Sambal bij?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:40 schreef 2Drix het volgende:
[..]
http://www.voetbalinbeeld.nl/zaterdag.htm![]()
Lekker in het Chinees![]()
Dé wedstrijd van vandaag begint pas om 21.00 uur hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:15 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog een kleine 3 kwartier en dan begint dé wedstrijd![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dé wedstrijd van vandaag begint pas om 21.00 uur hoor![]()
Ik heb het even opgezocht. 1m98quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:38 schreef jorienvdherik het volgende:
voorbeschouwing is bezig, wat een lange gast die crouch
Dat wordt zeker ook een goede wedstrijd hoor, Argentinië is misschien wel favoriet, maar Ivoorkust is wel de kampioen van Afrika en hebben ook een aantal goede spelers, bovendien wordt Argentinië overschat, net zoals in 2002, toen ze de groepsfase niet eens doorkwamen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dé wedstrijd van vandaag begint pas om 21.00 uur hoor![]()
Toch zeker wel op de BBC hèquote:
Natuurlijk, met Beckham nuquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:42 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Toch zeker wel op de BBC hè![]()
K heb er zin in.. word wel lastig.. ook omdat Engeland al lang niet meer de 1ste wedstrijd won..
maarja.. deden ze in '66 ook niet![]()
Maarja, we gaan voor de overwinning en dan straks hopen op een stuntje van Trinidad & Yorke![]()
lekker rustig voor de liefhebbers daarvanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:46 schreef D.Rose het volgende:
nog 15 minuten.......en dan gaan we ff boodschappen doen
Daar kan je wel om lachen.........quote:
De wedstrijd van Argentinië lijkt me ook leuk hoor, maar iets minder spannend. Hoewel ik verwacht dat Engeland gaat winnen speelt Paraguay best hard natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:46 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Daar kan je wel om lachen.........![]()
Nee ik denk dat Argentinië - Ivoorkust een leukere wedstrijd wordt, maar deze wedstrijd kan ook leuk zijn natuurlijk. Ik verwacht er alleen minder van.
noodzakelijk kwaadquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker rustig voor de liefhebbers daarvan![]()
en nu moet engeland gaan winnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:
haha arnhem blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |