quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moeten ze nog verbeteren, is helemaal niet mooi en is lelijk.
Daarnaast staan de sterren ook ergens rechts.
Niet echt mooi..
Gaat dit over Firefox icm hattrick ofzo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moeten ze nog verbeteren, is helemaal niet mooi en is lelijk.
Daarnaast staan de sterren ook ergens rechts.
Niet echt mooi..
Ga naar Wedstrijden, klik daar een lineup aan van een gespeelde wedstrijd en de opstelling + sterren ziet eruit zoals die nieuwe flash wedstrijdopstelling dingus. Voor die tijd waren het vaste 4-4-2 blokken (zie linkje onderaan die pagina).quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Gaat dit over Firefox icm hattrick ofzo?
quote:Honesto Pazo (118718949)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Espaņa
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Dat is een tijdje terug aangepast, maakt niet meer uit, de spits wordt dan gerepositioneerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
probleem is ook dat je niet goed kunt zien hoe spelers gerepositioneerd zijn.
bijvoorbeeld, als je 541 speelt zie je niet of de spits links of rechts in de aanval heeft gestaan, terwijl dat wel belangrijk is voor je linker- en/of rechteraanvalsratings
Wat train je ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:28 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat is een tijdje terug aangepast, maakt niet meer uit, de spits wordt dan gerepositioneerd
Ik ga morgen een nieuwe coach aannemen,maar ik twijfel over wat ik zal doen.
Verdedigend is toch qua ratings het beste?
klopt, penalty was een aanfluiting en buitenspel-situaties ook, maar spanje was sowieso wel beter... ik had toch meer van ukraine verwacht...quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:53 schreef stefmans het volgende:
Spanje had gewoon geluk, en duidelijk de scheidsrechter mee. Die pingel, en 2x trug gefloten wat geen buitenspel was dan had het gewoon 2-2 gestaan. Dan ook nog net dat schot mis voor hetzelfde geld winnen ze gewoon. Maar ik ben wel goed ziek hiervan ja![]()
wat is veeeeeeeeeeeeeels te hoog?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:06 schreef Ciscus het volgende:
Verdomme....ik heb een veeeeeeeeeeeeeeeeel te hoog bod gedaan op een speler! En niemand overbiedt me!
laat je nieuwe aanwinst eens zienquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:06 schreef Ciscus het volgende:
Verdomme....ik heb een veeeeeeeeeeeeeeeeel te hoog bod gedaan op een speler! En niemand overbiedt me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |