Ik zou niet zonder zee in m'n buurt kunnen. Benauwend lijkt me datquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar kom ik dus juist vandaan.
althans niet het echte strand want dat hebben we niet hier in deze uitkoek van brabant
maar wel verkoeling gevonden aan het water![]()
Hoewel ik geboren ben in een plaats die anders zou vermoeden (het dorpje Zeeland) ben ik nooit echt gegrepen door het strand/zee/beach virus. Als het warm ik zoek ik wel verkoeling aan het water maar dat is toch meestal iets van een plas of een zandafgraving.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder zee in m'n buurt kunnen. Benauwend lijkt me dat
Ja zou de rest van de posters nu al allemaal onder de pannen zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 00:38 schreef Manias het volgende:
hallooo niet-pannend homoland
Een gast vertelde me in de bus dat het erg kewl was. Laatste bus is altijd erg gezellig, allemaal dronken mensenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:27 schreef XMN8R het volgende:
Het wordt waarschijnlijk kei-druk in Rotterdam, er is een optreden van DJ Tiësto bij de Erasmusbrug.
Wat voor bier? Toch niet van dat echte Amerikaanse bier heh? Want da's echt niet te zuipen..quote:Op zondag 11 juni 2006 04:14 schreef wonderer het volgende:
Hey ho.
Mijn nieuwe computer heeft eindelijk geluid en ik ben bier aan het drinken
De diepvriesquote:Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef petre86 het volgende:
mogguh
@ agn3l: linker kast is koelkast? en daar onder?
mjah vleesmarkten zijn ook warmquote:Op zondag 11 juni 2006 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Met 2400 homo's haalt een airco niet veel meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |