeer misselijk is het inderdaad. Schijnt deel te zijn van de Nederlandse cultuur, kaartjes voor David Gilmour afgelopen maart waren tegen de tijd dat ik er weet van had ook alleen nog maar voor 150 euro te koop.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:53 schreef TAV74 het volgende:
Ik haat mensen die alleen voor de eigen winst kaarten kopen en daarmee de fans een poot uitdraaien![]()
Dat lost ook niks op, dan neem je gewoon een vriend ofzo mee die er ook 2 bestelt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:05 schreef Reena het volgende:
[..]
nu kon je er maar 4 halen, misschien moet het nog meer naar beneden....2 per persoon. Maar er blijven altijd wel
wees maar blij dat je niet in de VS woont, daar is het nog veeeeel erger. Hier valt het dan nog reuze mee.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:05 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Schijnt deel te zijn van de Nederlandse cultuur,
Ja dat hou je toch...dan toch op naam verkopen, zoals iemand al zei, maar dat is bijna onmogelijk, tenzij het via de fanclub gaat. NIN doet het op naam via de fanclub...ach...helaas zal dit altijd blijven bestaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:07 schreef MrData het volgende:
[..]
Dat lost ook niks op, dan neem je gewoon een vriend ofzo mee die er ook 2 bestelt.
ja klopt maar als je ze echt wil straffen zou niemand die kaartjes moeten kopen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:05 schreef Reena het volgende:
[..]
Ja, maar goed...als je ECHT heel graag wil dan doe je dat ook...het is een vicieuze cirkel. Er valt niet heel veel tegen te doen, behalve max. aantal tickets per persoon naar beneden. nu kon je er maar 4 halen, misschien moet het nog meer naar beneden....2 per persoon. Maar er blijven altijd wel mensen die speciaal tickets gaan halen om door te verkopen...
Ohja, daar zeg je me wat, ik las laatst dat TicketMaster daar van plan is om nu zelf gewoon de laatste tickets te gaan veilen, zodat ze in ieder geval nog zelf die 250 dollar per ticket opstrijken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:08 schreef Tokus het volgende:
wees maar blij dat je niet in de VS woont, daar is het nog veeeeel erger. Hier valt het dan nog reuze mee.
Dat is wat Keenan ook had gezegd, nadat de clubtour in Amerika zo snel uitverkocht was en er heel veel van die scalpers op internet belachelijk hoge prijzen vroegen voor Toolkaarten. Hij zei dat is de enige manier om ze te straffen...maar ja....als je er ECHT bij wil zijn...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
ja klopt maar als je ze echt wil straffen zou niemand die kaartjes moeten kopen...
Voor de mensen met een heel groot budget!quote:Budgetticket
Tool Tickets
¤ 110,00
Gelukt !quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
!
Owww jee... ik hoop nu dat iemand zijn kaartjes heeft kunnen krijgen.
Meestal heb ik een pesthekel aan die mensen. Zeiken om nummertjes enzo, ook al staat er vrijwel niemand in het Postkantoor. Maar vandaag zijn ze aardig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:20 schreef LintuxCx het volgende:
Angel_of_Dth: Ja, precies, in Enschede ging het net zo.
Ja klopt, er komt nog een "echte" Europese tour (heb ik ook maar van horen zeggen, maar dat is wat ze meestal ook wel doen). Dit is meer een "festival + wat extra data" - tour.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:20 schreef LintuxCx het volgende:
Oh, trouwens, iemand die ook in het postkantoor hier stond te wachten zei dat Tool zeer ws aan het eind van het jaar nog een keer terug zal komen. In Düsseldorf (IIRC) zeiden ze al iets van "See you at the end of the year" en aan het eind van de zomer gaan ze een tweede tour door .us doen. Heeft iemand anders dit ook gehoord?
Angel_of_Dth: Ja, precies, in Enschede ging het net zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |