abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39538065
nou bedankt buachaille
pi_39538608
Laatst stond ik aan de kassa bij de makro, staan er 2 Turken voor me (Turks uiterlijk)
Spreken ze Limburgs tegen elkaar

Voor die 2 heb ik respect
pi_39538626
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Laatst stond ik aan de kassa bij de makro, staan er 2 Turken voor me (Turks uiterlijk)

Anecdotes
pi_39538696
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef Ivo1986 het volgende:

Dat heb je daar heel erg, Turkse en Marokaanse collegaatjes van me van de vestiging Heerlen spreken amper Nederlands, maar plat dialect
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:31:40 #155
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39538810
laatst in de tram stonden 2 Turken op om een oudere dame en heer te laten zitten. Toen een halte verder nog een ouder echtpaar binnenkwam, "hielpen" diezelfde Turken twee Marokkanen (hardhandig) uit hun stoeltje, om de twee ouderen te laten zitten.

Turken roeleren echt de pan uit

Ik weet alleen niet of het moslims waren, is dat erg?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39538865
Mja buitenlanders die vloeiend (want dat was het) Limburgs spraken was ik nog nooit tegen gekomen hier, wel die het verstaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2006 13:33:36 ]
pi_39539859
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
laatst in de tram stonden 2 Turken op om een oudere dame en heer te laten zitten. Toen een halte verder nog een ouder echtpaar binnenkwam, "hielpen" diezelfde Turken twee Marokkanen (hardhandig) uit hun stoeltje, om de twee ouderen te laten zitten.

2 Marokkanen lieten een Turk en een Nederlander niet oversteken op de boulevard, ze gaven gas toen ze overstaken, waarop de Turk wat schold, 2 Marokkanen stappen dreigend uit, Turk pakt pistool en slaat ene Marokkaan tegen ze hoofd, die zakt in, Turk rent weg. (nederlander werd gearresteerd )

Turken houden wel van normen en waarden.
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_39539939
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:

Bij positieve dingen mag je wel associeren met de islam
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:21:06 #159
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_39544204
Doodstraf dreigt voor Nederlander
Voor een 61-jarige Nederlandse xtc-handelaar dreigt in Indonesië de doodstraf. Het proces tegen hem en een Fransman is begonnen.

Drugsfabriek
De mannen werden vorig jaar november in Serang aangehouden tijdens een inval in een illegale drugsfabriek. De politie nam meer dan 100 kilo speed, duizenden xtc-pillen en een grote hoeveelheid grondstoffen om xtc te maken in beslag.

Waarde
De aanklagers stellen dat de drugsfabriek 'de grootste was die ooit in Zuidoost-Azië is aangetroffen'. De fabriek zou in staat geweest zijn xtc-pillen met een waarde van 100 miljard rupia's (bijna 8,5 miljoen euro) per week te produceren.

In opdracht
Als de twee schuldig worden bevonden, en die kans is groot, kunnen ze tot de doodstraf worden veroordeeld. Volgens hun advocaat werkten ze in opdracht van twee Indonesiërs.

We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_39544439
Ik ben overtuigd, ik word moslim
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:29:43 #161
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39544492
de doodstraf voor drugsmokkel? En dit is positief moslimnieuws want?
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:34:50 #162
126836 Super7fighter
pi_39544674
Dubai ruler pardons Grammy-winning producer
Dallas Austin faced 4 years in prison on drug charges

Tuesday, July 4, 2006; Posted: 7:54 a.m. EDT (11:54 GMT)

DUBAI, United Arab Emirates (CNN) -- The ruler of Dubai has pardoned a Grammy-winning music producer who had been sentenced to four years in prison on charges of carrying cocaine into the country.

Lawyers for Dallas Austin, 33, had planned to appeal his sentence before Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum announced the pardon on Tuesday.

Austin pleaded guilty on Sunday to bringing 1.26 grams of cocaine into Dubai.

The producer behind TLC, one of the biggest R&B groups of the 1990s, also faced deportation once his sentence in the United Arab Emirates has been served.

The New York Daily News reported in late June that Austin has been held in Dubai since May 19, when he was arrested at the airport en route to a birthday party for British supermodel Naomi Campbell at one of the country's hotels.

The U.S. State Department had earlier warned that the UAE's strict anti-drug laws can bring sentences of up to 15 years for simple possession.

Austin won a Grammy in 1999 for the TLC's "Fanmail," which was named the year's best R&B album. He went on to craft songs for Madonna, Michael Jackson, Fishbone, Gwen Stefani and Pink.

He also was a producer on the movies "Drumline," released in 2002, and "ATL," released earlier this year.

A State Department official said the government has been aware of Austin's case and that the U.S. consulate in Dubai was providing all possible assistance.

The official said U.S. privacy laws prevented him from offering further details.

CNN's Caroline Faraj in Dubai and Elise Labott in Washington contributed to this report.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:35:34 #163
126836 Super7fighter
pi_39544700
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
de doodstraf voor drugsmokkel? En dit is positief moslimnieuws want?
Deze twee mannen hebben miljoenen mensen verslaafd gemaakt aan drugs met hun grote drugsfabriek.
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:38:11 #164
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39544795
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Deze twee mannen hebben miljoenen mensen verslaafd gemaakt aan drugs met hun grote drugsfabriek.
Met een drugsfabriek maak je iemand niet verslaafd. Mensen maken zichzelf verslaafd als ze er voor kiezen om zo'n pilletje te slikken, een lijntje te snuiven of wat je ook met die rotzooi wil doen.

Mijn inziens is het bericht in kwestie een bewijs dat Indonesië nog altijd achterloopt in beschaving.
pi_39598345
quote:
Fatwa tegen het doden van onschuldige burgers

Religieuze Verordening Muslim Geleerden in Birmingham
17 juni 2006

- - - - - - - - - - - - - - - - -
oorspronkelijke titel: "Religious Edict by Muslim Scholars in Birmingham"
url: http://www.centralmosque.org.uk/?page=news&news_id=mosque_2006-06-21_0001
Copyrights: Birmingham Central Mosque
Door Birmingham Central Mosque toegestane vertaling voor deze website.
- - - - - - - - - - - - - - - - -

Wij, leiders van de meerderheid van de moskeeën in Birmingham, hebben de bestaande situatie van angst en wantrouwen in het land besproken en overwogen, en menen dat er dringend nood is aan dialoog en begrip tussen de gemeenschappen, alsook tussen de muslimgemeenschap en het politiek establishment. We geloven dat voor de vooruitgang van onze mensen het land een aanpak nodig heeft van inclusiviteit, en niet van vervreemding. Daarom hebben we besloten de eerste stap te zetten en categorisch het muslimstandpunt te vertolken omtrent aangelegenheden waarover er enige verwarring lijkt te bestaan in de media, bij het publiek en bij de politieke leiders. Wij vaardigen daarom deze religieuze verordening uit en verklaren voor ieder die het aanbelangt dat het doden van onschuldige burgers absoluut verboden is in de islam; wie ook enigerlei zulke daad overweegt of pleegt, doet dat in strijd met de leerstellingen van de islam.

We hebben het op ons genomen de activiteiten te reguleren van elke moskee ten einde te verzekeren dat mensen de juiste boodschap wordt gegeven van kalmte, burgerlijke verantwoordelijkheidszin, burgerschap en islamitisch gedrag in alle omstandigheden. Laten we ook openlijk en rechtuit verklaren dat de daden die door onze regering gesteld worden in Afghanistan en Irak en haar houding ten aanzien van de situatie in Palestina, op dit ogenblik, bij de muslimgemeenschap ontzetting, ongeloof en boosheid hebben veroorzaakt. Onzes inziens is er bij alle betrokkenen nood aan fijngevoeligheid en respect. We hebben de religieuze positie geformuleerd zonder enig voorbehoud; we hebben onze vastberadenheid uitgedrukt om toezicht te houden op de muslimrespons en die te begeleiden in overeenstemming met de principes van de islam en de vereisten van goed burgerschap. We hebben er vertrouwen in dat alle moskeeën in het land onze stellingname zullen steunen en ons zullen vervoegen in deze inspanning.

Deze resolutie werd aangenomen op een vergadering van religieuze geleerden en muslimleiders die de meerderheid vertegenwoordigen van de moskeeën in Birmingham en omstreken. De vergadering vond plaats in de Birmingham Central Mosque, 180 Belgrave Middleway, Birmingham B12 0XS, op zaterdag 17 juni 2006, 19u30. Er werd beslist dat dit orgaan van nu af aan zal optreden als vertegenwoordigende raad van moskeeën in Birmingham en beschikbaar zal zijn voor elke dialoog en discussie in de toekomst.

Gelieve alle vragen te richten naar de Birmingham Central Mosque op het eerder genoemd adres (Telephone number 0121 440 5355, email adres : enquiries@centralmosque.org.uk).

Getekend door:

Qari Muhammad Ismail - Imam Birmingham Central Mosque
Dr. M Naseem – Voorzitter Birmingham Central Mosque
Maulana Abdul Hadi - Jamiat Ahle-e-Hadith
Mr. M. Sarfaraz Madni - U.K Islamic Mission
Mr. M. Bostan Qadri - Confederation of Sunni Mosques
Mr. M.Saleem Akhtar - Central Mosque Ghamkol Sharif
Mr. Sulman Mohammad - Hamza Mosque Moseley
Mr. Ashfaq Ahmad - Masjid-e-Umar
Mr. Shamsul Haq - Abdullah Bin Masood Mosque - Sparkhill
Mr. F. Mohammed
Mr. Imran Rekmi
Mr. Ikramul Haq

(De ondertekenaars vertegenwoordigen gezamelijk ongeveer 150 moskeeën in Birmingham en omstreken)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:13:47 #166
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_39599426
Ik vind dit een nogal eigenaardige topic.

Deze topic komt neer op navelstaren; mensen die de islam al helemaal 'geweldig' vinden kunnen elkaar tracteren op een warme douche van bevestiging van gelijkgestemden.

Ik denk verder dat er geen hond een beter beeld krijgt van de islam, door het opsommen van 'goede' zaken. Zo werkt het niet; en gaat het ook nooit werken. Dat betere beeld volgt enkel op het uitblijven van slecht nieuws.
pi_39599555
Als de media wat meer aandacht zou geven aan nieuwsberichten zoals in dit topic, was er geen behoefte geweest om een tegenwicht te vormen en soortgelijke berichten op te sommen.
Helaas is het zo geworden dat 10 goede nieuwsberichten in de media niet gelijk is aan 1 slechte nieuwsbericht en daar is dit topic voor.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:20:04 #168
6484 ExTec
pi_39599613
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:17 schreef Triggershot het volgende:
Als de media wat meer aandacht zou geven aan nieuwsberichten zoals in dit topic, was er geen behoefte geweest om een tegenwicht te vormen en soortgelijke berichten op te sommen.
Da's onzin vriend, sla eens een krant open, 99% is 'slecht' nieuws, ken je het gezegde "Goed nieuws is geen nieuws" niet?

En laat ik je de vraag direct stellen dan:

Denk jij echt dat er ook maar 1 iemand een positiever beeld krijgt aan de hand van deze topic?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:30:56 #169
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_39599930
als moslims eens geen materiaal zouden leveren voor slecht nieuws, zou er ook geen slecht nieuws rond moslims in de krant komen
pi_39600050
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Da's onzin vriend, sla eens een krant open, 99% is 'slecht' nieuws, ken je het gezegde "Goed nieuws is geen nieuws" niet?

En laat ik je de vraag direct stellen dan:

Denk jij echt dat er ook maar 1 iemand een positiever beeld krijgt aan de hand van deze topic?
Dat boeit mij toch niet, ik ben hier om niemand te bekeren, wel luister ik naar de gebrabbel van moslimbashers dat gematigde moslims nooit van zich laten horen, en in dit topic kan je het dus terug lezen dat het wel gebeurt
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:36:41 #171
6484 ExTec
pi_39600137
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat boeit mij toch niet, ik ben hier om niemand te bekeren, wel luister ik naar de gebrabbel van moslimbashers dat gematigde moslims nooit van zich laten horen, en in dit topic kan je het dus terug lezen dat het wel gebeurt
Veel plezier met je warme douche dan.
pi_39600160
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Veel plezier met je warme douche dan.
Veel plezier met je koude douche dan.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:25:24 #173
6484 ExTec
pi_39601709
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Veel plezier met je koude douche dan.
Welke koude douche?
pi_39601735
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

Welke koude douche?
dat je er nog serieus op in gaat
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:28:37 #175
6484 ExTec
pi_39601832
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dat je er nog serieus op in gaat
Natuurlijk.

ik ben niet degene die een topic opent waar ik gezellig met gelijkgestemden elkaar na ga lopen praten.
pi_39601947
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Natuurlijk.

ik ben niet degene die een topic opent waar ik gezellig met gelijkgestemden elkaar na ga lopen praten.
Nee, je reageert in een topic zonder iets te bijdragen aan wat op van je verlangt
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:33:14 #177
6484 ExTec
pi_39603943
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, je reageert in een topic zonder iets te bijdragen aan wat op van je verlangt
Mijn excuses, maar dat heeft er misschien mee te maken dat ik veronderstelde dat hier een discussie gevoerd werd

En in discussies heb je vaak pro's/con's, voorstanders/tegenstanders enzo.

Terwijl dit meer een topic lijkt waar elke boodschap samengevat kan worden als:

"Zie je wel dat het meevalt met de islam? "
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:54:16 #178
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39604585
Dat valt wel mee, wanneer je dit topic als norm hanteert voor zo'n uitspraak. De oogst van berichten die daadwerkelijk positief nieuws zijn uit de moslimwereld is uiterst summier.
In de recente geschiedenis van het nieuws kwam voor mij als meest positief over het bericht van het huren van een pretpark in het Verenigd Koninkrijk, omdat ik vind dat het in de moslimgemeenschap erg ontbreekt aan collectieve gezelligheid en ontspanning. In de plaats daarvan lijkt het kraken van theologische vraagstukken de belangrijkste hobby.

Verder is van een discussie helemaal geen sprake en dat valt wel een beetje op tussen alle andere topics in dit discussieforum.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:18:37 #179
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39609907
quote:
Israëlische troepen zijn de Gazastrook ingetrokken. Zo willen ze de Israëlische soldaat Gilad Shalit bevrijden en Palestijnse raketaanvallen stoppen, verklaart de legertop. De Palestijnse regering heeft de invasie een 'zionistische en laffe' daad genoemd en de Palestijnse beveligingsdiensten opgeroepen om deze 'agressie tegen te houden'. Het resultaat hiervan is dat er 24 dode Palestijnen zijn, en 1 dode Israëliër. Sommige bronnen spreken over 40 dode Palestijnen.

Israël heeft gezegd dat de nieuwe bezetting tijdelijk is. "Binnen één of twee dagen zijn we weer vertrokken", aldus een Israelische commandant.

De Palestijnse premier Ismail Haniyeh heeft gisteravond een bezoek gebracht aan het ziekenhuis van Gaza. In de afgelopen 48 uur zijn daar meer dan 80 gewonden binnengekomen, waardoor er een tekort dreigt aan bloed. Het Palestijnse ministerie van Volksgezondheid heeft een oproep gedaan voor bloeddonatie. Een ander probleem is de Israëlische bombardering van de elektriciteitscentrale. Omdat de waterpompen op elektriciteit werken, zitten veel Palestijnen zonder water.
positief is subjectief

laatst nog uit geweest. een bus vol feestgangers. het voorste gedeelte zat vol marokkanen. die zaten iedereen uit te schelden die in wou stappen, te duwen en hinderlijk tegen je achterhoofd tikken en dergelijke.
een paar alto's werden ook uitgejoeld en lastig gevallen. kortom. niet marokkanen moesten achterin de bus instappen om normaal aan te komen.

het positieve... later op de avond zag ik dat een paar van die irri moslims keihard werden neergehoekt door grote hollandse boeren
ik ben lief :)
pi_39611045
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:18 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

laatst nog uit geweest. een bus vol feestgangers. het voorste gedeelte zat vol marokkanen. die zaten iedereen uit te schelden die in wou stappen, te duwen en hinderlijk tegen je achterhoofd tikken en dergelijke.
een paar alto's werden ook uitgejoeld en lastig gevallen. kortom. niet marokkanen moesten achterin de bus instappen om normaal aan te komen.

het positieve... later op de avond zag ik dat een paar van die irri moslims keihard werden neergehoekt door grote hollandse boeren
Ow vet cool zeg! (lozer..) Waarom kunnen we niet gewoon normaal met elkaar omgaan ipv alleen maar te zeiken Marokkanen dit Marokkanen dat. Komt zo langzamerhand toch wel me strot uit eigenlijk.
eeeh
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:03:11 #181
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39611229
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ow vet cool zeg! (lozer..) Waarom kunnen we niet gewoon normaal met elkaar omgaan ipv alleen maar te zeiken Marokkanen dit Marokkanen dat. Komt zo langzamerhand toch wel me strot uit eigenlijk.
misschien omdat marokkanen zich nooit normaal tegen andere bevolkingsgroepen kunnen gedragen?
ik ben lief :)
pi_39611489
Oh jah scheer ze ook nog ff allemaal over 1 kam, dat kan er ook nog wel bij. Ik ken genoeg Marokkanen die zich wel degelijk normaal tegenover andere bevolkingsgroepen gedragen. Die een normaal leven leiden en die graag hun steentje bij willen dragen aan een betere maatschappij. Daar tegenover staat dat ik genoeg Nederlanders ken die niets anders willen dan hun afkeer van deze maatschappij of van bepaalde bevolkingsgroepen zo duidelijk mogelijk kenbaar maken, zonder dat dat enig soelaas biedt. In elke mand zit wel een rotte appel maar om daar nu een hele bevoklingsgroep keer op keer op aan te spreken en hen verantwoordelijk te stellen voor bepaalde problemen in dit land gaat echt wel te ver.
eeeh
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:53:21 #183
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39614195
check het filmpje

wat een apen zijn het toch.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39614328
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef Glasnosteraar het volgende:
check het filmpje

wat een apen zijn het toch.
Wow die chick word bijna aangerand door die geile ayatolla`s
eeeh
pi_39623354
quote:
Duitse lerares mag hoofddoek dragen

AP

STUTTGART - Een tot de islam bekeerde Duitse lerares heeft woensdag in de deelstaat Baden-Württemberg een rechtszaak gewonnen over het dragen van een hoofddoek voor de klas.

De vrouw stelde dat het hoofddoekverbod dat de afgelopen jaren ook in verscheidene andere Duitse deelstaten is ingevoerd, discriminatoir is, onder meer omdat nonnen op openbare scholen wel met hun hoofddoek voor de klas mogen staan. De rechter was het met de vrouw eens en oordeelde dat het verbod voor leraren en ambtenaren op het dragen van een hoofddoek in strijd is met het gelijkheidsbeginsel.

De hoofddoek wordt door veel Duitse politici gezien als een symbool van de politieke islam dat zoveel mogelijk geweerd moet worden uit het openbare leven waar het ambtenaren en leraren betreft. In verscheidene deelstaten lopen rechtszaken tegen het verbod op het dragen van een hoofddoek door moslima's die een openbare functie bekleden.

De Duitse minister van onderwijs Annette Schavan heeft enkele jaren terug de islamitische hoofddoek onderdeel van de 'geschiedenis van de onderdrukking van de vrouw' genoemd. Veel moslims voelen zich door de anti-hoofddoekwetgeving gediscrimineerd omdat christelijke en joodse symbolen wel toegestaan blijven op openbare scholen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39623671
Op verzoek van Triggershot ( de TS ) gaat dit topic het archief in.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')